پارس ناز پورتال

معرفی کامل گوشی LG V20

معرفی کامل گوشی LG V20

معرفی کامل گوشی LG V20 

شرکت ال جی گوشی جدید خود را با نام V20 روانه بازار کرده است و احتمال می رود که استقبال خوبی هم از این مدل شود. این مدل را بررسی کرده ایم. ال‌جی V20 با ویژگی‌های مختلفی معرفی شد و براساس ادعای ال‌جی این محصول تجربه‌ی جدیدی از کار کردن با یک تلفن همراه هوشمند

 

را به کاربران منتقل می‌کند؛ اما در بازار رقابتی امروز، یک موبایل باید قابلیت‌‌های منحصر به فردی داشته باشد که روی گوشی‌های دیگر نباشند. اگر قصد خرید این تلفن همراه را دارید یا می‌خواهید بدانید که چه چیزهایی باعث جذابیت این گوشی شده‌اند، مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که از جمله نقاط قوت این محصول به حساب می‌آیند.
معرفی کامل گوشی LG V20بدنه‌ی فلزی

در حالی که گوشی V10 بدنه‌ای خشن و بسیار محکم داشت؛ گوشی V20 با بدنه‌ای فلزی راهی بازار می شود. حتی بدنه‌ی آن به شکلی طراحی شده که می‌توان قاب پشتی را باز کرد و باتری را عوض کرد. این موضوع برای اولین‌بار است که در گوشی‌هایی که بدنه‌ی فلزی دارند، دیده می‌شود.

معرفی کامل گوشی LG V20دوربین دوتایی در پشت

گوشی V10 دو دوربین جلو داشت که دیگر در مدل V20 دیده نمی‌شوند. در گوشی جدید شاهد دوربین دوتایی در پشت هستیم؛ اما ال‌جی تصمیم گرفته که یک دوربین جلو با زاویه دید بسیار زیاد را روی V20 قرار دهد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی که نور بیشتری جذب می‌کند و کیفیت عکس‌هایی که می‌گیرد هم بالا است.

معرفی کامل گوشی LG V20کیفیت صدای فوق‌العاده

شرکت ال‌جی از Quad DAC برای این گوشی استفاده کرده تا اگر با هدفون موسیقی گوش می‌کنید، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید. همچنین این گوشی در برخی کشورها با هدفون‌های Bang & Olufsen‌ راهی بازار می‌شود که باز هم تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را چند برابر می‌کند.

 

بهبود سنسور لرزشگیر اپتیکی تصاویر

نرم‌افزار به کار رفته برای سنسور لرزشگیر اپتیکی تصاویر روی گوشی ال‌جی V20 ارتقا پیدا کرده است. اکنون این سنسور می‌تواند تصاویری بدون لرزشی را در اختیار کاربران قرار دهد. این موضوع در فیلم‌برداری هم بخوبی دیده می‌شود.

معرفی کامل گوشی LG V20داشتن سیستم Hybrid AF

ال‌جی سال گذشته گوشی V10 را با فوکوس خوکار لیزری راهی بازار کرد. اکنون V20 از گوشی سال گذشته هم بهتر شده است. دوربین این گوشی مجهز به نوعی سنسور تصویر هیبریدی شده که به آن توانایی فوکوس خودکار تشخیص فاز را می‌دهد. این فناوری اولین بار به صورت گسترده در دوربینهای DSLR کانن استفاده شد.

 

علاوه بر این فناوری، همچنان قابلیت فوکوس خودکار تشخیص کنتراست برای تنظیم دقیق فوکوس خودکار حفظ شده است. گفتنی است سرعت فوکوس خودکار این گوشی بسیار بالا رفته که این موضوع در فیلم‌برداری خودنمایی می‌کند.

 

کیفیت بالای ضبط صدا

گوشی ال‌جی V10 نه تنها دوربین خوبی داشت، بلکه از سه میکروفن بهره می‌برد که باعث می‌شدند کیفیت صدای ضبط شده توسط این گوشی بسیار بالا باشد. این بلندگوها می‌توانند نویز را از بین ببرند. گوشی V20 براساس ویژگی‌های نسل قبلی خودش ساخته شده است. این گوشی می‌تواند با کیفیت ۲۴ بیت بدون هیچ گونه فشرده‌سازی صدا ضبط کند.

 

صفحه نمایش دوم بهتر

صفحه نمایش دوم در نسل قبلی گوشی V20 هم وجود داشت. حالا صفحه نمایش دوم این گوشی کیفیت و روشنایی بیشتری دارد. همچنین اندازه‌ی آن هم بزرگ‌تر شده تا اعلان‌ها بهتر روی این تلفن همراه هوشمند نشان داده شوند.

معرفی کامل گوشی LG V20اندروید ۷٫۰

سیستم عامل اندروید ۷٫۰ به تنهایی یکی از ویژگی‌‌های منحصر به فرد این گوشی به حساب می‌آید. اولین گوشی دنیا که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار می‌شود. ال‌جی رابط کاربری UX 5 که روی G5 نصب شده را روی این گوشی هم قرار داده است.