پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

وقتی پوست بدن دچار ترک می شود

وقتی پوست بدن دچار ترک می شود

وقتی پوست بدن دچار ترک می شود 

در اثر کش آمدن پوست دارای ترک هایی می شود که شایع ترین آن ها در مادران باردار به علت کش امدن پوست شکم است. آیا شما نیز از آن ترک‌های ریز زشتی که در نقاط نامناسبی از پوست ظاهر شده‌اند، رنج می‌برید؟ بله…. علائم کشش پوست. اگر به بازوها، ران‌ها، کپل، شکم یا سینه خود دقت کنید، احتمالاً آرزو می‌کنید که ای کاش می‌شد برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شوید.

 

قطعاً برای بهبود ظاهر آن‌‌ها می‌توان از کرم‌ها، مرهم‌های موضعی و حتی جراحی استفاده نمود. اما در عین حال، ورزش‌های خاصی نیز برای کاهش آن‌ها و البته ظاهر بهترشان وجود دارد. در واقع ورزش بهترین روش است زیرا موجب سفت شدن پوست و عملکرد بهتر و سلامت گردش خون می‌گردد. در اینجا سه ورزش متفاوت بر اساس نقاط مختلف بدن ارائه می‌شود که کمک می‌کند تا این علائم محو شوند.

 

تمرینات ورزشی برای ترک های پوستی
ورزش‌هایی از قبیل lateral leg circles (چرخش جانبی پا) انجام دهید که عضلات پا را تقویت و فرم می‌دهد. بدین منظور حداقل ۱۰ حرکت دورانی به سمت جلو و ۱۰ حرکت دورانی به سمت عقب انجام دهید. روی هر پا ۲۰ بار تکرار کنید. در طول تمرین، ران‌های خود را حرکت ندهید. هدف از این حرکت تقویت عضلات و پوست زیر آن که دچار علائم کشش شده‌اند، می‌باشد.

 

ترک های پوستی روی کپل و پهلوها
باید به سراغ ورزش‌هایی بروید که کپل را هدف بگیرند. ورزش‌های زمینی که روی کپل و پهلوها تمرکز دارند، همچون squats (اسکوات) که به طرز عجییبی عضلات و پوست را سفت می‌کند.

 

ترک های پوستی روی سینه و شکم
این نقاط اصلاً برای بروز علائم کشش مناسب نیستند، به ویژه اگر از پوشیدن مایو و تاپ‌های بندی لذت می‌برید. اگر می‌خواهید پوست سینه خود را سفت کنید، ورزش‌هایی انجام دهید که موجب سفت شدن سینه‌ها شوند. ورزش‌هایی که شکم را سفت می‌کنند،

 

بدین منظور تمرین planks (پلانک) فوق العاده است.این تمرینات را به مدت چند هفته ادامه دهید تا تفاوت ظاهری علائم کشش را مشاهده نمائید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ