پارس ناز پورتال

واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپ

مجموعه : اخبار سینما
واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپ

واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپ

ترامپ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا است و در این بین حاشیه های بسیاری را با زبان تندش برای خود رقم زده است. ویل اسمیت، بازیگر سرشناس هالیوود، دونالد ترامپ را به دلیل اظهارات نفرت‌انگیزش در مورد زنان هدف قرار داد و گفت: “سخنان او از قلب تاریکش نشئت می‌گیرد”.

 

این نامزد جمهوری‌خواه که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آماده می‌شود چندین بار در سخنانش زنان را با الفاظ رکیکی همچون “خوک‌های کثیف”، “سگ”، “تن‌لش” و “حیوانات تهوع‌آور” خطاب قرار داده است.
واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپهمین موضوع باعث شد ویل اسمیت در مراسم نمایش فیلم جدیدش در مقابل او موضع بگیرد و سخنان تندی را در مورد او به زیان بیاورد. این بازیگر هالیوودی گفت: “اینکه یک مرد در میان جمع، زنان را خوک کثیف خطاب می‌کند باعث تأسف است”.
واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپاین بازیگر 47 ساله گفت “اگر پسران من بخواهند با ادبیات ترامپ صحبت کنند آنها را از خانه بیرون خواهم کرد”.
واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپویل اسمیت در بخش دیگر حرفهایش به این نکته اشاره کرد که “نمی‌دانم مردم چطور در سخنرانی‌ها برای او دست می‌زنند و او را تشویق می‌کنند. من فکر می‌کنم آمریکا نباید به او رأی بدهد و نخواهد داد”.