پارس ناز پورتال

هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح 

افراد برای اقامت در برخی از هتل های آمریکا برای مدت یک یک شب احتیاج به دل و جرات دارند تا بتوانند به اتاق خود بروند. برای آن دسته از توریست هایی که به ماجراجویی علاقه زیادی دارند، اقامت در شبح وار ترین هتل های آمریکا که گفته می شود مورد تسخیر ارواح قرار گرفته اند، هیجان خاص خود را خواهد داشت.

 

اگرچه ممکن است تعداد کمی از افراد به چنین مکان هایی تمایل داشته باشند، با این حال معرفی شماری از این دست هتل ها، خالی از لطف نخواهد بود. با ما همراه باشید.

 

هتل استنلی؛ کلرادو
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

نام این هتل همواره در شمار دلهره آور ترین هتل های دنیا قرار دارد. هتل استنلی محل اقامت استیون ادوین کینگ معروف به استیون کینگ؛ نویسنده آمریکایی بیش از 200 گونه ادبی در زمینه وحشت و خیال پردازی نیز بوده است. امروزه جلوه های متعددی مرتبط با ارواح و شکارچیان آن در هتل به نمایش گذاشته شده است

 

و بسیاری از مهمانان درخواست اقامت در اتاق شماره 217، همان اتاقی که کینگ در سال 1974 در آن حضور داشت را می دهند.

 

خانه مارشال؛ شهر ساوانا در ایالت جورجیا
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

این هتل ساخته شده به سال 1851، قدیمی ترین هتل در ساوانا است که البته پیش از آن، در جریان جنگ داخلی یک بیمارستان بوده است. طی یک زمستان سرد و سخت، کارکنان بیمارستان را به جای دفن اجساد در اعماق زمین، مجبور به دفن اعضا قطع شده بدن قربانیان زیر کف پوش های ساختمان کردند.

 

 به گزارش پارس ناز پس از آن گزارش هایی از دیده شدن ارواح سرگردان با لباس های نظامی، قطع و وصل شدن بی دلیل چراغ ها و شیر های آب و قفل شدن در یکی از حمام ها از داخل ثبت شد. حتی کارکنان هتل مجله ای از خاطرات عجیب و غریب و در عین حال ترسناک مهمانان تهیه کردند.

هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

در سال 1892 مهمانی جوان به نام کیت مورگان در این هتل اتاق گرفت اما هیچ گاه از آن خارج نشد! گفته می شود که ساختمان هتل هنوز هم در تسخیر روح این زن است. تعداد زیادی از کارکنان هتل و حتی مهمان ها نیز وقایعی نظیر تغییرات غیر قابل قبول دما، صدای قدم زدن و صدا های ضعیف را گزارش داده اند.

 

هتل بنسون؛ شهر پورتلند در ایالت اورگن
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

گفته می شود هتل بنسون توسط روح مالک قبلی هتل؛ سیمون بنسون تسخیر شده است. تعداد زیادی از کارکنان روح وی را در پوشش یک کت و شلوار تیره در حال پرسه زدن در سالن های هتل دیده اند.

 

هتل دریسکیل؛ شهر آستین ایالت تگزاس
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

این هتل نیز از اتفاقات مشابه عجیب و غریبی که در دیگر هتل های معرفی شده می افتد، بی بهره نمانده است. گزارش هایی از رویت اشکال ارواح مانند، صدا های عجیب و باز ماندن شیر های آب علاوه بر محیط هراس انگیز هتل دریسکیل ثبت شده است.

 

هتل روزولت؛ لس آنجلس
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

این هتل هزینه ی ساختی 2.5 میلیون دلاری داشته است و گفته می شود که خانه اشباح بازیگران معروفی است. عده زیادی از مهمانان مشاهده انعکاس چهره مریلین مونرو در آینه اتاق 1200 را گزارش کرده اند. شاید بتوان گفت هتل روزولت بخش بزرگی از محبوبیت خود را مدیون همین اتفاقات غیر معمول است!

 

هتل مونتلئون؛ شهر نیوارولئان در ایالت لوئیزیانا
هتل های آمریکایی در تسخیر ارواح

خود این شهر سابقه درخشانی در اتفاقات غیر معمول دارد و هتل هایش نیز قلب این گونه وقایع هستند. این هتل تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان های توریستی شبح زده شده است و حتی در سال 2003 توسط انجمن بین المللی تحقیقات ماورا الطبیعه نیز مورد بازدید قرار گرفته است. آسانسور ها در طبقات خاصی به طور ناگهانی متوقف می شود و در رستوران نیز مداوم و بدون دلیل باز و بسته می شود.

 

سایت 118 سفر