پارس ناز پورتال

منتظر دو ساعت هوشمند گوگل باشید

منتظر دو ساعت هوشمند گوگل باشید

منتظر دو ساعت هوشمند گوگل باشید 

ساعت های هوشمند گوگل که ظاهر زیبا و شیک دارند در ماه های آینده به بازار عرضه خواهند شد و پیش بینی می شود استقبال خوبی هم از این ساعت ها صورت گیرد. به نظر می‌رسد که مدیران گوگل با سرعتی مهار نشدنی در نظر دارند وجه شرکت خود را از یک تولید کننده

 

و ارائه دهنده خدمات اینترنتی و صرفا نرم افزاری، به یک تولید کننده سخت افزار رده اول جهانی تغییر دهند. پس از آنکه چندی پیش شاهد معرفی گوشی های سری پیکسل بودیم، امروز نیز اطلاعات جدیدی پیرامون ساعت های هوشمند گوگل که اکنون با نام‌های Angelfish و Swordfish شناخته می‌شوند منتشر شد.

 

گویا گوگل قصد دارد که با معرفی دو مدل ساعت هوشمند (احتمالاً  تحت سری پیکسل) علاوه بر ورود قدرتمندتر به بازار ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی، سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) خود که قرار است به‌زودی عرضه شود را آن‌طور که خودش می‌خواهد به کاربران این پلتفرم معرفی کند تا همه از طریق ساعت‌های هوشمند گوگل با امکانات این پلتفرم آشنا شوند.

 

در همین راستا امروز لو دهنده معروف توئیتری evleaks، در کنار منتشر کردن تصویر فوق تصریح کرد که ساعت‌ های هوشمند گوگل غریب به یقین، در سه ماهه اول سال 2017 و با قدرت گرفتن از اندروید ویر 2 به بازار عرضه خواهند شد.

 

ساعت هوشمند مدل Angelfish قرار است دارای ضخامت 14 میلی‌متری باشد و اندازه‌ی قسمت نمایشگر آن معادل 1.71 اینچ (43.5 میلی‌متر) خواهد بود. این مدل در واقع حکم پرچم‌دار این سری را خواهد داشت و با نمایشگر بزرگ‌تر و برخورداری از قابلیت‌هایی نظیر فناوری ارتباطی ال تی ای، مکان‌یابی از طریق جی پی اس و سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب می‌تواند اکثر نیازهای کاربران را برطرف کند.

 

با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و البته با نصب سیستم عامل اندروید ویر 2 و نرم افزارهای شخص ثالث، کاربران قادر خواهند بود که از این محصول به‌صورت کاملا مستقل استفاده کنند و هیچ نیازی به اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی برای همگام‌سازی آن نخواهند داشت. در سوی دیگر مدل Swordfish دارای نمایشگری با اندازه‌ی 1.65 اینچ (42 میلی‌متری) خواهد بود

 

و ضخامت آن تنها 0.41 اینچ (10.6 میلی‌متر) اندازه‌گیری شده است.در سوی شنیده میشود که ساعت های هوشمند گوگل در رنگ‌های نقره‌ای، تیتانیومی و رز گلد به فروش می رسد و از بندهایی با قابلیت تغییر حالت گوگل نیز پشتیبانی خواهند کرد.