پارس ناز پورتال

میل جنسی خانم ها بیشتر از حد تصور است

مجموعه : حذف شده است
میل جنسی خانم ها بیشتر از حد تصور است

میل جنسی خانم ها بیشتر از حد تصور است 

لذت و میل جنسی خانم ها همیشه مورد بحث محققان بوده است و اندازه گیری و مقایسه آن با مردان همیشه چالش برانگیز بوده است. یکی از جدیدترین تحقیقات در باره زوج ها و فعالیت زناشویی شان به این نتیجه گیری رسیده است که میل جنسی زنان، خیلی بیشتر از مقداری است که مردان شان حدس می زنند.

 

محققیقین روانشناس دو دانشگاه کانادا 229 زوج که میانگین 6 سال زندگی مشترک داشته اند را در 3 تحقیق مجزا مورد سنجش قرار داده اند. میانگین سن زوج های 3 گروه مطالعاتی 18 تا 68 سال بوده است و به طور متوسط بین یک تا دوبار سکس در هفته نیز داشته اند.

 

گروه اول قرار شد به مدت 3 هفته، هر روز، سطحِ میل جنسی خودشان را یادداشت کنند. در باره میل جنسی همسر یا شریک زندگی شان در همان روز حدس بزنند و ثبت کنند. آنها در ضمن می بایست میزان رضایت شان از زندگی مشترک را نیز درج کنند.

 

گروه دوم زوج ها قرار شد فقط یکبار به لابرتوار بیایند و مثل گروه اول به 3 سئوال اصلی پاسخ دهند. گروه سوم نیز قرار شد ضمن نوشتن گزارش روزانه برای 3 هفته در ضمن به یک سئوال دیگر نیز پاسخ دهند. آنها باید معین می کردند اگر شریک زندگی شان گاهی روزها میل جنسی نداشته باشندد چه واکنشی نشان می دهند. داشته اند.

 

و اما نتیجه گیری ها:

مردان در 3 سال اول زناشویی، انگیزه جنسی بیشتری نشان می دهند ولی بعد ازن، میل جنسی مردان به اندازه زنان خواهد بود.

 

دلایلی که باعث شده است به نظر برسد زنان میل جنسی کمتری دارند عبارت است از

 

1 – زنان احساس مطبوعی ندارند که تحریک کننده یا آغاز کننده یک رابطه جنسی باشند.

 

2 – بعضی از زنان تمایل شان را از دست می دهند وقتی که علائمی که می فرستند نادیده گرفته می شود. 3 – خیلی از نشانه های تمایل جنسی زنان، اصلا مشخص نیست.زنان پیشقدم نمی شوند.چون ممکن است مردان در آن لحظه میلی نداشته باشند.

 

به عبارت دقیق تر، زنان نمی خواهند احساس مردانگی شریک زندگی شان را خدشه دار کنند.بهترین وسیله برای خرسندی جنسی زوج ها، گفتگو و صحبت کردن در باره سکس به صورت شفاف است. برنامه ریزی در باره رابطه جنسی برای روزهای آینده شاید زیاد رمانتیک نباشد ولی در حقیقت، برنامه ریزی برای داشتن لحظات خوش در آینده جذاب است.