پارس ناز پورتال

واکمن جدید سونی با روکش طلا

واکمن جدید سونی با روکش طلا

واکمن جدید سونی با روکش طلا 

شرکت سونی از واکمن جدید خود با روکش کامل طلا رونمایی کرد که دل هر کسی را با خود همراه می کند.این واکمن قیمت بالایی هم دارد. سونی در جریان ایفا 2016 نسخه‌ی گران قیمت واکمن خود را که سال گذشته معرفی شده بود، پرده‌برداری کرد. جدیدترین واکمن ژاپنی‌ها با قیمت 3200 دلاری‌اش به راحتی در کنار ساعت‌ هوشمند اپل، جزو گران‌ترین گجت‌های سال به حساب می‌آید.

 

نمونه طلای پخش‌کننده سونی، تفاوت فاحشی با مدل سال گذشته‌اش نداشته است. واکمن سال گذشته، مختص کسانی بود که می‌خواستند فایل‌های صوتی فشرده‌سازی نشده یا همان lossless گوش کنند؛ اما سونی نسخه طلای واکمن خودش را طوری طراحی کرده است تا از هرگونه ضعف سخت‌افزاری در افت کیفیت صدا جلوگیری شود.

 

به طور دقیق‌تر، منظور سونی کیفیت‌های بسیار دقیق صدایی است که تنها دوستداران واقعی موسیقی روی هدفون‌های بسیار گران قیمت متوجه آن می‌شوند.واکمن تازه‌ی سونی بدنه‌ای از جنس مس دارد که در روکشی از طلا محصورشده است. به عقیده‌ی سونی، این جنس مقاومت بالایی در برابر هرگونه تداخل مغناطیسی دارد.

 

مدارهای دیجیتال و آنالوگ این پخش‌کننده نیز جدا از یکدیگر ساخته شده‌اند تا از هرگونه نویز اضافی ممانعت شود.

 

واکمن جدید سونی با روکش طلااز نظر طراحی، تفاوت فاحشی با مدل سال گذشته آن ندارد و تنها یک مدل بهینه‌تر خواهد بود. به نظر می‌رسد سونی دو جک هدفون بالای آن تعبیه کرده باشد. اگر چه سونی هنوز جزئیات تکمیلی را در اختیار اما قرار نداده و از این رو نمی‌توان بیش از این اظهارنظر کرد. رابط کاربری هم گویا تغییراتی داشته، اما هنوز اطلاعات کاملی موجود نیست.

 

اگر شما هم شیفته‌ی این واکمن شده‌اید، سونی قرار است آن را اوایل سال آینده با قیمت 3200 دلار روانه‌ی بازارها کند. البته نسخه‌ی ارزان‌تر آن نیز با قیمت 1200 دلار تولیدشده که تنها تفاوتش عدم وجود روکش طلا است.