پارس ناز پورتال

نظر ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو نسبت به ایران

نظر ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو نسبت به ایران

نظر ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو نسبت به ایران

ستاره پرتغالی “رونالدو” درباره ایران و مردمانش در گفت گویی که داشته سخنان جالبی زده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده است که پیش از این رونالدو هیچ واکنشی به آن نشان نداده بود تا این‌که او در گفت‌وگو با «وب‌ سایت برنامه نود» صحبت‌ های جالبی را مطرح کرد.

 

رونالدو درباره شناختش از فوتبال ایران گفته است: «من با پیراهن تیم‌ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2006 آلمان بازی کردم و حتی گل هم زده‌ام. الان هم می‌دانم که کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق رئال‌مادرید سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران است. تیم‌ملی ایران با کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی 2014 برزیل، تیم ملی آرژانتین را به چالش کشید و در دقایق پایانی بود که آرژانتین به سختی گل زد و بازی را برد.»

 

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو به طرفداران ایرانی‌اش اشاره کرد: «می‌دانم تعدادشان خیلی زیاد است. ایرانی‌ها به صفحه اینستاگرامم می‌آیند و آن‌جا کامنت می‌نویسند. مردم ایران خیلی فوتبال‌دوست هستند و البته هیجان ایرانی‌ها را در اینستاگرام دیده‌ام.»

 

از رونالدو سؤال شده که چطور هواداران ایرانی را در اینستاگرام شناسایی می‌کند؟ او اینطور پاسخ داد: «من فونت‌ها را می‌شناسم. می‌دانم کدام فونت فارسی است اما معنی کامنت‌ها را نمی‌دانم.

 

خیلی خوب می‌دانم که طرفداران ایرانی من در صفحه اینستاگرام با دیگر طرفداران ایرانی تیم‌های رقیب به زبان فارسی چالش می‌کنند. تعدادشان هم زیاد است. البته من همه کامنت‌ها را نمی‌توانم ببینم، چون واقعا زیاد هستند.»

 

منبع : فرادید