پارس ناز پورتال

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

 پسری که اکنون در راس اخبار ورزشی جهان است،با نادرترین بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و مجبور است تا دنیا را با مبارزه با بیماری طی کند. فوتبال گاهی اوقات صحنه نمایش نبرد و مبارزه می شود تا پیروزی و رسیدن به افتخارات در زمین فوتبال. یکی از نمایش ها این روزها به هواداری مختص شده که با پیراهن فوتبال برای نجات زندگی خود می جنگد.

 

کمتر رسانه ای هست که طی یک هفته گذشته خبری از بردلی لوری منتشر نکرده باشد؛ پسر پنج ساله ای که از متعصب ترین هواداران ساندرلند است و با اتفاقاتی که در این یک هفته برایش پیش آمده، بیش از گذشته بر سر زبان ها افتاده است.حجم زیادی از نامه ها و هدایای کریسمسی در این مدت توسط پست به والدین بردلی رسیده

 

و موج جالبی از حمایت مردم از این کودک مبتلا به سرطان در تمام دنیا به راه افتاده است. این جریان از جایی به راه افتاد که یکی از هواداران تیم اورتون از تمام مردم دنیا خواست و آنها را تشویق کرد تا جایی که امکان دارد از این هوادار پنج ساله حمایت کنند؛ هواداری که از سال 2013 به بیماری نئوروبلاستوما مبتلا شده

 

و با یکی از نادرترین سرطان های دنیا مبارزه می کند. قدرت این بیماری خانواده بردلی را از نظر مالی به زانو درآورده و حالا آنها هزینه لازم برای درمان فرزندشان را ندارند.
این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

آشنایی با بردلی لوری

او پسر پنج ساله ای است که شجاعانه از دو سالگی مبارزه خود را با سرطان آغاز کر. زندگی بردلی در روز هفتم ژانویه سال 2013با ابتلا به سرطان نئوروبلاستوما کاملا دگرگون شد و اگرچه یک بار توانست این بیماری مهلک را شکست دهد اما متاسفانه در جولای 2016 بار دیگر دچار بیماری شد تا مجددا شیمی درمانی را آغاز کند.

 

اکنون والدین او به دنبال جمع آوری هزینه سفرشان به آمریکا هستند تا فرآیند درمانی وی تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرد چون در کشورشان این امکان فراهم نبود. او به عنوان یکی از سرشناس ترین هواداران ساندرلند با کمک باشگاه در چندین بازی پیشاپیش بازیکنان و دست در دست جرمین دفوئه، کاپیتان تیم وارد میدان شد. جالب اینجاست که دفوئه در فوتبال الگوی بردلی است و او را می ستاید.

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

هنگامی که خانواده بردلی متوجه شدند پسرشان به سرطان مبتلا شده، تومور به اندازه ای بزرگ شده بود که به بسیاری از اعضا و شریان های او فشار زیادی می آورد و آنها را تحت تاثیر قرار داده بود. سطان تمام سینه، کبد، غدد لنفاوی، استخوان و مغز استخوانش را فراگرفته بود اما پس از چندین عمل بزرگ و تعداد زیادی جلسات شیمی درمانی او از این بحران بزرگ عبور کرد

 

و بیماری اش کمی بهبود یافت. با این حال در همین جولای گذشته 80 درصد سرطان به بدن وی بازگشت تا اکنون خانواده اش برای سفر به آمریکا به پول نسبتا زیادی نیاز داشته باشند؛ هزینه ای که تاکنون 700 هزار پوند آن را جمع آوری کرده اند.

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

آشنایی با نئوروبلاستوما

نئوروبلاستوما یک نوع از سرطان است که به طور معمول در نوزادان و کودکان دیده می شود. این بیماری از سلول های عصبی خاصی که نئوروبلاست نام دارند، رشد می کند و در پس رشد جنین در رحم پنهان می شود.این سرطان معمولا در غده های فوق کلیوی که بالای کلیه قرار دارند، شروع می شود اما در ادامه با شکل گیری در بافت های عصبی می تواند

 

وارد نخاع در گردن، سینه، شکم و لگن خاصره شود. این بیماری نادر به سرعت می تواند در قسمت های دیگر بدن مانند استخوان ها، نازک نی، غدد لنفاوی و پوست شیوع پیدا کند. به طور متوسط سالانه 100 کودک در بریتانیا به نئوروبلاستوما دچار می شوند اما علت بروز این بیماری ناشناخته است.

 

کارت های کریسمس

کمپین بردلی زمانی شکل جدی تری به خود گرفت که بازیکنان اسبق تیم ملی انگلیس همچون رابی فاولر، آلن شیرر و جان تری به حمایت از آن برخاستند و از هواداران خواستند که برای این پسر خردسال در رسانه های اجتماعی کارت های کریسمس ارسال کنند. تاکنون بردلی بیش از 200 هزار کارت کریسمس دریافت کرده که برخی از آنها از دورترین نقاط کره زمین نسبت به بریتانیا همچون نیوزلند و استرالیا به دستش رسیده است.

این پسر از همه دنیا هدیه سال نو می گیرد

پس از اینکه ماه سپتامبر باشگاه اورتون به خانواده بردلی کمکی 100 هزار پوندی انجام داد، یکی از هواداران این باشگاه لیورپولی به فکر راه اندازی این کمپین برای جمع آوری پول مورد نیاز برای درمان هوادار پنج ساله ساندرلند افتاد. حالا بردلی در دنیا به اندازه ای مشهور شده که قرار است برای انتخاب برترین ورزشکار سال بریتانیا به مراسم دعوت شود و این احتمال هم وجود دارد که جایزه گل ماه لیگ برتر را به طور نمادین به وی اهدا کنند.