پارس ناز پورتال

معلم رقص که به شاگردان خود تجاوز جنسی می کرد

معلم رقص که به شاگردان خود تجاوز جنسی می کرد

معلم رقص که به شاگردان خود تجاوز جنسی می کرد

معلم رقص که سالیان طولانی به شاگردان 9 تا 13 ساله خود تجاوز می کرد اکنون در دام قانون گرفتار شده است. دختران شاگرد او اکنون بزرگ شده اند. یک معلم حرکات موزون مبتلا به جنون جنسی که مدت ۱۳ سال به ۹ شاگردش تجاوز کرده بود، به ۲۴ سال زندان محکوم شد.

معلم رقص که به شاگردان خود تجاوز جنسی می کرد

«گرنت ویلیام دیویس» ۴۲ ساله، معلم استودیوی آموزش حرکات موزون اینر وست در سال ۲۰۱۳ به جرم تجاوز به ۸ نفر شاگرد دختر و ۱ نفر از شاگردان پسرش دستگیر شده بود.او از شاگردانش که کوچکترینشان ۹ ساله بود و بزرگترینشان اکنون ۲۳ ساله است، می خواست که در سر کلاس لباس های بدن نما بپوشند

 

و از آنها عکس های مستهجن می گرفت و از طریق مسنجر و موبایل مرتبا به آنها پیامک های زننده می فرستاده است.در خیلی موارد او طی کلاس های خصوصی در خانه اش و یا در خودروی خود هنگامی که شاگردانش را برای مسابقه می برده ، آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داده است.

معلم رقص که به شاگردان خود تجاوز جنسی می کرد

دیویس به خاطر فریب دادن ۴۸ فقره تجاوز به شاگردانش که در زمان وقوع جرم بین ۹ تا ۱۳ ساله بودند، سر انجام پس از سا لها فرار از دست قانون به ۲۴ سال زندان محکوم شد.خانم «جنی گیردهام» قاضی پرونده می گوید، متهم حتی پس از این که به دنبال شکایتی در سال ۲۰۰۷ مورد بازجویی قرار گرفت و تحقیقات پلیس در مورد او ادامه داشت نیز به جرایم خود علیه شاگردانش ادامه داد.

 

 به گزارش پارس ناز متهم مادر ۲ نفر از شاگردان دخترش را با این عنوان که از آنها ستاره خواهد ساخت. فریب داده و وادار کرده بود که در منزل از ۲ دخترش عکس های مستهجن بگیرد و و برای او بفرستد، وی پس از پشیمانی مادر فریب خورده ، او را تهدید کرد که که اگر به عکس گرفتن از فرزندانش برای او ادامه ندهد، هر ۲ فرزندش را از کلاس اخراج خواهد کرد.

 

سرانجام دیویس به دنبال گزارش همسرش در مورد رد و بدل کردن پیامک های زننده با شاگردانش توسط پلیس دستگیر شد. محکومیت زندان دیویس در سال ۲۰۳۱ پایان می یابد.