پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

بلندترین زوج دنیا این دو نفر هستند (عکس) بلندترین زوج دنیا این دو نفر هستند (عکس) اگر دوست دارید پول باران شوید، به این رستوران حتما بروید! +عکس اگر دوست دارید پول باران شوید، به این رستوران حتما بروید! +عکس این دو زوج خود را منجمد می‌ کنند تا در آینده زنده شوند این دو زوج خود را منجمد می‌ کنند تا در آینده زنده شوند تست هوش جالب رنگ ها تست هوش جالب رنگ ها رکورد زبان درازترین زن دنیا شکسته شد رکورد زبان درازترین زن دنیا شکسته شد سگی که ساعت اپل به دست می بندد + عکس سگی که ساعت اپل به دست می بندد + عکس زیباترین مانکن آمریکایی در 34 سالگی درگذشت +عکس زیباترین مانکن آمریکایی در 34 سالگی درگذشت +عکس این زنها اولین افراد هستند که عکس آنها در اینترنت پخش شد این زنها اولین افراد هستند که عکس آنها در اینترنت پخش شد عکسهای دختر زیبای ایرانی که در هند بازیگری و مدلینگ میکند عکسهای دختر زیبای ایرانی که در هند بازیگری و مدلینگ میکند اختراع خودرویی با سوخت آب توسط مکانیک بیسواد +عکس اختراع خودرویی با سوخت آب توسط مکانیک بیسواد +عکس این دانشجوی انصرافی میلیاردر شد + عکس این دانشجوی انصرافی میلیاردر شد + عکس نوشته های بسیار جالب و پر معنا نوشته های بسیار جالب و پر معنا هیچ پسری نمیتواند این دختر زیبا را لمس کند +عکس هیچ پسری نمیتواند این دختر زیبا را لمس کند +عکس دخیل بستن ژاپنی ها به توالت این معبد + عکس دخیل بستن ژاپنی ها به توالت این معبد + عکس شهرت این خانم توسط عکس مجله زیبایی!! (عکس) شهرت این خانم توسط عکس مجله زیبایی!! (عکس) این مرد به خاطر سنگ کلیه تغییر جنسیت داد + عکس این مرد به خاطر سنگ کلیه تغییر جنسیت داد + عکس چگونه یک مرد ایرانی از هیچی به یک میلیاردر تبدیل شد چگونه یک مرد ایرانی از هیچی به یک میلیاردر تبدیل شد زنان مشهور راننده كه گوی سبقت را از مردان ربودند + عکس زنان مشهور راننده كه گوی سبقت را از مردان ربودند + عکس حرکت عجیب یک منحرف جنسی در چین (+عکس) حرکت عجیب یک منحرف جنسی در چین (+عکس) دختری که خواستگارش را مقابل دوربینهای تلویزیون کنفت کرد دختری که خواستگارش را مقابل دوربینهای تلویزیون کنفت کرد

این ورزش ها عمر شما را زیاد می کنند

این ورزش ها عمر شما را زیاد می کنند

این ورزش ها عمر شما را زیاد می کنند 

ورزش هایی که می توانند بر عمر شما بیفزایند و سلامتی را برای شما به ارمغان آورند. ایجاد نشاط و شادی و سلامتی بدن از فواید ورزش ها است. ورزش دوای 90 درصد بیماری ها و طولانی کننده عمر میباشد.همه میدانیم که انسانی که ورزش میکند و ورزشکار است،عمرش زیاد است و همیشه سرحال میباشد.

 

ورزش انواع گوناگونی دارد و هر کدام به نحو خودش برای بدن مفید است.8 ورزش وجود دارد که با استفاده از آن ها میتوانید افزایش طول عمرتان را تضمین کنید.در سراسر جهان بخصوص ایالات متحده، با افزایش متوسط سن افراد، سلامت آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و کارشناسان تخمین می زنند که تا سال 2030 بیش از 20 درصد از جمعیت این کشور، بالای 65 سال سن داشته باشند.

 

مشکلات شایع دوران سالمندی از جمله درد مفاصل، محو شدن بینایی، استخوان های ضعیف، اشکالات حافظه، از دست دادن توده عضلانی و … بسیار رایج است و به همین دلیل کارشناسان بر حفظ تعادل اندام به عنوان یکی از راه های مقابله با اثرات ذهنی و جسمی پیری تاکید می کنند.

 

در واقع محققان تایوانی دریافته اند که روزانه 15 دقیقه ورزش، می تواند طول عمر را تا سه سال افزایش دهد. به گزارش پارس نازحتی مقادیر ناچیزی از فعالیت بدنی نقش موثری در افزایش طول عمر دارد و به همین دلیل است که برای پیشگیری از عوارض پیری این 8 ورزش پیشنهاد شده است:

 

راه رفتن برای محافظت در برابر زوال عقل: منظور از راه رفتن، انجام حرکات شدید مانند ماراتن و یا شرکت در مسابقات نیست. یک پیاده روی ساده حتی به مدت 15 دقیقه و سه بار در هفته می تواند خطر ابتلا به زوال عقل در بزرگسالان را تا یک سوم کاهش دهد.تای چی برای جلوگیری از سقوط: بر اساس اطلاعات به دست آمده

 

از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا، زمین خوردن از رایج ‌ترین عواملی است که منجر به مرگ افراد بالای 65 سال بدون بیماری مزمن می‌ شود. از هر سه زمین خوردن، یکی از آنها در افراد مسن منجر به بروز دو میلیون مورد جراحت و بیست‌ هزار فوت در سال می‌ شود. برای کنترل تعادل یکی از بهترین راه ها انجام تمرینات تای‌ چی است.

 

تای‌ چی از یک سری از حرکات کششی نرم تشکیل شده است و این حرکات به صورت نرم به یکدیگر ربط دارند و تغییر می ‌یابند. کل ایده تای‌ چی، تمرکز بر روی حرکات و تنفس است. محققان در دانشگاه کارولینای شمالی دریافته ‌اند افراد مسنی که در تمرینات تای ‌چی، دو بار در هفته و برای هشت هفته شرکت می‌ کنند، از تعادل و حال عمومی بهتری نسبت به سایر افراد برخوردار بوده ‌اند.

 

یوگا برای بهبود تناسب اندام و رفع یبوست: یوگا از حرکات نرم کششی، تنفس کنترلی و مدیتیشن تشکیل شده است و این بدین معنی است که یوگا می ‌تواند قدرت بدنی شما را افزایش دهد. همچنین تحقیقات نشان می ‌دهد که یوگا، می ‌تواند چربی بدن، فشار خون و اختلالات خواب را در شما کاهش دهد یوگا تعادل شما را بهبود می ‌بخشد و منجر به کاهش یبوست که یکی از مشکلات رایج افراد مسن است، می‌ شود.

 

دویدن برای سر حال ماندن بعد از بیماری: اندکی دویدن پس بیماری ها می ‌تواند ریسک ابتلا به سندرم از دست دادن حافظه را کاهش دهد.پیاده روی برای پیشگیری از جنون: سه مرتبه تمرین پیاده روی در هفته به میزان 15 دقیقه، ریسک ابتلا به جنون در سالمندان را تا یک سوم کاهش می‌ دهد. تحقیق دیگر منتشر شده

 

نشان می ‌دهد که راه رفتن به اندازه 100 تا 300 متر در هفته، از کاهش حجم مغز جلوگیری می کند و ریسک ابتلا به بیماری‌های مغزی را در آینده تا پنجاه درصد کاهش می‌دهد.تمرینات پا برای پیشگیری از ورم: با افزایش سن، امکان بروز تورم در پاها افزایش می ‌یابد. برای کاهش این دست از مشکلات بهتر است

 

به بغل بخوابید و پای بالا را در هوا به صورت دایره وار بچرخانید. همچنین می‌ توانید ایستاده بر روی نوک انگشتان خود بایستید و با این عمل گردش خون را در پاها افزایش دهید.تمرینات وزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان: شما می‌توانید برای مقابله با این بیماری، به مدت 30 دقیقه و برای سه بار در هفته تمرینات وزنه‌ برداری را انجام دهید.

 

وزنه برداری علاوه بر تقویت عضلات شما سبب می ‌شود که فشار وارده بر روی استخوان‌ ها، آنها را متراکم تر و محکم تر کند.شنا برای بهبود آرتروز: افراد مبتلا به آرتروز می ‌توانند با شنا کردن و انجام تمرینات در آب گرم، شرایط خود را بهبود بخشند.

 

شنا کردن، ریسک شکستگی و زمین خوردن را در این دسته از افراد کاهش می‌ دهد. همچنین شنا کردن مزیت دیگری برای جوان ماندن دارد و آن بهبود دردهای آرتروز و افزایش تحرک است.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ