پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

ورزش های آبی این فواید را برای ما دارند

ورزش های آبی این فواید را برای ما دارند

ورزش های آبی این فواید را برای ما دارند 

ورزش های آبی و شنا کردن در آب برای ما بسیار مفید است و از دوران کودکی آموختن شنا و تداوم ورزش های آبی برای همه توصیه می گردد. بدون دلیل نیست که ورزش های آبی یکی از محبوب ترین ورزشها است که بیشتر ترجیح داده می شود و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد.

 

ورزش های آبی خواص درمانی فوق العاده ای دارد . هنگامی که ورزش های آبی را انجام می دهید، از تهویه مطبوع باشگاه یا یک اتاق خارج شده و در خارج از منزل ورزش می کنید.از فواید نور خورشید و هوای تازه نیز بهره مند می شوید. در اینجا برخی از فواید ورزشهای آبی را بیان میکنیم

 

1. خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد
هنگامی که در ورزش های آبی شرکت میکنید، تقریبا تمام عضلات بدن حرکت میکند. این سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد . انرژی افزایش یافته ، همچنین از بیماریهای مزمن محفوظ می شوید

 

2. برای افراد آرتریتی مفید است
ورزش های آبی، به خصوص شنا و غواصی، برای مفاصل بدن مفید است . ماهیت آب نیز اثر تسکین دهنده و آرامبخش در دردمفاصل دارد. آب درمانی برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید مفیداست.

 

3. بیماری های مزمن قلبی و دیابت را کاهش می دهد
برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی و دیابت، زندگی می تواند مشکل باشد چون آنها نیاز به مقدار زیادی ورزش دارند که ورزش آبی هم برای قلب و هم برای سلامتی کل بدن خوب است . با شل شدن عضلات می توانند زمان زیادی را در آب صرف ورزش کنند چون آب عضلات را شل میکند

 

4. بهبود تراکم استخوان در افراد مسن و زنان بعد از یائسگی
به جای کار کردن عضلات بر روی تردمیل و یا در داخل یک باشگاه ورزشی، توصیه برای افراد مسن ورزش های آبی است. قایقرانی، پارو زدن برخی از ورزش های آبی افراد مسن و زنان یائسه مفید است که برای افزایش تراکم استخوان و جلوگیری از شکستگی های آینده خوب است

 

5. بهبود سلامت روانی
هر گونه ورزش آبی، به ویژه شنا می توانید ذهن و بدن خود را آرام کنید مخصوصا برای افراد مبتلا به فیبرومیالژیا خوب است چون استرس و نگرانی را کاهش میدهد. ورزش های آبی مانند بازی با یک توپ و همچنین توسعه روابط قوی با مردم کمک میکند.

 

ورزش های آبی می تواند کمک بزرگی به سلامتی شما بکند اما به مانند هر ورزش دیگر، باید به اقدامات احتیاطی مناسب را رعایت کنید. همچنین باید بدانید که سطح انرژی و استقامت خود را قبل از انجام تمرینات سخت و یا ورزش در آب بدست آورید.

 

منبع:دکتر سلام

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ