پارس ناز پورتال

معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمند

معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمند

معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمند 

برای گوشی های پیشرفته و هوشمند برترین گجت ها را معرفی می کنیم که کارکرد کلی را هوشمندتر خواهد کرد و کاربر واقعا لذت خواهد برد. ابزارک‌ها یا به قول جوان‌های امروزی گجت‌ها، دنیای پرفراز و نشیبی دارند و به جز تعداد انگشت‌شماری از آنها که تحت عنوان لوازم جانبی هم شناخته می‌شوند، نتوانسته‌اند در میان عموم کاربران موبایل در دنیا فراگیر شوند.

 

با این وجود این ابزارک‌ها اما شیفتگان خاص خود را دارند و البته از حق نگذریم اگرچه بازار برخی از این محصولات چندان بزرگ نیست، اما واقعیت این است که برای برخی مصرف‌کنندگان کارراه‌انداز هستند.گجت‌های امروزی مرزهای نامحدودی از ایده‌ها هستند که به دسته‌بندی‌های مختلف سرگرمی، هوشمندی،

 

ساده‌سازی و امنیتی تقسیم می‌شوند و در کنار گوشی‌های هوشمند امکانات جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارند.متن حاضر بدون پرداختن به مسایل بازار و گزارش‌های خسته‌کننده آماری صرفا به بررسی ابزارک‌های هوشمندی پرداخته که گوشی هوشمند شما را هوشمندتر می‌کنند.

 

Viper SmartStart
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداگر مالک یک مرسدس بنز گران‌قیمت هستید احتمالا داشتن گجتی 150 دلاری به نام Viper SmartStart چندان هزینه‌ای محسوب نمی‌شود. این گجت درواقع امکانات کلید ماشین‌های گران‌قیمت امروزی را روی گوشی هوشمند به کاربر می‌دهد و به کمک آن می‌توان در ماشین را قفل و باز کرد،

 

بوق زد و در صندوق عقب را باز کرد. البته که به کمک این ابزار می‌توانید از باقی ماندن ماشین سر جای خودش هم اطمینان پیدا کنید.

 

Lockitron
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین گجت نه تنها به امکان باز کردن و قفل کردن در خانه با فشار دادن یک دکمه روی گوشی هوشمند شما را می‌دهد، بلکه زمانیکه فردی در حال زدن در خانه شما نیز هست، کاربر را با خبر می‌کند. با امکانات و تنظیماتی که در این ابزارک وجود دارد، در زمان نزدیک شدن کاربر، در خانه نیز باز می‌شود تا شما نیازی به درآوردن کلید از جیبتان نداشته باشید. البته این ابزار برای شما 180 دلاری آب می‌خورد.

 

Square Register
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین ابزارک را نوعی انقلاب در صنعت پرداخت موبایلی می‌دانند. Square Register با اتصال به گوشی هوشمند، امکان پرداخت‌های امن در هر نقطه‌ای را به کاربر می‌دهد و نقش نوعی توکن را بازی می‌کند. به کمک این گجت 30 دلاری کاربران می‌توانند امکان پرداخت موبایلی بدون نگرانی از هر نوع کلاهبرداری را داشته باشند، چراکه این ابزار تمامی اطلاعات را با روشی پیچیده رمزگذاری می‌کند.

 

Geode
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین گجت ابزاری است که شاید در آینده به مراتب بیشتر از آن بشنویم. چون کارآیی زیادی برای افرادی دارد که مجبور هستند کارت‌های بانکی، پرسنلی و عضویتی زیادی را به همراه داشته باشند. این ابزار در واقع تمام اطلاعات کارت‌های الکترونیکی را دیجیتالی کرده

 

و به گوشی منتقل می‌کند. در واقع به کمک آن دیگر نیازی به همراه داشتن کارت‌های سخت‌افزاری نداشته و این ابزار نقش تمام کارت‌ها را به صورت یکجا برای شما بازی می‌کند.البته Geode خیلی هم ارزان نیست و 160 دلار قیمت دارد.

 

Tōd
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمندبه کمک این ابزارک که اندازه‌ای در حد یک سکه کوچک دارد هر مادر نگرانی می‌تواند کودک خود یا هر شخص و ابزاری و حتی ماشینش را به‌راحتی ردیابی و کنترل کند. این ابزار، اطلاعات خود را از طریق ایمیل یا پیامک به گوشی دارنده ارسال می‌کند و اگر کودک یا فرد مورد نظر شما از مسیر تعیین‌شده خارج شود، مراتب را به سرعت اطلاع می‌دهد. تاد 32 دلار قیمت دارد.

 

Pico Genie A100

معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنددوران حمل پروژکتورهای سنگین خیلی وقت است که گذشته، اما Pico Genie A100 یک اسپیکر و پروژکتور در اندازه یک گوشی آیفون است که تصویری 60 اینچی با صدایی بلند در اختیار کاربر می‌گذارد. البته که از این ابزارک می‌توان برای کارهای اداری و مدیریتی همچون پخش تصاویر در زمان سخنرانی‌ها نیز استفاده کرد

 

و بی‌انصافی است که اگر آن را یک ابزار سرگرمی و اسباب‌بازی ویژه نوجوان‌ها بدانیم. به خصوص که 262 دلاری هم قیمت دارد.

 

Botiful
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین گجت در کنار کارآمدی برای سرک کشیدن به جاهایی که امکان رد شدن از آن را نداریم بد نیست. Botiful به محض اتصال به گوشی امکان حرکت به سمت و سوی مختلف را داشته و ابزاری برای تماس‌های اسکایپی محسوب می‌شود. همانطور که گفتیم البته می‌توان این روبات را به تنهایی نیز به جاهایی فرستاد و از طریق گوشی تصاویر ارسالی را مشاهده کرد. Botiful قیمتی معادل 200 دلار دارد.

 

NODE Chroma
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین ابزار بسیار مورد علاقه طراحان و گرافیست‌هاست. به کمک این گجت شما همان آپشن رنگ‌بردار فوتوشاپ را دارید اما نه در دنیای مجازی که در دنیای واقعی. زمانیکه این ابزارک را روی رنگ مورد نظر هر جسمی قرار دهید، اطلاعات آن رنگ به گوشی شما منتقل می‌شود و البته گرافیست‌ها می‌دانند این قابلیت یعنی چه! اگر مایل به داشتن این ابزار هستید قیمت ناقابل آن 150 دلار است.

 

Sensordrone
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین ابزارک شاید به درد آتش‌نشان‌ها بخورد. Sensordrone در واقع یک حسگر کامپیوتری است که تمامی اطلاعات موجود در هوای اطراف شما اعم از کیفیت هوا، نشت گاز، دما، رطوبت و در یک کلام هر چیز قابل حس کردن در هوا را به موبایل کاربر منتقل می‌کند.البته برای آنها که کارشان به هوا و هواشناسی نیز مرتبط است این وسیله 175 دلاری ابزار مناسبی به شمار می‌رود.

 

Crash Sensor
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمندسنسور تصادف هم یک حسگر است که روی کلاه دوچرخه و موتورسواران نصب می‌شود و در زمان بروز حادثه وارد عمل می‌شود. به این ترتیب که در صورت هرگونه برخورد ناگهانی و ضربه به کلاه کاسکت فرد، به یک تماس اضطراری با مراکز امدادی برقرار کرده و اطلاعات دقیق موقعیت کاربر را از طریق GPS به امدادرسانان ارسال می‌کند.

 

Deeper
معرفی گجت های پیشرفته برای گوشی های هوشمنداین ابزار احتمال انقراض نسل ماهی‌ها را از روی زمین بر می‌دارد! تصور این که با کمک ابزاری بتوانید روی گوشی موبایل خود موقعیت و تعداد دقیق جنبده‌های زیر آب را پیدا کنید بسیار جالب است. Deeper که قیمتی معادل 150 دلار دارد می‌تواند تا عمق 50 متری آب تحرکات ماهی‌ها را یافته و روی صفحه نمایش گوشی شما به شکل زنده پخش کند.

 

Hone

این گجت اگرچه خیلی ایده نویی محسوب نمی‌شود اما یک کلید‌یاب خوب است. برای خیلی از رانندگان پیش می‌آید که وقتی عجله دارند، گرفتار قانون مورفی شده و کلید ماشین خود را پیدا نمی‌کنند. اما این ابزارک 50 دلاری که مخصوص دارندگان گوشی آیفون ساخته شده از طریق بلوتوث همواره به گوشی شما متصل می‌ماند و با فشار دادن یک دکمه، بوقی می‌زند که قطعا جای آن را پیدا می‌کنید.