پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

حمله وحشیانه با خودکار به دست خانم 66 ساله + عکس حمله وحشیانه با خودکار به دست خانم 66 ساله + عکس پیرمرد ۱۰۳ ساله آمریکایی رکورددار پیر‌ترین داماد در جهان پیرمرد ۱۰۳ ساله آمریکایی رکورددار پیر‌ترین داماد در جهان جشن دونفره دختر کوچک و پلیس که همه جا پخش شد جشن دونفره دختر کوچک و پلیس که همه جا پخش شد نظر شهید مطهری درباره تعلیم و تربیت نظر شهید مطهری درباره تعلیم و تربیت کشف موجودی خارق‌ العاده و عجیب در اعماق زمین کشف موجودی خارق‌ العاده و عجیب در اعماق زمین این دختر دانشجو قادر است روح را از بدنش جدا کند (عکس) این دختر دانشجو قادر است روح را از بدنش جدا کند (عکس) اقدام انسان دوستانه پرستار زن شیرازی اقدام انسان دوستانه پرستار زن شیرازی خبر جالبی از گرامیداشت روز جهانی پشه + عکس خبر جالبی از گرامیداشت روز جهانی پشه + عکس عوامل موفقیت ثروتمند ترین آشپز جهان عوامل موفقیت ثروتمند ترین آشپز جهان روش های درمانی عجیب و چندش آور +عکس روش های درمانی عجیب و چندش آور +عکس ژیمناستیک بازی خانم بدون پا! +عکس ژیمناستیک بازی خانم بدون پا! +عکس دختران عجیب این روستا همه شکل مردها هستند (عکس) دختران عجیب این روستا همه شکل مردها هستند (عکس) اتاقک تنهایی برای خالی کردن خشم (عکس) اتاقک تنهایی برای خالی کردن خشم (عکس) رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس فیس بوک از ماه عسل تقلید کرد +عکس فیس بوک از ماه عسل تقلید کرد +عکس وقتی عروس خانم در مراسم نامزدی خودش را خیس می کند وقتی عروس خانم در مراسم نامزدی خودش را خیس می کند اگه تونستی سرباز و تو این عکس تشخیص بدی اگه تونستی سرباز و تو این عکس تشخیص بدی parsnaz خیابان ویژه باریک اندام ها (عکس) کوسه ای که دندان هایش را جا گذاشت و فرار کرد..(عکس) کوسه ای که دندان هایش را جا گذاشت و فرار کرد..(عکس) این خانم 6500 یورو در ماه غذا می خورد +عکس این خانم 6500 یورو در ماه غذا می خورد +عکس

نکات قابل توجه هنگام ورزش بدنسازی را بدانید

نکات قابل توجه هنگام ورزش بدنسازی را بدانید

نکات قابل توجه هنگام ورزش بدنسازی را بدانید 

ورزش بدنسازی نکات و اصول زیادی دارد که باید به آن ها توجه شود وگرنه نتیجه عکس خواهیم گرفت و ورزش تاثیر کاملی روی بدن ما نخواهد داشت. دلایل شما برای ورزش کردن ممکن است شامل سلامتی و ظاهر بدنی تان باشد. وقتی ورزش می کنید، اگر به طور مداوم احساس می کنید

 

که یک طرف بدن تان نسبت به طرف دیگر، تمرین بیشتری دریافت می کند، زمان آن است که برنامه ی تمرین خود را تنظیم نمایید.این عدم تقارن ممکن است به دلیل قوی تر بودن یک طرف بدنتان نسبت به طرف دیگر؛ استفاده از دستگاه های بدنسازی؛ یا تمرکز بر تمرین های فشاری و عدم تعادل تمرینات شما با تمرینات کششی باشد.

نکات قابل توجه هنگام ورزش بدنسازی را بدانیدبرتری جانبی یک طرف بدن

وقتی در فعالیت های روزانه شرکت می کنید، احتمالاً از یک طرف بدنتان، بیشتر از طرف دیگر استفاده می کنید. شاید متوجه نشوید که همیشه درها را با دست راست خود باز می کنید یا با پای چپ بر روی جدول های خیابان قدم می گذارید. این عادت ها در طول سال ها، به دلایلی مثل آسودگی یا اجتناب از درد، گسترش پیدا کرده اند.

 

به عنوان مثال، اگر همیشه وسایل خود را با دست راست حمل می کنید، دستتان، تمرین قدرتی بیشتری دریافت می کند. اگر زانوی راستتان درد دارد، ممکن است از پای راستتان برای بالا رفتن از پله استفاده نکنید.

 

این الگوهای به ظاهر بی ضرر، می توانند موجب غالب شدن قدرت یک طرف از بدن گردند. همین موضوع به برنامه ی ورزشی شما نیز بر می گردد، که ممکن است به استفاده از سمت قوی تر بدن خود، نسبت به طرف دیگر، ادامه دهید.

 

وزنه های آزاد

یک راه برای غلبه بر تمرین یک طرف بدن استفاده از وزنه های آزاد به جای دستگاه های بدنسازی است. هنگامی که از دستگاه های بدنسازی استفاده می کنید، بخش قوی تر شما می تواند به تحمل قسمت اعظم وزنه ادامه دهد. هنگام تمرین با وزنه های آزاد، به ویژه زمانی که از دمبل استفاده می کنید، هر طرف از بدنتان مجبور است وزن یکسانی را تحمل کند.

 

به عنوان مثال، هنگامی که با یک دستگاه بدنسازی، حرکت جلو بازو را انجام می دهید، بازوی راستتان می تواند قسمت اعظم وزنه را بکشد. اگر همان حرکت جلو بازو را با استفاده از یک دمبل ۷ کیلوگرمی در هر دست انجام دهید، هر دو بازو، وزن برابری را بلند می کنند.

 

دستگاه های بدنسازی

اگر قادر به استفاده از وزنه های آزاد نیستید، باید تلاش آگاهانه ای برای استفاده ی برابر از هر دو طرف بدن خود انجام دهید. تا زمانی که بدنتان قدرت یکسانی را به سمت راست و چپ بدنتان می رساند، هنگام انجام ورزش ها بر استفاده از طرف ضعیف تر خود تمرکز کنید.

 

همچنین می توانید استفاده از دستگاه بدنسازی را انتخاب کنید، اما در آنِ واحد، تنها از یک دست یا یک پا برای حرکت استفاده نمایید. برای تطبیق طرف ضعیف تر، مقدار وزنه را کاهش دهید و از همان مقدار وزنه و همان تعداد تکرار، برای طرف قوی تر استفاده نمایید.

 

فشار-کشش (Push-Pull)

اگر احساس می کنید طرف جلوی بدنتان، بیشتر از طرف پشتی کار می کند، ممکن است لازم باشد ورزش هایی را که در برنامه ی تمرینی خود گنجانده اید، تنظیم نمایید.

 

تمرینات فشاری شامل پرس بالای سر، پرس سینه، و کشش بازو است. تمرینات کششی شامل کشش رو به پایین عضلات پشت (back pulldowns)، جلو بازو، و حرکت پارویی نشسته است.

 

شما می توانید تمرینات مورد علاقه ی خود، مثل شنا، پرس شانه و دیپ سه سر بازو را که جزء تمرینات فشاری هستند، به تمرینات خود اضافه کنید، و تمرینات کششی را، که موجب می شوند احساس افزایش خستگی در ماهیچه های جلویی بدنتان داشته باشید، نادیده بگیرید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ