پارس ناز پورتال

پربازدیدترین سایت های فوتبالی جهان را بشناسید

پربازدیدترین سایت های فوتبالی جهان را بشناسید

پربازدیدترین سایت های فوتبالی جهان را بشناسید 

سایت باشگاه های مختلف فوتبالی بیشترین بازدیدها را در دنیای فوتبال دارند که در میان آن ها باشگاه منچستر یونایتد رتبه اول را از آن خود کرده است. 

 

همه جای دنیا، مخصوصا در میان ما ایرانی ها، فوتبال از قرب و منزلت خاصی برخوردار است. به تازگی طی یک بررسی، اهالی وب به این نتیجه رسیده اند که بیشتر اطلاعات فوتبالی از ۲۰ سایت برتر دنیا برداشته می شود. پیش از اینکه لیست این سایت ها را از وب سایت پارس ناز مشاهده کنید، باید بگویم که طبق این تحقیقات سایت باشگاه منچستر یونایتد، به عنوان پر بازدید ترین آن ها به شمار امده است.

 

آمار بازدید از این سایت واقعا جالب است. ماهانه ۸٫۶ میلیون بازدید کننده، از این سایت دیدن می کنند که این رقم در دنیا، در صدر قرار گرفته است.البته این شمار بازدید کننده ها بی علت نیست چرا که در ابتدای فصل کنونی، این تیم توسط ژوزه مورینیو هدایت می شده و البته وجود افرادی نظیر زلاتان ایبراهیموویچ و پل پوگبا در این تیم موجب شده که پیگیری ها بیشتر و بیشتر باشد. این دو نفر از گران قیمت ترین بازیکنانی هستند که در دنیا تا کنون توپ زده اند.

 

بعد از منچستر یونایتد، دو تیم دیگر با نام های آرسنال و لیورپول که انگلیسی هستند در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند. شمار بازدید کنندگان ماهانه این دو سایت به ترتیب ۸٫۵ و ۷٫۷ میلیون نفر بوده است.هر چند تفاوت منچستر یونایتد و آرسنال چندان زیاد نیست، اما باید رتبه ها را حفظ کرد و تفاوت های کم را لحاظ کرد. از سویی مقام چهارم و پنجم این جدول، را به دو تیم اسپانیایی اختصاص داده اند.

 

رئال مادرید، با شمار ۷٫۲ میلیون نفر بازدید کننده و البته بارسلونا ۶٫۳ میلیون نفر در این دو مقام قرار گرفته اند.جایگاه ۶ تا ده نیز به ترتیب به تیم های، فنرباغچه ترکیه، چلسی انگلیس، دیناموکیف اوکراین، بایرن مونیخ آلمان و بروسیا دورتموند آلمان اختصاص یافته است.

 

و اما وب سایت باشگاه یونتوس، با ۱٫۵ میلیون بازدید کننده، در ماه، به عنوان کم بازدید کننده ترین سایت در رده فوتبال در نظر گرفته شده است.رقم های یاد شده نشان می دهد که چه تعداد از وب سایت های کنونی، در رده ی ورزشی، فعالیت های مثمر ثمری دارند و می توان از این سایت ها برای دریافت آمار و رویدادهای ورزشی فوتبال نیز برای سایت های ایرانی استفاده کرد.

 

البته وب سایت های دیگری هم وجود دارند که رقم بازدید آن ها کمتر از ۱٫۵ میلیون نفر هستند اما از آن جا که به باشگاه های مهم ارتباطی ندارند از آوردن آن ها در لیست جلوگیری شده است.در زیر می توانید این لیست ۲۰ تایی را مشاهده نمایید:

پربازدیدترین سایت های فوتبالی جهان را بشناسید