پارس ناز پورتال

همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است

همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است

همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است

زنی که لباس ها و آرایش و تمام زندگی خود را به رنگ سبز انتخاب کرده است تا همیشه شاد و سرزنده به نظر برسد. در طی 20 سال گذشته بانوی سبز پوش الیزابت ایتان روزنتال، هنرمند هنرهای زیبا دربروکلین،نیویورک از سر تا پا لباس هایی در انواع سایه رنگ های سبز به تن می کند. از نظر او سبزشادترین و مثبت ترین رنگ دنیاست، بنابراین او نمی تواند تصور کند رنگی غیر سبز به تن کند.

 

 به گزارش پارس ناز  الیزابت بیشتر با عنوان “بانوی سبز باغ های کارول” شناخته می شودو همیشه چیزی برای تجربه کردن داشته است. در دوره ای از زندگی اش او تنها لباس هایطرح داری به سبک دهه 1930 به تن می کرد و سپس استایل خود را به تک رنگ هایی مانندنقره ای، صورتی، بنفش، آبی و در نهایت سبز تغییر داد و به طور تعجب برانگیزی هنوز ازاین رنگ خسته نشده است.
همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز استهنرمند 75 ساله سبز پوش

 

علاقه او به رنگ سبز ابتدا با یک رنگ لاک سبز و رنگ موی سبز مایل به لیمویی روی موهایش شروع شد ولی به سرعت این علاقه به لباس هایش و سپس به خانه اش سرایت کرد.او همیشه موهایی به رنگ سبز و لباس هایی در رنگ های مختلف سبز دارد و بیشتر چیزهایی کهمی خرد از حوله تا محصولات مراقبت پوست تا مبلمان و لوازم منزل را سبز انتخاب می کند.

 

بانوی سبز می گوید:”من هرگز از قبل برای همچین کاری برنامه نداشتم. این انتخاب از روی وسواسنیست بلکه به صورت طبیعی پیش آمده است. من همیشه از رنگ و انواع رنگ استفاده می کردم،شاید به این دلیل باشد که در نوا اسکاتیا بزرگ شدم و پس از نقل مکان به نیویورک، دلم برای دیدنرنگ سبز در اطرافم تنگ شده است.”
همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز استالیزابت معروف به بانوی سبز همه بخش های ممکن زندگی اش از لباس، آرایش ، محصولات بهداشتی ، پوشاک و … را از رنگ سبز انتخاب می کندتمام چیزی که او می داند این است که رنگ سبز او را شاد می کند و به او در کنارآمدن با مشکلاتروزمره کمک می کند، بنابراین او تمایلی به پوشیدن رنگی غیر از سبز ندارد.

 

الیزابت در ادامه صحبت هایش گفت: ” سبز مثبت ترین رنگ دنیاست. به من احساس خوشحالی می دهد.شما ممکن است صبح با احساس بدبختی از خواب بیدار شوید و سپس وقتی به رنگ سبز لباس می پوشید،دنیا تغییر می کند.”البته این تنها دلیل انحصاری پوشش رنگ سبز او نیست.  به گزارش پارس ناز  بلکه این هنرمند
75 ساله برای اینکه مردم را خوشحال می کند نیز به این رنگ لباس می پوشد.

 

” دوست دارم مردم و همچنین بچه ها را خوشحال کنم. من واقعا شخص خیلی خوش مشربی نیستمولی دوست دارم به هر کسی که با من حرف می زند سلام کنم. بچه های کوچک هم عاشق این سبک پوشش من هستند.”بیشتر قسمت های خانه الیزابت نیز از درب ورودی تا حیاط پشتی پوشیده از رنگ سبز است

 

وهرچیزی بین آن از ملافه های تخت، پرده ها، صندلی ها و حتی چیزهایی مثل قابلمه، ماهیتابه ومحصولات شوینده نیز همگی سبز هستند، گرچه به گفته وی پیدا کردن تمام لوازم مورد نیاز بهرنگ سبز، آن هم در طی بیست سال، کار چندان ساده ای نبوده است.
همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است