پارس ناز پورتال

نگاهی به نکسوس 2016 شرکت گوگل

نگاهی به نکسوس 2016 شرکت گوگل

نگاهی به نکسوس 2016 شرکت گوگل 

در زمانی که تمام شرکت ها قصد دارند تا رونمایی محصولات جدید خود را انجام دهند شرکت گوگل نیز می خواهد تا نکسوس 2016 را با سیستم عامل جدید و تازه نفس به بازار بفرستد. حتما شما هم در مورد نکسوس جدید گوگل خبرهایی شنیده اید. این خبر از آنجا برای اکثر کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی اهمیت دارد که این دستگاه جدید گوگل در واقع حامل اصلی اندروید جدید خواهد بود.

 

اندروید جدید یا اندروید ۷ . اما نکته های جالبی که در این باره به دستمان تا کنون رسیده این است که این سیستم ویژگی های جدیدی خواهد داشت. دوگانه شدن بخش تنظیمات قرار است حسابی سر پشتیبان های نرم افزاری را برای اندروید ۷ شلوغ کند. اگر به اسکرین شات ها نگاه عمیقی داشته باشید

 

متوجه خواهید شد که این سیستم در واقع دو بخش تنظیمات و پشتیبانی را تشکیل می دهد. در بخش تنظیمات که نیازی به توضیحی وجود ندارد اما پشتیبانی بخش جدیدی است که می توانید نمایشگر گوشی را با بخش پشتیبانی به اشتراک بگذارید .

 

در واقع هر وقت برای سیستم شما مشکلی پیش بیاید که برایتان نا آشناست پشتیبان ها در صدد این هستند که مشکل را از طریق اشتراک گذاری تصویر برای شما حل کنند. بنظر می رسد این یک اتفاق خیلی خوب برای تازه کاران با اندروید و گوشی های هوشمند باشد.

نگاهی به نکسوس 2016 شرکت گوگل

Night Light  هم که پیش از این در مقاله ای  با عنوان فیلتر تنظیم رنگ آبی برای گلکسی نوت۷ با موفقیت تست شد در همین پایگاه خبری در موردش صحبت کردیم در واقع فیلتری است که نور زننده آبی را تنظیم می کند. نور آبی اگر به شدت غیر استاندارد باشد می تواند اختلال خواب ایجاد کند بنابراین برای سلامتی کاربران چنین امکانی لازم است تا میزان نور آبی را تنظیم کند.

 

اما سومین ویژگی gesture جدیدی است که راهی جدید برای به نمایش گذاشتن نمایشگر پیش روی کاربران می نهد. اگر بخواهید از قابلیت جدید نوقا یعنی Ambient Display استفاده کنید کافی است گوشی را فقط بلند کنید تا بتوانید محتویات روی آن نظیر ساعت و غیره را مشاهده کنید.

 

وقتی به ویژگی های این سیستم توجه می کنیم واقعا متوجه می شویم که گوگل کاری جدید در پیش دارد که می تواند همه اهالی تکنولوژی را هیجان زده کند. ما هم مثل شما منتظر معرفی این سیستم هوشمند کوچک گوگل می مانیم.