پارس ناز پورتال

این ویژگی های زنانه مردان را جذب می کند

این ویژگی های زنانه مردان را جذب می کند

این ویژگی های زنانه مردان را جذب می کند 

خانم ها به نظر شما چه خصوصیاتی در یک زن می تواند مرد را جذب کند و مرد احساس عشق و آرامش داشته باشد؟ شاید در اوایل رابطه برایتان سخت باشد که بهترین خود را ارائه دهید، اما هر چه زمان بیشتر بگذرد و شما احساس راحتی بیشتری با شریک زندگی تان کنید،

 

بهتر و بیشتر می توانید جنبه های مثبت خود را ارائه دهید. اما اگر عشق زندگی تان را دوست دارید و دلتان می خواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنید، ما در اینجا خصوصیاتی را به شما معرفی می کنیم که اگر رعایت کنید، بهترین انتخاب او برای زندگی آینده اش خواهید بود.
این ویژگی های زنانه مردان را جذب می کندبلند پرواز باشید

روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد. اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری که دیگر احتیاجی به کار کردن نداشته باشید یا این که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، در این صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

 

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذاب تر به نظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت می کنید که زندگی با شما نه تنها کسل کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

 

به خودتان رسیدگی کنید

فرقی نمی کند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یک سال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس راحتی می کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خود را کنید تا زیباتر از همیشه به نظر آیید.

 

همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

 

تکیه گاه باشید

اگر می خواهید دل مردتان را ببرید و به او ثابت کنید که شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود، باید نشان دهید که تکیه گاه محکمی برای او هستید، به این معنی که او همیشه می تواند روی شما حساب باز کند. رابطه عاطفی یک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است.

 

اگر عشق زندگی تان بدانید که حتی زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، شما کنارش هستید و چون روزهای خوش دست اش را در دست تان می فشارید و زیر گوشش زمزمه می کنید: «تو تنها نیستی»، حتما در اولین فرصت به شما پیشنهاد ازداوج خواهد داد.

 

برای رابطه تلاش کنید

با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان می دهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد، بنابراین اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت به جای فرار کردن،

 

می ایستید و تمام تلاش خود را می کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

 

در انتخاب کلمات محتاط باشید

آقایان خانم هایی را که خیلی واضح و صریح حسادت، عصبانیت و ناراحتی خود را نشان دهید و هیچ کنترلی بر رفتارهای منفی خود ندارند را به هیچ وجه نمی پسندند. شما می توانید احساسات منفی خود را به شیوه ای مثبت بروز دهید، تنها کافی است بخواهید.

 

این که دوست ندارید زن دیگری به عشق زندگی تان نزدیک شود، کاملا طبیعی است و حتی به طرف مقابل تان نیز علاقه و حس مالکیت شما را نسبت به او نشان می دهد اما بیان آن نیز راهی دارد.هیچ کسی دوست ندارد روی یک پوست تخم مرغ شکسته راه رود، هیچ مردی نمی خواهد

 

که همسرش مدام بر سرش فریاد بزند، بنابراین اگر می خواهید که انتخاب اول فردی باشید، در انتخاب کلماتی که به کار می گیرید، محتاطانه تر عمل کنید.در نهایت، اگر می خواهید زنی باشید که عشق زندگی تان تمایل به زندگی مشترک با شما را داشته باشد، باید بهترین خود را ارائه دهید. با رعایت نکاتی که در بالا برایتان آورده ایم، مطمئن باشید که هر مردی آرزوی زندگی با شما را خواهد داشت.