پارس ناز پورتال

هندی و اینترنت فیسبوک برای دیدن فیلم پورن

هندی و اینترنت فیسبوک برای دیدن فیلم پورن

هندی و اینترنت فیسبوک برای دیدن فیلم پورن 

گوگل و فیسبوک در کشور هند اینترنت رایگان عرضه می کنند اما گویا هندی ها از این خدمت بزرگ استفاده های دیگری می کنند. هر چند فیس بوک و گوگل به عنوان دو قطب بزرگ دنیای فناوریه ای دیجیتال با ابتکارات خود در صدد برآمدند تا وای فای مجانی را در کشور پهناور هندوستان راه اندازی کنند،

 

اما انتظارات این دو از ارائه خدمات مجانی وای فای در هند برآورده نشد. در عمل آنها متوجه شدند استفاده کاربران هندی با آنچه که مورد انتظار آنها بود فاصله دارد؛ اکثریت آنها علاقمند به تماشای محتوای غیر اخلاقی بودند.یکی از مهمترین عواملی که این دو شرکت را وادار به ابتکارات جدید در کشور هند کرد،

 

جمعیت این کشور پهناور بود. از لحاظ تعداد کاربران، هندوستان دومین کشور بزرگ جهان بعد از چین می باشد، اما تنها یک سوم از مردم این کشور به اینترنت دسترسی دارند و همین عامل باعث شد تا شرکتهای بزرگی چون گوگل و فیس بوک در صدد ارائه روشهایی برای دسترسی این حجم عظیم از جمعیت به خدمات اینترنت باشند.

 

ایستگاه های قطار و ارائه خدمات مجانی وای فای در هند

“اکونومیک تایمز” گزارش می دهد که بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از یکی از ایستگاهای شلوغ قطار در این کشور، به نظر می رسد اکثریت کاربران تنها به این دلیل از خدمات وای فای عمومی رایگان این دو شرکت استفاده می کنند تا بتوانند ویدیوهای غیر اخلاقی را تماشا کنند.

 

این اطلاعات توسط یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت با نام RailTel جمع آوری شده است که به ارائه خدمات اینترینتی مجانی در 23 ایستگاه قطار در هند می پردازد. این شرکت در واقع در مشارکت با شرکت گوگل چنین خدماتی را ارائه می دهد.

 

بر اساس گزارشی که این شرکت ارائه داده است، خدمات اینترنت وای فای رایگان عمومی بیشتر در ایستگاههای قطار ارائه می شود و ایستگاه قطار پاتنا بیشتراز دیگر ایستگاههای  کشور دارای کاربر اینترنت بوده است، اما اکثریت این کاربران بطور مشخص اینترنت را برای تماشای ویدیوهای غیر اخلاقی مورد استفاده قرار می دهند.

 

هر چند این شرکت اطلاعات ایستگاه های دیگر را نیز جمع آوری کرده است، اما جزییات نحوه برخورد کاربران با این خدمات را منتشر نکرده است اما به طور کلی انتظارات دو شرکت یاد شده از ارائه خدمات مجانی وای فای در هند برآورده نشد.

 

البته هند تنها کشوری نیست که کاربران آن از خدمات وای فای به منظور استفاده از محتوای غیر اخلاقی استفاده می برند. چندی پیش نیز خدمات رایگان اینترنت وای فای در شهر نیویورک متوقف شد و علت آن نیز استفاده نابجای خوره های اینترنت به منظور تماشای ویدیوهای غیر اخلاقی بود.

 

در یک مورد دیگر مک دونالد نیز مجبور شد تا امکان دسترسی کاربران به وبسایت های غیر اخلاقی را مسدود کند، زیرا گزارشهای متعدد دال بر این بود که اکثریت مشتریان در حال خوردن برگرهای خوشمزه این کمپانی بزرگ غذایی، به تماشای صحنه های و ویدیوهای غیر اخلاقی از طریق اینترنت می پردازند.