پارس ناز پورتال

نیمار ممکن است دوسال زندانی شود

نیمار ممکن است دوسال زندانی شود

نیمار ممکن است دوسال زندانی شود 

نیمار ستاره برزیلی تیم بارسلونا اکنون در دام قانون گرفتار شده است و اتهام کلاه برداری بر وی وارد است. معلوم نیست واکنش دادگاه در مقابل نیمار چه باشد. ستاره برزیلی بارسا به دلیل کلاهبرداری از شریک تجاری‌اش از سوی دادستان اسپانیا به دو سال حبس تهدید شد.

نیمار ممکن است دوسال زندانی شود

دادستان‌ پرونده شکایت گروه تجاری DIS برزیل از نیمار به خاطر نپرداختن حق کمیسیون این شرکت از مبلغ قرارداد بازیکن پیشین تیم سانتوس با بارسلونا، برای مهاجم قهرمان اسپانیا درخواست حبس 5 ساله داده‌ است.رقمی که نیمار باید به به شرکت DIS به عنوان یکی از شرکای تجاری‌اش می‌پرداخت ده‌ها میلیون بیشتر

 

از آن چیزی بوده که او پرداخت کرده و با فاش شدن رقم واقعی قرارداد او با بارسلونا این شرکت برزیلی از مهاجم بارسا شکایت کرد.نیمار طبق قراردادش با DIS باید 40 درصد از رقم انتقالش از سانتوس به بارسا را به این شرکت می‌پرداخت اما از انجام این کار خودداری کرد.

 

به همین دلیل DIS برای نیمار و پدرش (کسی که مدیربرنامه‌های او هم هست) 5 سال و برای خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و ساندر روسل رئیس پیشین این باشگاه هشت سال حبس تقاضا و غرامتی نقدی بین 159 تا 195 میلیون یورو طلب کرده است.

 

دادستان عمومی اسپانیا مدت حبس درخواستی برای نیمار را به دو سال کاهش داده‌ است اما قاضی باید نظر نهایی را بدهد. با توجه به قوانین اسپانیا اگر شخصی برای اولین بار به دلیل ارتکاب جرم غیر جنایی به دو سال حبس محکوم شود، می‌تواند با پرداخت جریمه نقدی از رفتن پشت میله‌ها نجات پیدا کند.