پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مواد خوراکی مناسب برای آقایان

مواد خوراکی مناسب برای آقایان

مواد خوراکی مناسب برای آقایان 

مطمئنا سلامت جنسی یکی از مقوله های مهم زندگی است که هر مردی باید به آن اهمیت بدهد چون این امر تنها به خود او مربوط نمیشود بلکه به شریک جنسی وی نیز مربوط است. بدون شک در رابطه با نیازهای تغذیه ای بین مردان و زنان تفاوت هایی وجود دارد.

 

همانطور که زنان در دوران بارداری باید مواد غذایی خاصی را مصرف کنند و یا با مصرف برخی از مواد غذایی مانع از ابتلا به سرطان سینه شوند مردان نیز بهتر است برای ایجاد عضلات و جلوگیری از سرطان پروستات تغذیه ای مناسب داشته باشند.

 

بسیاری از مواد غذایی که در میان مردان طرفدار دارد بهترین انتخاب بشمار نمی آید.با این حال یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم می تواند به جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان کمک کند و بدون شک این مواد غذایی می توانند عملکرد مردان را در اتاق خواب در حین رابطه جنسی تغییر دهند.

 

پزشکان معتقدند که هر نوع ماده غذایی که برای سیستم قلبی و عروقی مردان مناسب است برای عملکرد نعوظ در مردان نیز خوب خواهد بود. مواد مغذی که مصرف آنها برای قلب توصیه می شود به بهبود گردش خون به تمام قسمت های بدن کمک می کند و این مواد مغذی از بدن فرد در برابر سرطان و بیماری های مزمن محافظت می کنند.

 

صرفا نباید مواد غذایی را مورد توجه قرار داد بلکه سبک زندگی سالم نیز بسیار موثر خواهد بود نظیر سیگار نکشیدن و انجام فعالیت های بدنی و ورزشی.

 

ـ صدف : صدف جز مواد غذایی بشمار می آید که حاوی آنتی اکسیدان است و روی برخی از فرآیند های بدن از تولید DNA تا درمان سلول ها تاثیر می گذارد.

 

تحقیقات نشان می دهد که مصرف روی به میزان کافی در برابر آسیب های سلولی که منجر به سرطان پروستات می شوند از بدن محافظت می کند.همچنین عملکرد جنسی که از سیستم تناسلی مرد سرچشمه می گیرد با افزایش روی ، افزایش تعداد اسپرم را بدنبال خواهد داشت.

 

روزانه می توانید ۱۱ میلی گرم روی جذب کنید در صورتی که از سخت پوستان دریایی ، گوشت گاو بدون چربی ، گوشت خوک بدون چربی و یا حبوبات تغذیه کنید.

 

ـ موز : موز میوه ای است که منبع غنی از انرژی و پتاسیم است و برای تنظیم اعصاب ، ضربان قلب و به ویژه فشار خون نیاز است. رژیم های سرشار از پتاسیم و منیزیم می تواند خطر سکته مغزی را کاهش دهد. به عنوان یک منبع فوق العاده از ویتامین B6 موز همچنین می تواند به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند.

 

بنابراین مصرف موز همراه با غلات کامل قبل از انجام تمرینات ورزشی و یا در وعده صبحانه توصیه می شود. علاوه بر موز آب پرتقال ، شیر ، گوجه فرنگی و لوبیا از دیگر منابع سرشار از پتاسیم بشمار می آیند.

 

ـ ماهی های چرب : هیچ گونه لیست غذایی بدون وجود چربی های سالم لذت بخش نخواهد بود. اسیدهای چرب امگا ۳ ، چربی های اشباع نشده ای هستند که بهتر است جز لیست مواد غذایی مصرفی شما قرار گیرند. اینها فواید بسیاری برای قلب ، گردش خون ، سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات دارند.

 

اسیدهای چرب امگا ۳ غذاهای ضد التهاب قوی هستند که به کاهش تری گلیسیرید ، کاهش درد در ورزشکاران کمک کرده و سبب بهبودی ورم مفاصل می شوند. به علت اینکه ماهی حاوی امگا۳ است مصرف آن دوبار در هفته توصیه می شود. بعلاوه امگا۳ را می توانید در غذاهای گیاهی نظیر بذرکتان ، گردو ، سویا ، روغن کانولا و تخم مرغ نیز بیابید.

 

بهتر است بدانید که ماهی سرشار از ویتامین D است که به میزان کم در رژیم های غذایی ما یافت می شود. وجود این ویتامین مانع از ابتلا به سرطان ، دیابت نوع ۲ ، فشار خون بالا و بیماری های استخوانی می شود.

 

ـ بروکلی : سبزیجاتی نظیر بروکلی در پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان مفید هستند. ویتامین C ، بتاکاروتن و پتاسیم موجود در کلم بروکلی ضد سرطان قوی ( پروستات و روده بزرگ ) است.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ