پارس ناز پورتال

هواوی و فبلت جدید huawei mate 9

هواوی و فبلت جدید huawei mate 9

هواوی و فبلت جدید huawei mate 9 

اخباری به بیرون درز کرده مبنی بر محصول جدید هواوی به نام huawei mate 9,نسخه قبلی این فبلت طرفداران بسیاری بدست آورد.علاقمندان به برند هوآوی می دانند که دسامبر گذشته یعنی آذرماه سال گذشته، یک فبلت هوشمند به نام huawei mate 8 را معرفی کرد و آن را در اختیار علاقمندانش قرار داد.

 

این سیستم یک نمایشگر ۶ اینچی داشت. از جمله ویژگی های این فبلت یک  پردازنده ی قوی ۲٫۳ گیگاهرتزی، در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 بود اما طی این چند ماه بارها شنیده شد که هوآوی قصد دارد نسل جدیدی از مت هایش را بسازد تا اینکه اخیرا  ، شاهد این بودیم که انتوتو در مورد مدل جدید خبرهایی منتشر کرده است.

 

پن ژوئیتنگ تحلیل گری است که ما گاهی تحلیل های وی را مورد بررسی قرار می دهیم او در اوایل امسال، گفت که هوآوی یک مدل جدید منتشر خواهد کرد که تا انتهای سال ۲۰۱۶ از آن رونمایی خواهد کرد. او در بیانات خود برخی ویژگی ها را برای این فبلت بیان کرد که امروز در لیست جزییات به بیرون درز شده ی هوآوی مت ۹ آن ها را مشاهده می کنیم.

 

مثلا دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی این فبلت توجه ها را به خود خیلی جلب کرد تا اینکه در این رسانه نیز اخباری در این باره دریافت کردیم. ویژگی های این فبلت به شرح زیر است:

هواوی و فبلت جدید huawei mate 9

 فبلت میت ۹ هوآوی دارای یک نمایشگر ۵٫۹ اینچی است که از کیفیت فول HD برخوردار است. این تبلت دارای یک پردازنده ۸ هسته ای است که با قدرت پردازش ۲٫۶ گیگاهرتز پردازش داده ها و عملیات فبلت را بر عهده خواهد گرفت.

 

پردازشگر گرافیکی آن نیز قوی تر از مدل قبلی در نظر گرفته شده و به مدل Mali-T880 شناخته شده است اما جالب است که حافظه رم آن بیش از ۳ گیگابایت نیست و از یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره مند است. در انتها نیز به این اشاره شده که این تبلت اندرویدی است و از اندروید ۷ یا نوقا بهره مند خواهد بود.

هواوی و فبلت جدید huawei mate 9