پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

نکات کاربردی برای کسانی که در خانه کار می کنند

نکات کاربردی برای کسانی که در خانه کار می کنند

نکات کاربردی برای کسانی که در خانه کار می کنند 

تعداد کسانی که در منزل کار خود را انجام می دهند روز به روز در حال افزایش است و این امر برای اقتصاد یک جامعه بسیار مفید می باشد,جالب است بدانید که یک سوم وسایل چینی که به بازار جهانی عرضه می گردند,درخانه ها و منازل ساخته و مونتاژ می شوند. 

 

امروزه تعداد افرادی که در خانه کار می کنند بسیار زیاد است که گاهی بیشتر روزشان را در برابر کامپیوتر می گذرانند. اگر شما از این دسته افراد هستید که البته روز به روز هم به تعدادشان افزوده می شود، اتاق کارتان در خانه باید به گونه ای باشد که در آن احساس آرامش و راحتی نمایید. 5 توصیه زیر در این خصوص به کارتان خواهد آمد:

 

1- بدانید ” چرا”

برای رسیدن به موفقیت در هر چیزی اولین گام روشن کردن این است که به چه دلیل چیزی را می خواهید. بنابراین هنگام چیدمان اتاق تان به اینکه چه چیزی انگیزه کار کردن تان را بالا می برد، توجه نشان دهید. از جمله این موارد می تواند نصب پوسترهای زیبا و یا رنگ مناسب برای اتاق کارتان باشد. بنابراین با توجه به روحیه خود بهترین کار را انجام دهید.

 

2- مرزبندی کنید.

تعادل برقرار کردن بین کار و زندگی شخصی در خانه بسیار سخت است. بنابراین ویژگی های بصری اتاق کارتان را به گونه ای ترتیب دهید که تا به محض ورود به اتاق کار، فورا حس و حال کار کردن پیدا کنید و خود را در منطقه کار ببینید و از زندگی شخصی تان فاصله بگیرید.

 

3- مرتب باشید.

بهم ریختگی اتاق کار بدترین اتفاقی است که می تواند برای زندگی کاری تان رخ دهد. بنابراین تا می توانید به این موضوع توجه نشان دهید.

 

وقتی برای هر چیز، مکانی اختصاص دهید، خیلی زود و آسان مرتب می شوید. بنابراین برای وسایل کاری تان، راه حل های هوشمندانه در نظر بگیرید. وقتی همه اقلام مربوط به کارتان مرتب باشد، چیزی گم نمی شود و مجبور نمی شوید، دوباره خرید کنید و پول تان را هدر دهید. در ضمن وقتی هرچیزی سرجایش باشد، برای پیدا کردن آنها وقت تان بیهوده از دست نمی رود.

 

4- تا جایی که می توانید اتاق کارتان را سبز کنید.

منظور رنگ سبز نیست، بلکه استفاده از وسایل کار به گونه ای است که کمترین ضرر را به محیط زیست بزند. مثلا تاجایی که می توانید از کاغذ کمتر استفاده کنید و البته چه بهتر که با جمع کردن کاغذهای باطله که دیگر لازم ندارید، آنها را به دست کسانی که به بازیافت کاغذ مشغول اند برسانید.

 

5- طبیعت را به اتاق بیاورید.

طبیعت اثر آرام بخشی روی انسان دارد. مثلا یک گیاه ساده و یا یک دسته گل می تواند در محیط تفاوت بی نظیری ایجاد کند. گیاهان، نه تنها احساس خوبی به شما می دهند، بلکه برای سلامت تان نیز مفید هستند. بسیاری از گیاهان مواد سمی مضر موجود در هوا را از بین می برند.

 

اگر نمی توانید در اتاق تان از گیاهان استفاده کنید، استفاده از رایحه های خوشبو مانند نعناع، اکلیل کوهی( رزماری) و لیمو در تمرکز، وضوح ذهن و حافظه به شما کمک می کند. از طرفی ساعت ها بی حرکت نشستن پشت میز، مشکلی است که پزشکان امروزه آنها را نوعی سیگار کشیدن جدید می نامند.

 

این سبک زندگی به تدریج سلامت بدن را به خطر می اندازد و فرد را گرفتار چاقی، فشار خون بالا، افسردگی و مشکلات دیگر می کند. حداقل هر ساعت، 5 دقیقه از پشت میزتان بلند شوید یا اینکه اتاق کارتان را به میزهایی با پایه های بلند مجهز کنید که بتوانید هرازگاهی ایستاده کار کنید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ