پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

این دختر زمانی که می‌خندد، غش می‌کند + عکس این دختر زمانی که می‌خندد، غش می‌کند + عکس عشقبازی مرد 60 ساله با 240 دوست دخترش + عکس عشقبازی مرد 60 ساله با 240 دوست دخترش + عکس تصاویر ترسناک از مزرعه مردگان در آمریکا تصاویر ترسناک از مزرعه مردگان در آمریکا ستاره های هالیوودی که این هفته تولد گرفتند ستاره های هالیوودی که این هفته تولد گرفتند سرگذشت عجیب فرزند شیطان در هندوستان سرگذشت عجیب فرزند شیطان در هندوستان اولین فرد متخصص دندانپزشک در دوره قاجاریه اولین فرد متخصص دندانپزشک در دوره قاجاریه شعبده بازان مشهور دنیا و رکوردهای درآمد آنها شعبده بازان مشهور دنیا و رکوردهای درآمد آنها داستان جالب عروس و دامادهای بدشانس در خواستگاری + عکس داستان جالب عروس و دامادهای بدشانس در خواستگاری + عکس عکس های جالب از خلاقیت پدر و مادر عکس های جالب از خلاقیت پدر و مادر زندگی این زن زیبا و جذاب بدون دست در ایران زندگی این زن زیبا و جذاب بدون دست در ایران خانم مجری زیبای ایرانی به شاهزاده عرب جواب منفی داد خانم مجری زیبای ایرانی به شاهزاده عرب جواب منفی داد زنی که جفت خام و خونین خود را خورد + عکس زنی که جفت خام و خونین خود را خورد + عکس پناهنده زن افغان که در ایران جراح زنان شد + عکس پناهنده زن افغان که در ایران جراح زنان شد + عکس قدیمی ترین درخت جهان در ایران است + عکس قدیمی ترین درخت جهان در ایران است + عکس لبخندی که به جهانی شدن منجر شد (عکس) لبخندی که به جهانی شدن منجر شد (عکس) مراسم ازدواج دو جوان در قله سبلان!! + عکس مراسم ازدواج دو جوان در قله سبلان!! + عکس وقتی که زنان مسجد طراحی می کند +عکس وقتی که زنان مسجد طراحی می کند +عکس موشکافی راز دوستی موشکافی راز دوستی اقدام عجیب دختر چینی برای بازگشت دوست پسرش + عکس اقدام عجیب دختر چینی برای بازگشت دوست پسرش + عکس جایزه میلیاردی برای پیدا کردن زن مورد علاقه این مرد! + عکس جایزه میلیاردی برای پیدا کردن زن مورد علاقه این مرد! + عکس

نقش جذابیت جنسی در تبلیغات جهانی

نقش جذابیت جنسی در تبلیغات جهانی

نقش جذابیت جنسی در تبلیغات جهانی 

اکنون برای هر نوع تبلیغاتی در تمام دنیا از جذابیت های جنسی استفاده می شود که اکثرا جذابیت های جنسی زنانه می باشد. موضوع جنسیت و جذابیت جنسی در بازاریابی و تبلیغات همیشه موضوعی بوده که موردتوجه مشتریان، صاحبان کسب‌وکار و حتی دانشجویان بوده است. برخی تصور می‌کنند

 

که جنسیت موجب افزایش فروش می‌شود، البته باوجود شواهدی مختلفی که عکس این موضوع را اثبات می‌کنند. امیدوارم این مقاله مهر تائید و پایانی باشد بر این موضوع! چراکه برخی در ذهن خود بر اساس برخی از فاکتورها تصمیم‌گیری و به این نتیجه می‌رسند که استفاده از موضوع از جنسیت درفروش تأثیرگذار است

 

و سپس آن را به موضوع‌های دیگر بسط داده و تأثیرگذاری آن را یک اصل غیرقابل تغییر جهان‌شمول در نظر می‌گیرند. به‌هرحال هدف و مخاطب این مقاله آن دسته از افرادی است که دیگر نمی‌خواهند پول و وقت خود را برای استراتژی‌های غلط هدر دهند.

نقش جذابیت جنسی در تبلیغات جهانی

چرا افراد بسیاری تصور می‌کنند که موضوع جنسیت بر میزان فروش تأثیرگذار است؟

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که موارد زیر تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها است:

 

– مغز خزنده: میل جنسی در بخشی از مغز انسان تحت عنوان مغز خزنده شکل می‌گیرد. ازآنجایی‌که افکار مردم از داخل افکار و ذهن خود آن افراد سرچشمه می‌گیرد، آن‌ها این افکار و احساسات را به موقعیت‌هایی بسط می‌دهند که در عمل هیچ ارتباطی باهم ندارند.

 

– شنیده شدن به‌طور مکرر: مشابه بسیاری تصورات غلط دیگر، مردم به‌کرات می‌شنوند که استفاده از جذابیت جنسی موجب افزایش فروش محصولات و خدمات می‌شود. درنتیجه، به این نتیجه می‌رسند که این موضوع حتماً باید درست باشد.

 

– جلب‌توجه: خواه موجب اثرگذاری بر فروش یک محصول شود یا خیر، بسیاری بر این نظر هستند که جذابیت جنسی موجب جلب‌توجه مخاطب می‌شود. اما مشکل و مسئله اصلی این است که این جلب‌توجه همیشه مثبت و اثربخش نیست.

 

– تابو بودن یا منع مذهبی داشتن: در برخی مجامع که در آن‌ها جذابیت جنسی نهی و منع شده، گاهی استفاده کردن یا صحبت کردن از این موضوع در عمل موجب جلب‌توجه بیشتری می‌شود. روندهای ثبت شده توسط سایت گوگل این موضوع را به‌خوبی نشان داده است.

 

– استفاده مکرر در تبلیغات: ازآنجایی‌که بسیاری از شرکت‌های شناخته‌شده در دنیا از موضوع جذابیت جنسی در تبلیغات خود استفاده می‌کنند، بسیاری تصور می‌کنند که یا جذابیت جنسی موجب افزایش فروش محصولات می‌شود، یا اگر این‌طور نبود مدیران تبلیغاتی این برندها از این موضوع در تبلیغات خود استفاده نمی‌کردند.

 

– موجب افزایش فروش محصولات و خدمات مرتبط می‌شود: جذابیت جنسی عموماً برای فروش محصولات و خدماتی کاربرد داشته و تأثیرگذار است که مرتبط با موضوع روابط جنسی و زناشویی باشد. به عبارتی می‌توان گفت استفاده از این موضوع درزمانی کاربرد دارد که کاربران نهایی جزء مصرف‌کنندگان خاص و به عبارتی تخصصی آن محصول باشند و در غیر این صورت تأثیر مثبتی بر میزان فروش ندارند.

نقش جذابیت جنسی در تبلیغات جهانی

چه زمانی استفاده از جذابیت جنسی درفروش محصول مؤثر نیست؟

پس تا اینجا کار یاد گرفتیم که استفاده از جذابیت جنسی درفروش محصولات و خدمات نامرتبط تأثیری در میزان فروش ندارد.  به گزارش پارس ناز تحقیقی که اخیراتوسط دانشگاه ویسکانسین در آمریکا انجام‌شده است به‌خوبی این موضوع را نشان داده

 

که تبلیغات محصولات نامرتبط به موضوع روابط جنسی و زناشویی در صورت استفاده از عامل جذابیت جنسی با 10% کاهش بازدید توسط عموم مردم روبرو می‌شوند. این مطالعه درواقع اطلاعات به‌دست‌آمده توسط تجربیات دیوید اُگیلوی در طی فعالیت‌های تخصصی وی را تائید کرده است. همچنین پروفسور جِف ریچاردز نیز در این رابطه چنین اعتقاد دارد.

 

برخی از دلایل عدم تأثیرگذاری استفاده از جذابیت جنسی بر فروش

دلایل مختلفی در این رابطه وجود دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

 

برخی از مردم را ناراحت می‌کند: ارائه جذابیت و زیبایی جنسی به‌صورت رایگان و به‌گونه‌ای مفت و بی هزینه برای مخاطب موجب افزایش دفع و رد پیشنهاد مطرح‌شده در تبلیغ توسط عموم مردم می‌شود، خصوصاً خانم‌ها که عامل اصلی خرید محصولات در خانه و خانواده هستند.

 

حیله و تزویر: برخی اعتقاددارند که استفاده از جذابیت جنسی برای فروش محصولات و خدمات نامرتبط به‌نوعی تزویر و حیله که در عمل هم موجب بی‌ارزش شدن تصویر شرکت و برند و هم محصول در نظر مخاطب می‌شود.

 

توجه مخاطب را از عیوب محصول دور می‌کند: برخی دیگر اعتقاددارند که یک محصول نباید دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص و منحصربه‌فردی برای مصرف‌کننده باشد تا شرکت برای فروش آن مجبور به استفاده از جذابیت‌های جنسی شود.

 

مردم کلاً محصول را فراموش می‌کنند: آن دسته از افرادی که به یک محصول به دلایلی غیر ویژگی‌ها و مزایای خاص و منحصربه‌فرد آن جلب می‌شوند، عامل جذب‌کننده آن‌ها (در اینجا جذابیت جنسی تبلیغ) را بیشتر از هر چیز دیگر به یاد می‌آورند.

 

سایت آی بازاریابی

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ