پارس ناز پورتال

هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسید

هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسید

هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسید 

برای انتخاب هدست همه وسواس خاصی دارند و برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود می خواهند بهترین کیفیت را داشته باشند. هدست یکی از تجهیزاتی است که برای هر کسی که به موزیک و بازی های کامپیوتری علاقه دارد ضروری است و امروزه شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.ما در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین هدست ها می پردازیم.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدSteelSeries Siberia 350

مدل Siberia 350 که با قیمت مناسب خود میان هدست های گیمینگ با کیفیت عالی و ظاهری زیبا ارائه شده است که و یکی از خصوصیات آن میکروفون با قابلیت جمع شدن است و از لحاظ طول عمر یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد که در دو رنگ سفید و مشکی می توانید تهیه کنید.

هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۳۸۵.۰۰۰ تومان

 

SteelSeries Siberia 840

مدل Sieria 840 که جایگزین سری ۸۰۰ خود شده است یکی از با کیفیت ترین و قدرت مند ترین هدست های داخل بازار است که امکاناتی از قبیل تنظیم صدا با نرم افزار و بلوتوث را به صورت حرفه ای به کاربر می دهد.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۱.۱۵۵.۰۰۰ تومان

 

Creative Sound Blasted X H7

مدل BlasTed X H7 که یکی دیگر از هدست های مخصوص گیمینگ دارای کاپ های بزرگ برای جلوگیری از شنیدن صدای اطراف و با ظاهر زیبا که توسط Creative Sound ساخته شده و قابلیت انتقال صدا با قدرت بالا و کیفیت خوب را برای کاربران فراهم می کند.

هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۴۵۵.۰۰۰ تومان

 

Sennheiser PC 373D

این هدست آلمانی که به صورت اختصاصی برای بازی های رایانه ای تولید شده است قابلیت انتقال صدای دالبی را دارد و شما می توانید صدا را به صورت حرفه ای مدیریت و به صورت دلخواه خود تنظیم کنید.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۹۵۰.۰۰۰ تومان

 

Audio – Technica ATH-ADG1X

این مدل یکی از محبوب ترین مدل های گیمینگ می باشد که با ظاهر و طراحی بی نظیر خود دارای درایوهای صوتی ۵۳ میلیمتری نیز می باشد و به شما قابلیت بازی کردن در ساعت های طولانی را بدون اینکه احساس کنید چیزی روی گوشتان است میدهد.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت :۹۸۰.۰۰۰ تومان

 

Senheiser HD 700 HeadPhone

این هدست یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت Senheiser می باشد که دارای وزن سبک که تنها ۲۷۰ گرم می باشد و در طول استفاده برای مدت طولانی شما احساس خستگی نخواهید کرد و از دیگر خصوصیات آن کیفیت صدای ۷۲۰ HD می باشد و از طریق جک ۶.۳ میلی متری به لپ تاپ یا پخش کننده شما وصل می شود . در انتها می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید می باشد.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۳.۲۵۰.۰۰۰ تومان

 

Sennheiser HD 800 HeadPhone

این هدست که برای افراد عادی و استفاده خانگی تهیه نشده است و تنها به حرفه ای ها پیشنهاد می شود یکی از هیولاهای عرصه موسیقی وگیم می باشد که با کاپ های باز کیفیت صدای ۸۰۰ HD حس فوق العاده ای برای کاربران به وجود می آورد.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۵.۹۹۰.۰۰۰ تومان

 

Razer Tiamat 7.1 HeadSet

شرکت Razer یکی از معتبر ترین شرکت ها است که در عرصه تکنولوژی فعالیت می کند و این مدل را می توان یکی از محصولات خوب این شرکت دانست که با ظاهر حرفه ای و کیفیت صدای بی نظیر که دارای کارت صدای ۷.۱ و کابل ۳ متری می باشد و شما می توانید

 

به وسیله ساب ووفر کنترل کامل صدا را در دست بگیرید و در انتها باید اضافه کرد که در طراحی این مدل از آهنربای نئودیمیمی استفاده شده که به انتقال باس کمک می کند.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۷۷۰.۰۰۰ تومان

 

Senheiser RS 185 Wireless

این مدل که بدون سیم طراحی شده است و با وزن تنها ۳۱۰ گرم و کیفیت صدای بی نظیر که به صورت ثابت تا ۱۸ ساعت باتری را نگه می دارد به شما امکان لذت بردن از موسیقی یا گیم را به صورت حرفه ای می دهد.
هدست های عالی در تمام دنیا را بشناسیدقیمت : ۱.۴۵۰.۰۰۰ تومان