پارس ناز پورتال

مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایران

مجموعه : اخبار سینما
مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایران

مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایران 

موهای خاکستری یا جو گندمی در میان سینماگران ایران که جذاب و خوش تیپ هم هستند چه کسانی را می توان نام برد؟ روزها می آیند و می روند بدون اینکه متوجه شویم زمان به چه سرعتی می گذرد. فقط یک روز به خودمان می آییم و می بینیم که موهای شقیقه سفید شده پوست صورت کمی افتاده و خط های روی پیشانی عمیق تر شده، خلاصه که زمان ردپایش را روی صورتمان گذاشته است.

 

قدیمی ترها می گفتند مردها هر چه سنشان بالاتر برود قیافه شان هم بیشتر جا می افتد که خب پر بیراه نگفته اند برایتان نمونه های عینی خواهیم آورد که باورتان شود گذر روزها گاهی چهره ها را بهتر و البته جذاب تر هم خواهد کرد.مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایرانهمایون ارشادی
آقای ارشادی این روزها مو سفید کرده و وقتی در جزئیات صورتش دقیق می شوید می توانید خیلی راحت رد میانسالی را در چهره اش پیدا کنید. به نظر می رسد تعقیب و گریز میانسالی در آقای ارشادی خیلی ساده اتفاق افتاده است. او میانسال شده

 

اما یک میانسال خوشتیپ که قطعا به نسبت روزهای جوانی اش یک سیر صعودی ظاهری را تجربه کرده استاین مرد خوشتیپ در حال حاظر یکی از بازیگران بین المللی کشورمان نیز هست.

مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایرانمهران مدیری
او یک جوان ترکه ای کاملا معمولی بود که چهره ای کاملا عادی داشت. مهران مدیری هر چه جلوتر آمد بیشر تغییر کرد و این تغییر آنتقدر خوب و مثبت بود که روزگاری در همین نزدیکی ها او را روی بیلبورد هالی تبلیغاتی نشاند، که جدا از حرفه خودش، بابت استایل و قیافه اش بود. باز هم نباید موهای جوگندمی و چند کیلو وزن اضافه کردن را در این بین نادیده گرفت.

 

مهران مدیری یکی از خوش قیافه های زمانم خودش است شاید هیچکس یادش نرود روزی را که در جشنواره فیلم روی صحنه رفت و پشت میکروفون گفت: خدا به بعضی هم قد می دهد هم قیافه! اتفاقا منظورش خودش بود.
مو خاکستری های خوش تیپ سینمای ایرانرضا کیانیان
موهای جوگندمی عجیب به رضا کیانیان می آید البته باید گفت صورتش نسبت به گذشته پر تر شده که خب این هم از مزایای وزن اضافه کردن است. ولی رضا کیانیان در حال حاضر اضافه وزن ندارد و اگر نسبت به گذشته وزنی روی وزن اضافه کرده قطعا به چهره اش نشسته و او را خیلی بهتر از قبل کرده است.خیلی ها معتقدند رضا کیانیان به لحاظ ظاهری شباهت های ریزی به آل پاچینو دارد.