پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

کار عجیب پدربزرگ 68 ساله ورزشکار در مترو کار عجیب پدربزرگ 68 ساله ورزشکار در مترو خشک‌ شدن زاینده‌ رود در عهد قاجار +عکس خشک‌ شدن زاینده‌ رود در عهد قاجار +عکس عکس جنجالی نابغه 6 ماهه که همه را شوکه کرد عکس جنجالی نابغه 6 ماهه که همه را شوکه کرد حرف زدن عجیب کودک 3 ماهه حرف زدن عجیب کودک 3 ماهه عکس واقعی شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسربچه عکس واقعی شایعه زندگی مار در بینی و مغز یک پسربچه فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان فستیوال و جشن های مختلف در سراسر جهان جنجال دستگیری زیباترین دختر آمریکا +عکس جنجال دستگیری زیباترین دختر آمریکا +عکس واکنش های عجیب و دیدنی چند پسر جوان هنگام دیدن زایمان خانم واکنش های عجیب و دیدنی چند پسر جوان هنگام دیدن زایمان خانم زنان این روستا بلندترین موها را دارند +عکس زنان این روستا بلندترین موها را دارند +عکس شهرت جالب و جهانی این خانم بخاطر کشتن مگس! شهرت جالب و جهانی این خانم بخاطر کشتن مگس! مادر بزرگ 72 ساله به فضا می رود!!+عکس مادر بزرگ 72 ساله به فضا می رود!!+عکس ثروتمندترین دختر ایرانی و راه پولدار شدنش +عکس ثروتمندترین دختر ایرانی و راه پولدار شدنش +عکس مردی که با پیتزا خوردن 45 کیلو لاغر شد +عکس مردی که با پیتزا خوردن 45 کیلو لاغر شد +عکس رویایی بازیگری و مدل بودن این زن را از دین خارج کرد + عکس رویایی بازیگری و مدل بودن این زن را از دین خارج کرد + عکس خود فروشی دختر جوان به خاطر مادر بیمارش خود فروشی دختر جوان به خاطر مادر بیمارش شو فشن دختران زیبای افغانی + عکس شو فشن دختران زیبای افغانی + عکس چطور در پیش دیگران باهوش به نظر برسیم؟! چطور در پیش دیگران باهوش به نظر برسیم؟! دختر خوش ذوقی که بخاطر طراحی زیبای ناخنهایش مشهور شد دختر خوش ذوقی که بخاطر طراحی زیبای ناخنهایش مشهور شد زندگی مشترک و عجیب این خانم بیوه با 800 گربه زندگی مشترک و عجیب این خانم بیوه با 800 گربه جنجال ازدواج اجباری پسر 3 ساله و دختر 1 ساله جنجال ازدواج اجباری پسر 3 ساله و دختر 1 ساله

پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالی

پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالی

پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالی 

وقتی صحبت از بازاریابی باشد باید به گونه ای تاثیرگذار به سمت فروش کالاهای خود پیش رویم و این نیازمند دانستند برخی ترفندها است. 

 

پس انداز (Saving)

آن مقدار از درآمد که هزینه یا مصرف نشود، «پس انداز» تلقی می گردد. به طور کلی هر مقدار میزان بهره بالاتر باشد، میزان پس انداز بیشتر است اما برای پس انداز و ایجاد اندوخته دلایل و عوامل دیگری نیز وجود دارد که عمدتا عبارتند از:

 

1. اغلب مردم ترجیح می دهند همواره مقداری پس انداز در اختیار داشته باشند برای مصارفی چون حوادث غیرقابل پیش بینی (مانند بیماری).

 

2. برخی از مردم مایل هستند هدف هایی را محقق کنند مثلا خرید یک کالای گرانقیمت یا رفتن به یک سفر تفریحی.

 

3. نظر به اینکه در دیدگاه عده ای از مردم ثروت می تواند قدرت و منزلت اجتماعی به همراه بیاورد، مبادرت به اندوختن مال می کنند.

 

4. ثروتمندان نیز همواره پس انداز دارند چون درآمدهای آنها به مراتب بیش از هزینه ها و مخارج روزمره آنها است.
پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالیسرمایه گذاری (Investment)

در نظریه های اقتصادی، «سرمایه گذاری» تعاریف گوناگونی دارد. دو نمونه رایج آن عبارتند از:

1. مبادله پول در برابر دریافت نوعی مالکیت که انتظار می رود سودآور باشد، مانند خرید سهام یا املاک و مستغلات.

 

2. مبادله پول در مقابل خرید نیازهای یک واحد تولیدی، مانند تاسیسات و ماشین آلات.

 

در کشورهای در حال توسعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. سرمایه گذاری در زیرساخت ها مانند شبکه حمل و نقل، تامین منابع انرژی، توسعه ارتباطات و غیره.

 

2. سرمایه گذاری در تربیت و آماده سازی نیروی کار ماهر و کارآمد.

 

3. سرمایه گذاری در خرید تکنولوژی، حقوق مالکیت معنوی، حق اختراع و غیره از کشورهای پیشرفته.

پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالیقیمت (Price)

مبحث قیمت یکی از مباحث کلیدی در علم اقتصاد است. تعریف ساده قیمت را می توان اینچنین بیان داشت «تعداد واحدهای یک پول خاص که در مقابل آن یک واحد از یک کالای معین می تواند مبادله گردد.» مثلا هزار تومان برای یک کیلو پرتقال یا پانصد دلار برای یک بلیت هواپیما.

 

«قیمت روز» یا «قیمت بازار» عبارت است از قیمت یک کالا یا فرآورده طی یک دوره زمانی مشخص که در آن میزان عرضه ثابت است.«سقف قیمت» بالاترین حد قیمت یک کالای خاص است که قیمت مزبور نباید بالاتر از آن تعیین گردد.«کف قیمت» پایین ترین حد قیمت یک کالای خاص است که قیمت مزبور نباید یا نمی تواند پایین تر از آن تعیین گردد.

 

ارزان فروشی (Markdown)

گهگاه اتفاق می افتد که به منظور افزایش فروش، قیمت کالا یا خدمات را کاهش می دهند. این اقدام را می توان مثلا در شرکت های خرده فروشی یا حراج ها شاهد بود. گاه نیز این رویداد را در بنگاه های کارگزار سهام در بازار بورس می توان مشاهده کرد. عده ای معتقدند که با بهره گیری از نیروی بازاریابی و فروش کارآمد، نیاز چندانی به ارزان فروشی در مقاطع زمانی مختلف پیش نخواهد آمد.
پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالیدرآمد ملی (National Income)

«درآمد» عبارت است از مقداری مشخص پول، کالا یا خدمات که یک شخص حقیقی (فردی از جامعه) یا شخص حقوقی (شرکت، بنگاه تجاری، بانک و غیره) و یا کل اقتصاد طی یک دوره زمانی معین به دست آورده است. به عبارت دیگر بازده پولی یا دیگر منابع مادی که با به کار انداختن سرمایه حاصل می گردد.

 

«درآمد ملی» عبارت است از کل دریافتی ها و عواید خالص مربوط به عوامل گوناگون که در تولید کالاها و خدمات در یک کشور در یک دوره زمانی معین حاصل می گردد. رشد درآمد ملی می تواند به دلیل تورم و سقوط ارزش پول یک کشور و یا به حسب پول ناشی از ترقی واقعی اقتصادی باشد.

 

ارزش (Value)

ارزش یک کالا یا فرآورده بر مبنای مبادله آن با کالا یا فرآورده دیگری مورد سنجش قرار می گیرد. مثلا می گوییم ارزش یک گرم طلا معادل پنجاه گرم نقره است. البته معمولا این ارزش با پول بیان می شود. ارزش به دو عامل کیفیت و کمیابی بستگی دارد. مثلا کیفیت یک خودرو ارزش آن را نزد خریدار تعیین می کند

 

و ارزش الماس در این است که در جهان کمیاب است.به گزارش پارس ناز در بحث «مهندسی ارزش» که به تحلیل ارزش می پردازد، مطالعه و بررسی عناصر تشکیل دهنده یک کالا یا فرآورده مورد نظر است تا امکان افزایش کیفیت و صرفه جویی در هزینه ها فراهم گردد.
پایه های اصلی بازاریابی موفق و عالیقدرت انحصار (Monopoly Power)

قدرت انحصار عبارت است از امکانات و توانایی های یک یا چند بنگاه بازرگانی در اعمال نفوذ در یک بازار خاص که تحت سلطه و کنترل دارند و تعیین قیمت ها مطابق خواست خود. برخی شرایط بر شدت انحصار می افزاید که عمده ترین آنها عبارتند از:

 

1. هنگامی که یک یا چند واحد تولیدی قسمت اعظم عرضه (مثلا 90 درصد) یک کالا یا فرآورده را در اختیار دارد.

 

2. زمانی که یک کارخانه تولیدی از نقطه نظر فناوری، نیروی کار ماهر، ماشین آلات مدرن و سرمایه فاصله زیادی با دیگر تولیدکنندگان دارد و فرسنگ ها از آنها جلوتر است.

 

3. وقتی که یک دولت «تعرفه های حمایتی» اعمال کند و حقوق گمرکی بسیار سنگین روی یک یا چند کالای وارداتی ببندد و در نتیجه دست انحصار گر در بازار داخلی را باز بگذارد تا کنترل عرضه و قیمت را در اختیار داشته باشد.

 

4. هنگامی که یک تولیدکننده حق انحصاری و یا حقوق یک اختراع یا ابداع را از یک کشور خارجی کسب کرده و فقط او می باشد که مجاز به تولید آن فرآورده یا کالا است.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ