پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم 

آقایان برای شش تکه شدن شکم معمولا به باشگاه و بدنسازی رو می آورند اما با تغذیه هم این امر امکان پذیر است با دستور زیر. تنها راه برای انجام دادن این کار این است که میزان کالری که می سوزانید، بیشتر از میزان کالری باشد که از طریق غذا دریافت می کنید. البته کارکردن با عضلات شکم هم جای خود را دارد،

 

اما اگر می خواهید حداکثر سود را ببرید به تقویت مجموعه ای از عضلات تنه بدن بپردازید. ورزش های تقویت کننده تنه، وضعیت قرارگیری بدن را بهبود می بخشند و به این ترتیب ظاهر باریک اندام تری به شما می دهند. به علاوه تقویت عضلات تنه، می تواند کارآیی سایر اندام بدن را بالا ببرد و در نتیجه از آسیب بدنی جلوگیری کند.

 

حتی اگر به طور منظم و روزانه بر روی انجام تمرینات ورزشی سخت و دشوار کار می کنید، باید مقدار مواد مغذی که برای اینکار نیاز دارید را نیز به خوبی بررسی نمایید. یک غذای مناسب می تواند تمرینات ورزشی شما را بهبود ببخشد، عضلات بدن را بسازد و چربی های شکمی را آب نماید.

 

در این میان مصرف غذاهای نادرست می تواند نتیجه تمرینات را برعکس کند. پس به خاطر داشته باشید که غذا نیز به اندازه تمرین ورزشی برای دستیابی به شکم شش تکه مهم است.

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

مواد غذایی تاثیر به سزایی در ساخت شکم شش تکه دارند

مواد غذایی لازم برای داشتن شکم شش تکه :

ماست یونانی بخورید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

ماست یونانی یک منبع عالی از کلسیم و پروبیوتیک هاست که هر دوی این موارد به تشکیل شکم شش تکه کمک فراوانی خواهد کرد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر که دارای پروبیوتیک است می تواند باعث از دست رفتنچربی های شکمی شود. از خوردن ماست طعم دار خودداری کنید.

 

پودر پروتئینی آب پنیر بخورید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکماین ماده نیز منبع عالی از آمینواسیدهایی زنجیره ای است که می تواند آسیب ناشی از تمرینات ورزشی را کمتر کند و بازیابی و بهبود عضلات را تسریع نماید. همچنین مطالعات انجام شده نشان می دهد افرادی که در رژیم غذایی خود از منابع پروتئینی استفاده می کنند بیشتر از سایرین چربی های شکمی را از دست داده و عضلات مورد نیاز بدن را می سازند.

 

اگر به خاطر آلرژیاز خوردن لبنیات و پروتئین محروم هستید، باید بدانید که پودر آب پنیر باعث ایجاد دردهای شکمی، نفخ یا گاز نمی شود.

 

از غلات سبوس دار استفاده کنید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

کربوهیدارت های پیچیده به خصوص غلات سبوس دار،منبع عالی و ضروری برای دستیابی به اهداف تناسب اندام است. فیبر موجود در این نوع غلات، می تواند چربی شکمی را کاهش دهد و سطح هورمون هایی که از خوردن بیش از حد غذا جلوگیری می کنند را افزایش خواهد داد.

 

مطالعات انجام شده نشان می دهد افرادی که همه غلات خود را از نوع سبوس دار انتخاب می کنند، چربی شکمی بیشتری از دست خواهند داد. شاید بتوان گفت برنج قهوه ای و نان سبوس دار از جمله مواردی است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. این مواد سرشار از فیبر است و می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

 

مصرف مارچوبه را فراموش نکنید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

ساقه های سبز مارچوبه غنی از فیبر است. این گیاه سبز می تواند در درمان نفخ موثر باشد. همچنین به عنوان یک ادرار آور ملایم عمل می کند. مارچوبه خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد و به ماهیچه ها کمک می کند قوی تر شوند و از افزایش وزن مرتبط با التهاب نیز جلوگیری می کند. افرادی که در رژیم غذایی خود از سبزیجات استفاده نمی کنند چربی شکمی کمتری از دست خواهند داد.

 

بادام بخورید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

علاوه بر اینکه بادام می تواند عملکرد دستگاه گوارشی را بهبود ببخشد، از بروز یبوست و نفخ نیز جلوگیری می کند. این ماده حاوی فیبرهای غیر قابل تخمیر است که برای افزایش سیری و ثبات سطح قند خون عالی است. مطالعات انجام شده در سال 2015 نشان می دهد

 

که مصرف 30 الی 35 عدد بادام در روز به افراد کمک می کند چربی شکمی بیشتری از دست بدهند زیرا حاوی فیبر بیشتری نسبت به سایر آجیل هاست.

 

چای سبز را در رژیم غذایی خود بگنجانید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان هاست و همین امر باعث شده یک ماده عالی برای سلامت بدن انسان باشد. کافئین و آنتی اکسیدان موجود در آن برای کاهش چربی های شکمی عالی است و می تواند تمرینات ورزشی شما را تکمیل کند. به عنوان مثال، در حالیکه کافئین، آدنوزین خستگی آور را مسدود می کند،

 

آنتی اکسیدان موجود در آن نیز باعث افزایش مقدار اکسیژن در بدن شده و سوخت کافی را فراهم می کند. در نتیجه عملکرد تمرینات ورزشی شما بهبود می یابد. نوشیدن یک فنجان چای سبز قبل از انجام تمرینات ورزشی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

 

چیزهایی که برای داشتن شکم شش تکه نباید بخورید:

از مصرف چربی های هیدروژنه خودداری کنید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

چربی های ترانس می تواند تلاش شما برای کاهش چربی های شکمی را به طور کلی نابود کند. چربی های هیدروژنه باعث ایجاد التهاب و افزایش چربی شکم می شود. اگرچه متخصصان همیشه تاکید کرده اند که استفاده از این چربی ها برای بدن مضر است اما هنوز هم افراد زیادی به مصرف چربی های هیدروژنه روی می آورند.

 

از خوردن غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

بیشتر کالری افراد از مصرف غذاهای فرآوری شده وارد بدن می شود. هرچقدر افراد به خوردن موادی همچون چیپس، ساندویچ، شکلات و شیرینی و پیتزا روی بیاورند، احتمال ابتلا به چاقی نیز افزایش پیدا می کند. همانطور که می دانید کربوهیدرات های تصفیه شده باعث افزایش قند خون می شود و ذخیره سازی چربی را نیز افزایش می دهد.

 

از مصرف الکل خودداری کنید:

مواد غذایی برای شش تکه شدن شکم

مطالعات انجام شده نشان می دهد که نوشیدن الکل بر روی سلامت بدن تاثیرات منفی دارد. این ماده باعث افزایش چربی شکمی می شود و تمامی تلاش های شما برای داشتن یک شکم شش تکه را خراب خواهد کرد. تا جایی که می توانید از مصرف الکل و نوشیدنی های الکلی دوری کنید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ