پارس ناز پورتال

همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟

مجموعه : اخبار سینما
همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟

همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟ 

جنیفر آنیستون از برد پیت ضربه سنگینی خورد,سر صحنه فیلمبرداری آقا و خانم اسمیت خانم جولی توانست نظر برد پیست را برای جدایی از جنیفر آنیستون جلب کند. پس از تقاضای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت، به طور اجتناب ناپذیری اسم جنیفر آنیستون، همسر سابق برد پیت بیش از همیشه بر زبان ها می افتد.

 

این بازیگر 47 ساله که شاید به زمانی برای کناره گرفتن و فراموش کردن این ماجراها نیاز داشت، روز چهارشنبه به اتفاق همسرش جاستین تروکس راهی خرید در فروشگاه های نیویورک سیتی شد.
همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟جنیفر آنیستون همسر سابق برد پیت همراه با شوهرش جاستین تروکس در نیویورک سیتی

 

جنیفر آنیستون تیپ معمولی متشکل از یک شلوار جین و بلوز سفید به تن داشت و به اتفاق همسرش منتظر اتومبیلی بودند که آنها را به مقصد بعدی آنها برساند. او در دستش کت و همچنین بطری آب معدنی از برندی داشت که وی در سال 2007 چهره تبلیغاتی آن به شمار می رفت.

 

این روزها پس از اخبار جدایی و طلاق برد پیت همسر سابق آنیستون و آنجلینا جولی،  زنی که برای رسیدن به وی جنیفر آنیستون را ترک کرد، این زوج بسیار سوژه رسانه ها شده اند.
همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟این زوج اخیرا به دلیل طلاق آنجلینا جولی و برد پیت بسیار در مرکز توجه رسانه ها قرار گرفته اند

 

به گزارش پارس ناز یکی از گزارشگران در حین مراسم معرفی فیلم جدید جاستین تروکس به نام “دختری در قطار”، از وی درمورد ماجرای طلاق شوهر سابق همسرش سوال کرد و وی در جواب گفت: “از آنجا که خودم فرزند طلاق هستم، تمام چیزی که نسبت به این اخبار وحشتناک می توانم بگویم، بچه هایشان است و این تمام چیزی است که واقعا می توان گفت.”

 

او همچنین درمورد ازدواج خود با جنیفر آنیستون گفت:”ما از قوه طنز یکدیگر بسیار خوشنودیم، به یکدیگر احترام می گذاریم و با هم کنار می آییم. اگرچه به نظر ساده می رسد ولی حقیقت دارد.”

همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟جنیفر آنیستون در سال 2007 چهره تبلیغاتی آب معدنی اسمارت بود و همان برند را در دست دارد

همسر جنیفر آنیستون چه کسی است؟خرید جنیفر آنیستون در خیابان های نیویورک سیتی