پارس ناز پورتال

چگونه پاهای مانند مانکن ها داشته باشیم؟

چگونه پاهای مانند مانکن ها داشته باشیم؟

چگونه پاهای مانند مانکن ها داشته باشیم؟ 

داشتن پاهای زیبا یکی از مهمترین نکات مورد توجه هر زنی است که تمایل دارد تا زیبایی را کاملا برای خود داشته باشد. اکثر ما می خواهیم که پاهایی بلند و باریک داشته باشیم. اما شاید تعداد کمی از ما پاهایی مانکن‌گونه داشته باشند و بقیه همیشه به این فکریم که چطور پا هایمان را زیباتر کنیم.

 

این روزها خیلی‌ها برای زیباتر شدن عکس‌هایشان از فتوشاپ استفاده می‌کنند، اما در زندگی واقعی چطور؟ آیا راهی برای باریک‌تر و بلندتر دیده شدن پاها وجود دارد؟ پاسخ آن ساده است. چند راهکار عملی وجود دارد که باعث می‌شود بیننده پاهای شما را بلند‌تر، خوش‌فرم‌تر و باریک‌تر ببیند.

 

۱. انتخاب کفش مناسب
یکی از بهترین راه‌ها برای بلندتر نشان دادن پاهایتان، پوشیدن کفس پاشنه‌بلند است. این کفش‌ها نه تنها قدتان را بلندتر می‌کند بلکه پاهایتان را هم بلندتر نشان می‌دهد. به دنبال کفش‌هایی باشید که نوک آن کمی تیز باشد. اما برای کسانی که این کفش‌ها برایشان راحت نیست،

 

می‌توانند از کفش‌های پاشنه یکسره استفاده کنند. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که ساق پاهایتان را با چکمه نپوشانید چون باعث کوتاه‌تر دیده شدن آنها می‌شود.

 

 هماهنگ کردن رنگ کفش
همیشه کفش‌هایی دقیقاَ رنگ جوراب‌شلواری یا دامنتان بپوشید. اینکار خط بلندتری را در ذهن بیننده ایجاد می‌کند. همچنین پوشیدن لباس سرتاسر یک رنگ از بالا به پایین باعث می‌شود پاهایتان بلندتر به نظر برسد. اگر از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنید، می‌توانید از طیف‌های دیگر آن برای سایر قسمت‌های لباستان استفاده کنید.

 

 پوشیدن پیراهن
شلوار خط کمر را مشخص‌تر نشان می‌دهد اما در دامن و پیراهن قد پاها مشخص نیست. بنابراین به جای شلوار از دامن و پیراهن استفاده کنید اما دقت کنید که سبکی مناسب انتخاب کنید. دامن یا پیراهنی انتخاب کنید که راسته باشند اما خیلی تنگ و چسبان نباشند. متداول‌ترین راه برای ایجاد تصور داشتن پاهایی بلند در نظر بینند پوشیدن دامن با خطوط عمودی است.

 

 انتخاب مناسب لبه پایین لباس
هرچه که تصمیم می‌گیرید بپوشید، انتخاب درست لبه پایین لباستان اهمیت بسیار زیادی دارد. لبه مناسب برای لباس باید به زمین برسد. برای کفش‌های پاشنه‌بلندتان باید شلوار دیگری داشته باشید اما اگر کفشتان بدون پاشنه است، لبه شلوارتان باید به زمین برسد. اگر می‌خواهید دامن بپوشید، دقت کنید که دقیقاً تا قبل از زانو باشد و آن را با جوراب‌شلواری و کفش‌های پاشنه‌بلند، هماهنگ کنید.

 

 خط کمر
بااینکه شلوارهایی که خطر کمر پایین دارند بسیار روی مُد است اما اگر می‌خواهید پاهایتان بلندتر دیده شود، باید از پوشیدن آنها خودداری کنید. شلوارهایی انتخاب کنید که کمرشان کمی بالاتر باشد و این باعث می‌شود دیگران تصور کنند که پاهایتان از خط بالاتری شروع می‌شود. ظاهرتان را بلوزهای کوتاه تکمیل کنید و برای زیباتر دیده شدن می‌توانید آن را داخل شلوارتان بگذارید.