پارس ناز پورتال

نکات ریز اما مهم درباره عشق بازی با همسر

مجموعه : حذف شده است
نکات ریز اما مهم درباره عشق بازی با همسر

نکات ریز اما مهم درباره عشق بازی با همسر

 درباره عشق بازی با همسر می توان از راه های مختلفی استفاده نمود اما در این میان برخی از نکات هستند که حتما باید رعایت گردند. 

 

جزئیاتی راجع به عشقبازی که همه زوج ها باید بدانند!!!
هنگامی که راجع به رابطه جنسی فکر می کنید، چیزی که بیشتر ذهن شما را درگیر خود می کند بهداشت فردی است. در طول رابطه ممکن است جزئیات ریزی را که نقش مهمی در عشقبازی – نه خود رابطه، دارند- را فراموش کنید. هر چند که شاید ضروری به نظر نیاید، اما توصیه های زیر به شما برای آماده شدن برای رابطه جنسی کمک خواهند کرد.

 

از دئودورانت استفاده کنید.

بوی بد بدن یکی از عللی است که می تواند بدترین تأثیر را بر روی معاشقه بگذارد و حتی ممکن است باعث از بین رفتن تمایل همسرتان گردد.فراموش نکنید قبل از آغاز معاشقه از یک دئودورانت خوشبو و یا حتی یک گام جلوتر از یک ادکلن خوب و یا عطر استفاده نمائید.

 

بوی دهان خود را چک کنید.

علاوه بر بودی بد بدن، بوی نامطبوع دهان یکی دیگر از عوامل از بین برنده تحریک جنسی می باشد که می بایستی نسبت به آن با دقت عمل کنید. حتما قبل از آنکه کسی را ببوسید، بوی دهان خود را چک کنید. همچنین می توانید قبل از شروع معاشقه از قرص نعناع و یا دهان شویه استفاده نمائید.

 

ناخن های خود را کوتاه کنید.

ناخنهای بلند، حتی اگر شما دست هایتان را بشوئید، باعث جذب آلودگی می شوند. این موضوع را نیز فراموش نکنید که ناخن های بلند باعث ایجاد خراش بر روی پوست معشوقتان نیز می گردد. سعی کنید به طور مرتب نسبت به کوتاه کردن ناخن های خود اقدام نمائید.

 

ریش خود را اصلاح کنید.
بسیاری از زنان، مردان با موی صورت را ترجیح می دهند. اما این موضوع ممکن است باعث قرمز شدن پوست آنها، هنگامی که قصد عشقبازی با یک ریش پر پشت و نامرتب را دارید، شود. پس بهتر است موی صورت خود را تراشیده و آن را به صورت کمرنگ نگه دارید.

 

آرایش خود را پاک کنید.

بله شما ممکن است با آرایش احساس کنید که زیباتر شده اید، اما معشوق شما ممکن است تمام آن لایه های کرم پودر، رژگونه و سایه ها را در طول رابطه عاشقانه بخورد! حتی با بوسیدن، مقداری از آرایش شما وارد دهان معشوقتان می شود. بهتر است قبل از شروع معاشقه تمام آرایش خود را پاک نمائید.

 

جمع بندی!
آن چه که بسیار مهم است و اغلب از طرف زوجین نادیده گرفته می شود، آماده شدن برای رابطه جنسی می باشد. باید توجه داشت رعایت کردن نکات بالا به زوجین این امکان را خواهد داد تا هر دو از یک رابطه جنسی با کیفیت بهره مند شوند.