پارس ناز پورتال

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

به گزارش پارس ناز به نقل از بهترین ها مسابقات دبلیو دبلیو ای که قبلاً فدراسیون کشتی جهانی نامیده می شد، در سال 2002 پس از چندین و چند خرید و ادغام شرکت ها تغییر نام یافت.در حال حاضر WWE بزرگترین و محبوب ترین مسابقات کشتی در ایالات امریکا و کل دنیا محسوب میشود و کشتی گیران سرشناس و پردرآمدی در کل دنیا دارد.

 

همه ی ساله بیش از 300 دور مسابقه کشتی حرفه ای صورت میگیرد که از تلویزیون پخش میشوند و تعداد بینندگان این برنامه بالای 36 میلیون نفر در بیش از 150 کشور دنیا است.بهترین کشتی گیران با برنده شدن و قهرمانی، کمربندهایی دریافت می کنند و باید در مسابقات برای نگه داشتن آن بجنگند که در صورت باختن کمربند را از دست می دهند و باید دوباره برای به دست آوردن آن تلاش کنند.

 

انواع مختلفی از کمربندها در این مسابقات وجود دارد که مهم‌ترین انها عبارتند از: کمربند قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE، کمربند قهرمانی بین قاره ای WWE، کمربند قهرمانی WWE ایالات متحده، و کمربند قهرمانی تگ تیم WWE. بهترین رقابت کنندگان محبوبیت بسیار بالایی می یابند و هر چه یک کشتی گیر محبوب تر باشد، شانس برنده شدن و بدست آوردن کمربند و قهرمان ماندن برای او بیشتر می شود.

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

مسابقات دبلیو دبلیو ای ساختار پرداخت حقوق تعریف شده ای دارد، ولی کشتی گیرانی هستند که این سازمان هیچ مشکلی برای پرداخت بیشتر از معمول ندارد. محبوب ترین کشتی گیران در میان طرفداران و ستاره های این مسابقات دستمزدهای بسیار عالی دریافت میکنند

 

و برخی از آنها فقط گاهی در این مسابقات حضور کوتاهی دارند، در حالی‌که بقیه کشتی گیران دائمی هستند. در اینجا فهرستی از پر درآمد ترین کشتی گیران کشتی کج «WWE» در سال 2015 را مطالعه میکنید.

 

کشتی گیر افتخاری این فهرست:

 

تایتوس اونیل – 335 هزار دلار در سال

 

تادئوس مایکل با نام صحنه تایتوس اونیل بازیکن حرفه ای سابق فوتبال آمریکایی، حالا کشتی گیر حرفه ای مسابقات دبلیو دبلیو ای شده و از تجربه و قدرت جسمانی خود برای رقابت در این مسابقات بهره می‌برد.

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

تایتوس حرفه کشتی خود را با شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی فلوریدا از سال 2009 تا 2011 آغاز کرد. وی در فصل دوم NXT دبلیو دبلیو ای شرکت کرد و عضوی از تگ تیم Prime Time Players بود. تایتوس اونیل هنوز در هیچ مسابقه قهرمانی مهمی برنده نشده، ولی تقریباً هر سال 335 هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند.

 

20. کوفی کینگستون – 354 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

کوفی کینگستون غنایی-آمریکایی که نام اصلی او کوفی سارکودیه-منسا است، کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای و عضوی از تگ تیم New Day با اکساویر وودز و بیگ ای است که در حال حاضر قهرمانان تگ تیم دبلیو دبلیو ای هستند.

 

کوفی رکورد 11 برد قهرمانی را در اختیار دارد که چهار تای انها قهرمانی بین قاره ای، سه تای انها قهرمانی ایالات متحده و چهار تای دیگر قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای با تیم های مختلف است.

 

کوفی کشتی گیر فوق العاده ای است که استعداد شگفت انگیزی در اجتناب از حذف شدن از مسابقات به خصوص در مسابقات رویال دارد. کوفی همه ی ي ساله حداقل 354 هزار و 200 دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند.

 


 

19. سین کارا – 650 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

سین کارا، بر خلاف کشتی گیران دیگر این فهرست، کاراکتری است که به شخص خاصی منحصر نیست. سین کارای اصلی یک مکزیکی بود که لوئیز یورایو نام داشت، ولی خورخه آریاس که یک کشتی گیر مکزیکی-آمریکایی است، حالا از این هویت استفاده میکند.به گزارش پارسناز سین کارا اصولاً صورت ندارد و این روزها وی نقابی می زند که کاملاً صورتش را می پوشاند.

 

او به زبان اسپانیایی صحبت میکند و گاهی نیز انگلیسی حرف می زند، ولی سین کارا اصلی از مترجم شفاهی انگلیسی کمک می گرفت. یورایو یا همان سین کارای اصلی موفقیت زیادی در حرفه کشتی خود داشت و امروز می توانست 650 هزار دلار در سال با خود به خانه ببرد.

 


 

18. رایبک – 655 هزار دلار در سال

 

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

رایان الن ریوز کشتی گیر حرفه ای در دبلیو دبلیو ای است که با نام صحنه “رایبَک” سرشناس است. وی در مسابقه Tough Enough 4 شرکت کرد و در میان 8 کشتی گیر نهایی این مسابقه باقی ماند و این نشان می‌دهد استعداد او چقدر است.

 

موفقیت او در هر مسابقه ای که شرکت می کرد باعث شد که وی در دبلیو دبلیو ای بماند و در مسابقاتی مانند کشتی دره اوهایو، کشتی قهرمانی فلوریدا و کشتی دیپ ساوث شرکت کند. رایبک عضوی از فصل اول NXT در سال 2010 بود و در مسابقات متعددی برنده شد. رایبک سالانه 655 هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند.

 


 

17. راب وَن دَم – 665 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

نام واقعی راب ون دم، رابرت الکس زاتکووسکی است. وی کشتی گیر حرفه ای تمام وقت است که گاهی بازیگری نیز میکند. در اواخر دهه نود، راب ون دم در چندین مسابقه کشتی قهرمانی شرکت کرد و در اواسط سال 2000 در دبلیو دبلیو ای روی تشک کشتی رفت. در اوایل سال 2010 او در کشتی توتال نان استاپ اکشن کشتی گرفت.

 

راب ون دم تنها کشتی گیر تاریخ است که تابحال قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن دنیا TNA و قهرمانی ECW را بدست آورده است. وی تابحال در طول مدت کشتی اش، 21 بار قهرمان شده و همه ی ي ساله حداقل 665 هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

 


 

16. دنیل برایِن – 700 هزار دلار در سال

 

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

براین لوید دنیلسون با نام صحنه دنیل براین، کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای است که تجربه زیادی در کشتی خارج از دبلیو دبلیو ای دارد. براین دوست دارد از نام اصلی اش در کشتی استفاده کند، ولی گاهی از نام مستعار “اژدهای آمریکایی” نیز استفاده می کند.

 

برای مثال، براین در اواسط سال 2000 قهرمان Ring of Honor بود و همین طور قهرمان Pure Wrestling هم بوده است. در دبلیو دبلیو ای براین سه بار قهرمان سنگین وزن دبلیو دبلیو ای و یکبار قهرمان سنگین وزن دنیا بوده است.

 

همین طور وی یکبار قهرمان ایالات متحده و قهرمان تگ تیم دبلیو دبلیو ای با Team Hell No و یکبار قهرمان بین قاره ای بوده است. همه ی ي این قهرمانی ها با دستاوردهای دیگر او باعث شده اند که براین سالانه 700 هزار دلار حقوق از دبلیو دبلیو ای بگیرد.

 


 

15. گُلداست – 725 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

داستین پاتریک رانلز که با نام صحنه گُلداست سرشناس است، مدتها کشتی گیر حرفه ای بوده است. وی جذابیت اسرارآمیزی برای بینندگان دارد که حالتی مبهم و عجیب و غریب دارد و باعث شده که وی کاراکتر مورد توجه مسابقات دبلیو دبلیو ای شود.به گزارش پارس ناز گلداست چند بار از دبلیو دبلیو ای به کشتی توتال نان استاپ اکشن و کشتی قهرمانی دنیا رفت و برگشت.

 

وی حداقل 19 بار مسابقات قهرمانی را برده و سه بار قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، یکبار قهرمان هاردکور دبلیو دبلیو ای و دو بار قهرمان تگ تیم دبلیو دبلیو ای شده است. گلداست یکی از آشنا ترین چهره های کشتی است و کشتی گیر انعطاف پذیری به شمار می رود. وی بخاطر مهارت هایش در کشتی سالانه 725 هزار دلار از دبلیو دبلیو ای می گیرد.

 


 

14. دین اَمبروز – 850 هزار دلار در سال

 
 پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

دین امبروز هم بازیگر و هم کشتی گیر حرفه ای است و نام واقعی او جاناتان گود است. امبروز رکورد طولانی ترین مدت قهرمانی ایالات متحده دبلیو دبلیو ای را در اختیار دارد که حدوداً 351 روز «دو هفته کمتر از یک سال» میشود.

 

این مدت طولانی ترین مدت قهرمانی در تاریخ دبلیو دبلیو ای است. در خارج از دبلیو دبلیو ای، جاناتان گود با نام مستعار جان ماکسلی در مسابقات کشتی کامبت زون، فول ایمپکت پرو و دراگون گیت یو اس ای کشتی میگیرد.

 

وی یکبار مسابقات قهرمانی سنگین وزن دنیا FIP و دو بار مسابقات قهرمانی سنگین وزن دنیا CZW را برده است. مسئولیت او در دبلیو دبلیو ای باعث میشود که وی سالانه 850 هزار دلار با خود به خانه ببرد.

 


 

13. د میز – 870 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

د میز «The Miz» با نام اصلی مایکل گرگوری میزانین، کشتی گیر حرفه ای آمریکایی است که یکی از بهترین های دبلیو دبلیو ای محسوب میشود.وی در سال اول کشتی اش در دبلیو دبلیو ای، حتی یک مسابقه را نیز نباخت و بردهایش تا 3 ماه ادامه داشت و این چیزی است که امروزه کشتی گیران کمی از عهده اش برمی آیند.

 

وی با جان موریسون هم تیمی شد و این دو نفر تیم فوق العاده ای تشکیل دادند که باعث شد مسابقات کشتی کج قهرمانی تگ تیم دنیا و همین طور مسابقات قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را هم دوران ببرند.

 

با 13 قهرمانی دبلیو دبلیو ای از جمله شش عنوان تگ تیم، چهار عنوان بین قاره ای، دو عنوان قهرمانی ایالات متحده و یک عنوان دبلیو دبلیو ای، د میز یکی از قدرت هایی است که نباید نادیده گرفت. وی سالانه 870 هزار دلار حقوق از دبلیو دبلیو ای میگیرد.

 


 

12. دولف زیگلر – 900 هزار دلار در سال

 

پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

دولف زیگلر که خارج از رینگ با نام نیکولاس تئودور نِمِث شناخته می شود، یکی از مستعدترین کشتی گیران حرفه ای است که با دبلیو دبلیو ای قرارداد دارد.علاوه بر این‌که وی عضوی از خانواده دبلیو دبلیو ای است، در مسابقات کشتی دره اوهایو و مسابقات کشتی قهرمانی فلوریدا نیز شرکت کرده و موفقیت زیادی کسب نموده است.

 

پارس ناز : دولف در دبلیو دبلیو ای دو بار قهرمان سنگین وزن دنیا، چهار بار قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، یکبار قهرمان ایالات متحده و برنده Money in the Bank در سال 2012 بوده است.

 

دولف زیگلر در مسابقات حذفی سری Survivor سال های 2012 و 2014 باقی ماند و کشتی تحسین برانگیزی از خود نشان داد که باعث شد مجله رولینگ استون وی را کشتی گیر سال 2014 دبلیو دبلیو ای بنامد. زیگلر هر ساله 900 هزار دلار حقوق از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

 


 

11. مارک هِنری – 965 هزار دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

مارک هنری ورزشکار حرفه ای زاده سال 1971 در ایالات امریکا است که در گرایش های وزنه برداری و کشتی حرفه ای تخصص دارد. خیلی ها مارک را از دبلیو دبلیو ای می شناسند، زیرا وی جنگنده بسیار خوبی است که رکوردهای خوبی هم دارد. وی همین طور نماینده کشور ایالات متحده در رویدادهای ورزشی جهانی مختلف بوده است.

 

مارک در سال 1996 یعنی زمانی که دبلیو دبلیو ای نامش WWF بود به دبلیو دبلیو ای پیوست و از آن دوران تابحال توانسته یک بار قهرمانی اروپایی دبلیو دبلیو اف را بدست آورد. او دوبار قهرمان دنیا و یک بار قهرمان ECW شد و همین طور یکبار در سال 2011 قهرمان سنگین وزن دنیا شد. دبلیو دبلیو ای سالانه 965 هزار دلار به مارک هنری می‌پردازد.

 


 

10. کِین – 1.3 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

نام واقعی کین، گلن توماس جیکوبز است و از الان بگوییم که او برادر بیولوژیکی آندرتیکر نیست. کین هم بازیگر حرفه ای و هم کشتی گیر قهاری است که در حال حاضر در دبلیو دبلیو ای کشتی میگیرد.

 

قبل از سال 1995 که به دبلیو دبلیو ای بپیوندد، او در انجمن کشتی ایالات متحده و همین طور در کشتی Smoky Mountain کشتی میگرفت که موفقیت زیادی نیز بدست آورده بود. کین با 18 بار قهرمانی، کشتی گیر فوق العاده ای است که توانسته احترام کشتی گیران دیگر و همین طور طرفداران این ورزش را بدست آورد.

 

برخی از به یاد ماندنی ترین عناوینی که او بدست آورده عبارتند از قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن دنیا و قهرمانی ECW. او هر سال یک میلیون و سیصد هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند.

 


 

9. بیگ شو – 1.35 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان 

 

بیگ شو واقعاً هم بزرگ است و کشتی او روی رینگ همیشه ارزش پولی که طرفداران می پردازند را داشته است. نام واقعی بیگ شو، پل وایت است و تنها کاری که واقعاً خوب بلد است، این است که روی رینگ رقبایش را بزند.

 

بیگ شو در طول مدت کشتی اش، موفقیت های عظیمی بدست آورده که از آن میان می توان به دو بار قهرمانی دبلیو دبلیو ای، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا WCW، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا، و یکبار قهرمانی ECW اشاره کرد.

 

هیچ کشتی گیر دیگری قبل از بیگ شو نتوانسته بود همه ی ي چهار عنوان فوق را بدست بیاورد و این باعث می شود که بیگ شو یکی از بهترین ها باشد. او همین طور قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای و سه بار قهرمانی هاردکور دبلیو دبلیو ای و یک بار قهرمانی ایالات متحده را بدست آورده است. با همه ی این موفقیت ها، او هر سال کمتر از 1.35 میلیون دلار حقوق نمیگیرد.

 


 

8. رومن رِینز – 1.35 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

نام واقعی رومن رینز، لیتی جوزف آنوآی، کشتی گیر حرفه ای ساموآیی-آمریکایی از پنساکولا فلوریدا است. وقتی صحبت از کشتی میشود، وی ورزشکار شگفت انگیزی محسوب میشود که البته سابقه او به عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی کمک بزرگی به او کرده تا امروز کشتی گیر مستعدی شود.

 

رومن در سال 2010 به دبلیو دبلیو ای پیوست و در سال 2012 عضوی از تیم شیلد «The Shield» در کنار دین امبروز و سث رولینز شد. در سال 2014 رومن تک نفره کشتی گرفت و جایزه سوپراستار سال Slammy 2014 را بدست آورد و بعد از آن در سال 2015 مسابقه رویال رامبل را برد. رومن همه ی ساله حقوق 1.35 میلیون دلاری از دبلیو دبلیو ای میگیرد.

 


 

7. شیمِس – 1.55 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

استیون فارلی کشتی گیر حرفه ای ایرلندی است که بسیاری از طرفداران کشتی کج وی را با نام “شیمس” می شناسند. شیمس کشتی حرفه ای را در ایرلند آغاز کرد و سپس به ایالات متحده رفت. فارلی در ایرلند در کشتی Irish Whip کشتی میگرفت که توانست دو بار در این مسابقات عنوان قهرمانی سنگین وزن بین المللی را بدست آورد.

 

در کشور ایالات امریکا، او دو بار قهرمان دبلیو دبلیو ای، دو بار قهرمان ایالات متحده دبلیو دبلیو ای و یکبار قهرمان سنگین وزن دنیا شد. شیمس در سال 2010 تورنمنت King of the Ring را برد و در سال 2012 در رویال رامبل برنده شد. شیمس همه ی ي ساله 1.55 میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

 


 

6. براک لِزنِر – 2 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

براک لزنر کشتی گیر بزرگی در دبلیو دبلیو ای به شمار می رود و سابقه او در هنرهای رزمی ترکیبی کمک زیادی به موفقیت های متعددش کرده است.به گزارش پارس ناز لزنر چهار بار قهرمانی سنگین وزن دنیا دبلیو دبلیو ای را بدست آورده و یکبار نیز قهرمان سنگین وزن UFC بوده است.

 

او در دوران کالج، قهرمان کشتی سنگین وزن بخش 1 NCAA بود و در نتیجه لزنر تنها کشتی گیر تاریخ است که همه ی ي این عناوین قهرمانی را تابحال بدست آورده است.در سال 2002، او پادشاه رینگ شد و در سال بعدش رویال رامبل را برد و جوانترین برنده تاریخ رویال رامبل شد. او هر ساله با وجود حضورهای محدودی که در دبلیو دبلیو ای دارد، 2 میلیون دلار حقوق دریافت میکند.

 


 

5. آندرتیکر – 2.25 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

آندرتیکر بدون شک قدیمی ترین کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای است، زیرا وی در سال 1990 به دبلیو دبلیو ای پیوست. نام واقعی او مارک کالاوی است و چون در دهه پنجاه عمرش است، یکی از مسن ترین کشتی گیران کشتی کج محسوب میشود. رکورد شگفت انگیز آندرتیکر از مدتها پیش آغاز میشود، یعنی از سال 1991 که او هالک هوگان را شکست داد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد.

 

رکورد مثال زدنی او شامل 21 برد پیاپی درWrestleMania  میشود به علاوه این‌که او در سال 2007 رویال رامبل را برد و چهار بار قهرمان دبلیو دبلیو ای، سه بار قهرمان سنگین وزن دنیا و یکبار قهرمان سنگین وزن دنیا USWA Unified شد که همه ی ي این عناوین واقعاً تحسین برانگیز هستند. آندرتیکر همه ی ساله 2.25 میلیون دلار حقوق از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند.

 


 

4. رَندی اورتون – 2.45 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

رندی اورتون کشتی گیر حرفه ای آمریکایی دبلیو دبلیو ای و همین طور یک بازیگر است. رندی یکی از سرسخت ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای است و تابحال 12 بار قهرمان دنیا، 8 بار قهرمان سنگین وزن دنیا دبلیو دبلیو ای و چهار بار قهرمان سنگین وزن دنیا شده است.

 

در سال 2004 در سامِر اسلم، اورتون جوان ترین برنده سنگین وزن دنیا در دبلیو دبلیو ای شد، عنوانی که سکوی پرتاب وی در این حرفه شد. رندی برای حضور مداوم در رینگ، سالانه 2.45 میلیون دلار دریافت می کند. همین حقوق عالی شاید باعث شده که او گذشته اش را فراموش کند، زیرا وی به خاطر رفتار ناشایست از ارتش ایالات متحده اخراج شد.

 


 

3. تریپل اچ – 2.7 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

شاید این نکته برایتان جالب باشد که نام واقعی تریپل اچ، هانتر هِرست هِلمزلی نیست و در واقع نام اصلی او پل مایکل لِوِک است. این کشتی گیر حرفه ای آمریکایی، بازیگر و تاجر، یکی از پر درآمد ترین های دبلیو دبلیو ای است، علیرغم آنکه با خانواده مک ماهون وصلت کرده است. تریپل اچ با بدنسازی کارش را آغاز کرد و در سال 1992 وارد رشته کشتی شد.

 

در طول دوره کشتی اش، وی نام های مستعار متعددی داشته ولی بیشتر موفقیت هایش تحت نام تریپل اچ بوده است. با آنکه او در رقابت ها حضور دائمی ندارد، ولی در دبلیو دبلیو ای شخص مهمی محسوب میشود و با لطف موفقیت هایی که تابحال داشته، هر ساله 2.7 میلیون دلار حقوق میگیرد.

 


 

2. راک – 2.9 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

دواین جانسون با نام مستعار راک، بازیگر، تهیه کننده و کشتی گیر حرفه ای کشتی کج است که ریشه های آمریکایی و کانادایی دارد. راک بین سال های 1996 و 2004 شهرت یافت، یعنی برهه ای که وی عناوین متعددی کسب کرد و تبدیل به یکی از بهترین های این ورزش شد.

 

راک بین سال های 2011 و 2013 دوباره به کشتی برگشت و هنوز هم برای حمایت از دبلیو دبلیو ای گاهی روی رینگ و حتی خارج از رینگ حضور می‌یابد، ولی در حال حاضر تمرکز او روی بازی در فیلم های سینمایی و سریال ها است.

 

علیرغم آنکه راک حرفه اش را تغییر داده، ولی هنوز هم سالانه 2.9 میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت میکند و وبسایت فوربس دارایی خالص وی را 52 میلیون دلار تخمین زده است.

 


 

1. جان سینا – 5 میلیون دلار در سال

 
پردرآمدترین افراد مشهور کشتی کج در جهان

 

جان آنتونی سینا، بازیگر و رپر آمریکایی است، ولی همه ی ي ما وی را به عنوان کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای می شناسیم. سینا قهرمان ایالات متحده دبلیو دبلیو ای در سال 2015 شد و او یکی از چهار قهرمان اول تمام دوران است که طولانی ترین مدت قهرمانی را داشته اند و این باعث میشود که سینا یکی از بهترین کشتی گیران حال حاضر دنیا و همین طور کل دوران شود.

 

از سال 2005 که چهره وی در دبلیو دبلیو ای شناخته شد، جان سینا پله پله ترقی کرد و امروزه یکی از پر درآمد ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای محسوب میشود. او هر ساله حداقل 5 میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای حقوق میگیرد و دارایی خالص او تقریباً 35 میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

 

منبع:بهترین ها