پارس ناز پورتال

نکات کاربردی برای خرید لوازم آرایشی و عطر

نکات کاربردی برای خرید لوازم آرایشی و عطر

نکات کاربردی برای خرید لوازم آرایشی و عطر 

هنگام خرید لوازم آرایشی و عطر باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین محصولی را خریداری کنید که هم کیفیت خوبی دارد و هم به پوست آسیب نمی رساند. خرید آنلاین، کلی در زندگی راحتتان خواهد کرد. سریع است، کارامد است، و درب خانه‌تان هم محصولات مورد نظرتان را خواهید گرفت. این روش، یک راه عالی برای خرید است،

 

مگر اینکه کاری را اشتباه انجام دهید. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی با شکایاتی در مورد فروش محصولات تقلبی، بی اثر، تاریخ گذشته، و یا محصولات درجه دوی کف انبارها روبرو هستند.مندی گری، مدیر عامل شرکت توزیع لوازم آرایشی True Solutions، می‌گوید: ما به کرات مصرف‌کننده‌هایی که بصورت تصادفی محصولات تقلبی را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کرده‌اند را دلداری می‌دهیم.

 

Idebenone، یعنی همان ماده‌ای که ته رنگ زرد محصولات آرایشی را تامین می‌کند، اغلب با زعفران جایگزین می‌شود! مشتریان معمولا متوجه این خرابی می‌شوند، اما امکانش را ندارند که با تولید کننده یا فروشنده‌ی آن حتی تماس بگیرند!بسیاری از شرکت‌های تولید کننده نیز بخاطر فرمول‌های نامتعادل محصولاتشان، با شکایاتی در مورد واکنش‌های بد محصولاتشان روبرو هستند.

 

لیان سایر، توزیع کننده و مدیر آموزش و بازاریابی شرکت Pevonia Botanica، می‌گوید: ما تماس‌های متعددی دریافت می‌کنیم که در مورد واکنش‌هایشان نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی درخواست کمک داشته‌اند، و اغلب نتوانسته‌اند مشاوره‌ی بدردبخوری بصورت آنلاین یا با تماس تلفنی دریافت کنند.

 

بعلاوه خیلی‌ها شکایت دارند که محصول خریداری شده از بین رفته و بیش از یک سال است که تاریخ مصرفش تمام شده. حتی خیلی‌ها هم از این شکایت دارند که وب‌سایت فروشنده قول حمل رایگان می‌داده اما پس از دریافت محصول هزینه‌ی حمل و نقل نیز با آنها حساب شده است.

 

اما قبل از اینکه شما هم مثل خیلی‌ها در مورد خرید آنلاین سرد شوید، پیشنهاد می‌کنیم که این راهنما را بخوانید. اگر خودتان را با دانش مسلح کنید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی سبد خرید آنلاینتان را پر کنید.

 

محصولات مراقبت از پوست
هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست که خواص درمانی دارند، یا هر چیز دیگری که دارای مواد تشکیل دهنده‌ی بسیار فعال همچون آلفا هیدروکسی اسید، یا ویتامین‌های آ، یا سی هست، تنها از برندها خرید کنید. اگر برند مورد نظر شما، محصولاتش را بصورت آنلاین نمی‌فروشد، یک فروشگاه اینترنتی را از فهرست فروشندگان معتبرش بیابید.

 

برخی از تولید کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی، با انتشار فهرست فروشندگانشان، محصولات خود را از بازار تقلبی‌ها خارج کرده‌اند.در مورد خرید محصولاتی که مواد بسیار فعال دارند، باید خیلی حواستان را جمع کنید. بدون داشتن شناخت از پوستتان، حتی از سایت‌های معتبر هم خرید نکنید. اگر فرمول اشتباهی را برای خود انتخاب کنید،

 

در معرض خطر واکنش‌های پوستی خواهید بود. بعنوان مثال استفاده از محصولی که ویتامین آ زیادی دارد، بدون داشتن مجوزهای پزشکی ممکن است باعث سوزش و ایجاد حساسیت شود.هر ماده‌ی فعالی باید با احتیاط استفاده شود، پس خرید این محصولات برای اولین بار از اینترنت، توصیه نمی‌شود. اما اگر محصول خاصی را مصرف می‌کنید، چرا که نه؟

 

عطرها
ممکن است برخی از عطرهای لوکس را برای خرید آنلاین پیدا نکنید. اگر پیدا کردید، ممکن است تقلبی، دست دوم یا درجه‌ی دو باشند. بویش می‌تواند تقلیدی از بوی اصلی و یا حتی از بین رفته باشد.بسیاری از برندها هم فروشگاه‌های آنلاینی را توصیه می‌کنند، اما هنوز هم مهم است که خودتان تحقیقی انجام دهید.

 

شایسته است که زمان تولید کالا را بپرسید. اگر بیش از ۶ تا ۱۲ ماه از تاریخ تولیدش گذشته بود، آنرا نخرید. مطمئن باشید که بسته‌بندی شده و هنوز در سلفون قرار دارد. اگر مقدور بود، بپرسید که چگونه از آن نگهداری کرده‌اند. یک انبار خنک و تاریک بهترین محل برای حفظ طول عمر بوی عطرهاست.

 

همچنین به یاد داشته باشید که ارسال عطر از طریق پست هوایی غیر قانونی است. پس مطمئن شوید که فروشنده‌ی شما امکان حمل کالا با یک حمل و نقل دریایی و یا زمینی با کیفیت را داراست.

 

لوازم آرایش
 به گزارش پارس ناز خرید آنلاین لوازم آرایش، بدلیل خطر آلودگی و عفونت، مانند راه رفتن در یک میدان مین است! پس فقط از وب‌سایت برندها و یا فروشنده‌های مجاز آن‌ها خرید کنید. بررسی کنید که محصول خریداری شده هرگز باز نشده باشد، و همچنین در بسته‌بندی و سلفون باشد.

 

چه خواهد شد اگر محصول بد یا تقلبی بخریم؟
اگر آنرا از یک فروشنده‌ی رسمی خریداری کرده باشید، قطعاً آنرا از شما باز پس خواهد گرفت، و به شما کمک خواهد کرد تا بسته به نیازتان محصول مناسب را خریداری کنید. اما اگر محصول را از یک فروشنده‌ی آنلاین بخرید که مستقیماً با تولید کننده در ارتباط نیست، به تجربه‌ی من، کمک بسیار کمی دریافت خواهید کرد. در اغلب موارد آن‌ها پاسخگوی شکایات شما نخواهند بود.

 

چگونه می‌توان مطمئن شد که یک فروشگاه اینترنتی، مجاز است؟
چنین فروشگاه‌هایی معمولاً شناخته شده‌اند و محصولات برند می‌فروشند. این فروشگاه‌ها، محصولات متنوع و متعددی برای فروش دارند و معمولاً قیمتشان با آنچه که در فروشگاه‌های محلتان می‌پردازید یکی است.می‌توانید قبل از اقدام به خرید ، با تمام شماره‌های پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید و نحوه پاسخگویی قبل از خرید را بسنجید.