پارس ناز پورتال

پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

فوتبال ورزش پولسازی است و ورزشکاران در این رشته همیشه در جهان از نظر درامدی در صدر قرار داشته اند. دربین آن ها شاخص ترین ها را انتخاب کرده ایم. ورزش فوتبال در جهان، بیش از 3.5 بیلیون طرفدار دارد. این ورزش برای بسیاری نه تنها یک بازی بلکه نقشی مهم تر از آن را ایفا می کند. بهترین بازیکنان فوتبال، بالاترین درآمد را در میان دیگر ورزشکاران حرفه ای جهان دارند که بیشترین شان متعلق به قاره اروپا هستند.

 

کشورهای اسپانیا، انگستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان جزو دارندگان بهترین لیگ های جهان محسوب می شوند. اگر می خواهید با بااستعدادترین بازیکنان فوتبال و به تبع با پردرآمدترین های جهان آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

8- رائول
درآمد خالص: 85 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

رائول گونزالس بلانکو (معروف به رائول)، فوتبالیست اسپانیایی است که در پست مهاجم بازی می‌کند. رائول عضو باشگاه نیویورک کاسموس امریکا است، اگرچه اکثر دوران فوتبال خود را در تیم رئال مادرید سپری کرده و دومین گلزن تاریخ این باشگاه است. وی تاکنون ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌ است و سومین گلزن تاریخ این رقابت‌ها نیز محصوب می شود. او همچنین دومین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا می‌باشد.

 

7- ساموئل اتوئو
درآمد خالص: 95 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

ساموئل اتوئو بازیکن فوتبال اهل کامرون است. او بهترین گلزن تاریخ جام ملت‌های آفریقا و چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه فوتبال بارسلونا محسوب می شود. اتوئو در ابتدا فوتبال را در تیم کشورش آغاز کرد. سپس به رئال مادرید اسپانیا پیوست. پس از آن که نتوانست در تیم رئال مادرید جایگاه ثابتی پیدا کند،

 

بطور قرضی به رئال مایورکا پیوست و موفق شد ۵۴ گل برای این تیم به ثمر برساند و رکورد گلزنی در باشگاه را از آن خود کند. در سال ۲۰۰۴ مسؤولان رئال مادرید و بارسلونا تصمیم گرفتند این ستارة کامرونی را وارد تیم خود کنند.در نهایت، فلورِنتینو پِرِز، مدیر وقت رئال مادرید، اعلام کرد با توجه به حضور رائول و رونالدو احتیاجی به اتوئو ندارد. بدین ترتیب اتوئو با قراردادی ۲۴ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست.

 

او در سال ۲۰۰۹ به تیم اینترمیلانِ، سپس در سال ۲۰۱۱ به آنژی ماخاچکالا و در سال ۲۰۱۳ به عضویت باشگاه فوتبال چلسی درآمد. شهرت اتوئو به دلیل آن است که یک مهاجم کامل به شمار می‌آید؛ یعنی قدرت پابه‌توپ بالایی دارد، ضربات هر دو پای او قدرت کافی دارد،

 

هنگام دویدن سرعتش بالاست و ضربات سرش محکم و دقیق است. این خصوصیات موجب شده‌ تا در چند سال اخیر همواره یکی از بهترین مهاجم‌های دنیا باشد. اتوئو بیش از آن که از قدرت بدنی برای گلزنی استفاده کند، از سرعت خود بهره می‌گیرد و همچنین به ندرت دیده می‌شود که با توپ اضافه‌کاری انجام دهد و به محض پیدا کردن موقعیت توپ را وارد دروازه می‌کند.

 

6- کاکا
درآمد خالص: 96 میلیون یورو

پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

ریکاردو ایزکسون دوس سانتوز لیته، ملقب به کاکا، بازیکن فوتبال اهل برزیل و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال سائو پائولو، باشگاه فوتبال آ.ث. میلان، باشگاه فوتبال رئال مادرید و اورلاندو سیتی اس‌سی اشاره کرد.

 

وی همچنین در تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرده است. در سال ۲۰۰۵ ، او با شرکت در تمام بازی‌های تیم ملی در جام کنفدراسیون‌ها می‌درخشد و همراه طلایی پوشان قهرمان می‌شود. کاکا، در سال ۲۰۰۹، با قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها و دریافت جایزه توپ طلایی و بدست آوردن عنوان بهترین بازیکن تورنمنت، موفقیت ملی جالبی را در کارنامۀ خود به جای می‌گذارد.

 

5- وین رونی
درآمد خالص: 112 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

وین مارک رونی بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای تیم فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان در پست مهاجم بازی می‌کند. وی در ۹ سالگی به باشگاه اورتون پیوست و در سال ۲۰۰۲ نخستین بازی حرفه‌ای خود را برای این تیم انجام داد. او دو فصل را در اورتون سپری کرد

 

تا این که در سال ۲۰۰۴ با مبلغ ۲۵٫۶ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست. در همان سال، لقب «وازا» را به او دادند. از آن زمان تاکنون رونی به همراه یونایتد، ۵ بار در لیگ برتر، ۱ بار در لیگ قهرمانان اروپا، ۱ بار در جام باشگاه‌های جهان و ۲ بار در جام اتحادیه انگلیس جام را بالای سر برده‌ است. او همچنین با یونایتد دو بار در لیگ برتر و دوبار در لیگ قهرمانان اروپا به مقام نایب قهرمانی رسیده‌است.

 

در سپتامبر ۲۰۱۲، رونی دویستمین گل خودش را برای یونایتد زد و تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد. او جوان‌ترین گلزن جام ملت‌های اروپا محسوب می شود و دو بار در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین فوتبالیست سال انگلستان انتخاب شد. او تاکنون پنج بار بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شده،

 

رکوردی که تنها استیون جرارد به آن دست یافته است. او در رأی‌گیری نهایی توپ طلای سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ به ترتیب چهارم و پنجم شد و در در تیم منتخب ۱۱ نفره سال قرار گرفت. گل قیچی‌برگردان او به منچستر سیتی در سال ۲۰۱۱، به عنوان بهترین گل فصل و بهترین گل ۲۰ فصل اخیر لیگ برتر انگلستان انتخاب شد.

 

4- زلاتان ابراهیموویچ
درآمد خالص: 114 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیستی سوئدی است که در پست فوروارد بازی می‌کند. او تا سال ۲۰۱۶ برای تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه و همچنین تیم ملی فوتبال سوئد بازی کرد. در فوریه ۲۰۰۹ ابراهیموویچ با دریافت حقوقی معادل ۹ میلیون یورو به همراه کاکا،

 

بیشترین حقوق را در میان بازیکنان فوتبال جهان دریافت می‌کرد. همچنین در سال ۲۰۰۹، نام ابراهیموویچ در بین ۵ بازیکن برتر فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ قرار گرفته بود. وی در حال حاضر بعد از جدایی از آث میلان و پیوستن به تیم فوتبال پاریس سن ژرمن پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال فرانسه شد. زلاتان به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد نیز به شمار می‌رود.

 

3- نیمار
درآمد خالص: 135 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور، معروف به نیمار، فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پست مهاجم بازی می‌کند. نیمار در سن ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ جایزه بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت کرد. او که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست

 

با شایعات تخلف در انتقال وی از سانتوس به بارسلونا روبرو گردید. این شایعه در سال ۲۰۱۵ ثابت شد و باشگاه بارسلونا با جریمه سنگینی روبرو شد. این در حالی بود که ساندرو روسل رئیس پیشین باشگاه به ۷ سال زندان محکوم شد.در ابتدا اعلام شده بود که مبلغ انتقال او ۵۷ میلیون یورو است.

 

اما گفته می‌شود که مبلغ انتقال او ۲۲۲ میلیون یورو است. وی تا سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با باشگاه فوتبال بارسلونا تمدید کرد. نیمار در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ با بارسلونا موفق به کسب سه‌گانه باشگاهی شد (لالیگا، حذفی اسپانیا و چمپیونز لیگ اروپا) نیمار تنها بازیکنی است که توانسته در کوپالیبرتادورس و یوفاچمپیونزلیگ هت تریک کند.

 

2- لیونل مسی
درآمد خالص: 200 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

لیونل آندرس “لئو” مسی کوچیتینی، فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

 

مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد.او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد.

 

مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد و در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند

 

باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم‌گیری با توپ را دارد. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌ که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند. تکنیک و هوش بسیار بالای این بازیکن باعث شده که بزرگان فوتبال به ستایش از او بپردازند.

 

1- کریستیانو رونالدو
درآمد خالص: 230 میلیون یورو
پولدارترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید (2)

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.
او در سال۲۰۰۷ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید،

 

به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قید شده

 

در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است. او یکی از سریعترین بازیکنان جهان و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان محسوب می شود که اکنون دارای ۴ توپ طلا نیز می‌باشد.