پارس ناز پورتال

همسر پولدار و ثروتمند من ملاک ازدواج

همسر پولدار و ثروتمند من ملاک ازدواج

همسر پولدار و ثروتمند من ملاک ازدواج 

خانم هایی که در ازدواج فقط به پول نگاه می کنند و همین باعث می شود تا زندگی آن ها در آینده با سردی و عدم آرامش همراه باشد. آیا درست است که در انتخاب همسر خود به میزان ثروت و زیبایی اون توجه کنید آیا ثروت در انتخاب شما نقش دارد وقتی به ازدواج فکر می کنید، اولین ملاکی که در نگاه اول مورد بررسی قرار می‌گیرد‌،

 

پیچیده نیست و به راحتی قابل اندازه‌گیری می‌باشد‌، ملاک زیبایی ظاهری است. چه دختر خانم باشید و به خواستگاری‌تان بیایند و چه آقا پسر باشید و به خواستگاری بروید‌، باید در اولین قدم تکلیف خود را با انتظارتان از ظاهر طرف مقابل مشخص کنید.

 

ملاک های ازدواج
به دنبال یک شریک مهربان و دوست داشتنی هستید یا ترجیح می‌دهید شاهزاده سیندرلا به دنبالتان بیاید؟ البته همیشه انتخاب بین زشت و زیبا نیست اما باید فکر کنید و ببینید ظاهر همسر آینده‌تان چقدر برایتان مهم است.
این ملاک از جمله ملاک‌هایی است که باید جانب اعتدال را در آن رعایت کنید.

 

ما انسان‌ها ناخود آگاه به سمت زیبایی گرایش داریم و این یک امر فطری است‌. گاهی هم زیبایی و خوبی را با هم اشتباه می‌گیریم.یکی از دلایل اشتباه گرفتن زیبایی با خوبی را باید از کارتون‌های زمان کودکی‌مان تا فیلم‌ها و سریال‌هایی که با آن بزرگ شدیم جستجو کنیم.

 

در همه آنها، شخصیت‌های نقش مثبت‌، چهره‌های زیبایی داشتند‌، زیبایی سیندرلای مهربان در مقابل خواهران ناتنی زشت و بد جنسش‌، یکی از این مثال‌هاست.در سریال‌های تلویزیون هم که دختران و پسران نقش مثبت آن خیلی زود مهمان تصاویر صفحه اول مجلات می‌شوند‌،‌ همه اینها در ایجاد این حس که اگر دختری یا پسری زیبا رو باشد‌، انسان بهتری است‌، نقش دارد.

 

از طرفی ارزش‌های بزرگ انسانی هم رنگ و رویش را از دست داده است.هر کسی گوشی تلفن همراه بهتری داشته باشد‌، ماشین مدل بالاتر و خانه بزرگ‌تری‌، در نگاه مردم انسان خوشبخت‌تری است. به این داشتن‌ها‌، همسری زیبا و متمول را هم اضافه کنید. تعریف خوشبختی تغییر کرده و این در انتخاب همسر مۆثر بوده‌ است.

 

مسائلی که مطرح شد به معنی منفی بودن زیبایی نیست اما باید ببینیم تا به کجا باید به آن اهمیت دهیم؟ برای پاسخ به این سۆال بهتر است بررسی کنیم زیبایی چه هست و چه نیست؟

 

زیبایی‌؛ مطلق یا نسبی؟
جز قصه‌ها و افسانه‌ها‌، کسی وجود ندارد که از نظر همه بی‌نقص باشد.هر کس تعریفی از ظاهر خوب داشته و البته هر انسانی در خلقتش بی نهایت زیبایی وجود دارد اما از روی یک سر مشق نمی‌توان همه را بررسی کرد. ملاک‌های زیبایی مثل قد و وزن و فرم چهره و‌ … برای انتخاب دختر و پسر شایسته بکار می‌رود،

 

مهم این است که چهره طرف مقابل به دلتان بنشیند. حال ممکن است قدش از چیزی که قبلاً مطرح می‌کردید کوتاه‌تر باشد.

 

ایده‌آل‌های بدقیافه
ممکن است کسی برای ازدواج به شما معرفی شود که در معیارهای دیگر بی‌نقص بوده و همه چیزش کامل است. حتی ممکن است از نگاه خیلی‌ها چهره خوبی هم داشته باشد اما شما ظاهرش را دوست نداشته باشید.در این صورت اگر احساس کردید این عدم رغبت به ظاهر او را نمی‌توانید تغییر دهید‌، سعی نکنید به زور و به خاطر محاسن دیگر او را انتخاب کنید.

 

ملکه‌های زیبایی در طول زمان
یک چیز را فراموش نکنید‌، زیباترین چهره‌ها نیز به مرور زمان عادی می‌شوند. چند ماهی که از زندگی مشترک‌تان بگذرد‌، وقتی هر روز یکدیگر را ببینید و تب و تاب چیزهای دیگر فروکش کند‌، شما می‌مانید و کنار آمدن با اخلاق یکدیگر. وقتی با هم دچار اختلاف می‌شوید‌،

 

چشم و ابروی طرف مقابل به کمک‌تان نمی‌آید بلکه توانایی حل مسئله باعث می‌شود از اختلافات عبور کنید. پس اگر از آن دسته افراد هستید که معیار ظاهر خوب برایتان خیلی اهمیت دارد‌، کمی بیشتر فکر کنید.

 

آسایش یا آرامش‌؛ مسئله این است!
یکی دیگر از ملاک‌هایی که اصولاً با چشم ظاهر و به سادگی قابل بررسی است‌، وضعیت مالی فرد است. نیازی به سۆالات پیچیده و تحقیق و صحبت‌های طولانی نیست تا معلوم شود که شرایط اقتصادی همسر احتمالی آینده‌تان چگونه است.

 

شرایط اقتصادی طرف مقابل‌، یک معیار زیر بنایی و خیلی اساسی نیست اما نمی‌توان با حرف‌های شعار گونه به طور کلی منکر اهمیت رفاه در زندگی شد. در بررسی شرایط اقتصادی فرد مانند معیار زیبایی ظاهر‌، حفظ اعتدال مهم است. اینکه یک نفر به دنبال حد کفاف در زندگی‌اش باشد و بتواند زندگی ساده و آرامی را تجربه کند و یا به دنبال یک زندگی رویایی و ایده‌آل‌های پر هزینه باشد، تفاوت از زمین تا آسمان است.

 

در کشور ما با توجه به فرهنگمان‌، مسائل اقتصادی در باره مردان اهمیت بیشتری دارد اما به طور کلی مراقب باشید که آسایش و آرامش را با هم اشتباه نکنید. بحث کلی هم کفو بودن با همسر آینده‌تان می‌تواند در تک‌تک ملاک‌ها کمک کننده باشد.یعنی اگر شما از نظر مالی و ظاهری با یکدیگر همخوانی داشته باشید‌، زندگی راحت‌تری را خواهید گذراند.

 

زیباجو