پارس ناز پورتال

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

برخی مواقع مجبور می شویم تا هنگام تماس شماره خود را مخفی کنیم. البته برای استفاده های مثبت ما این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم. شماره های یکبار مصرف فقط برای جاسوسی نیست بلکه می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. به عنوان مثال وقتی دوست ندارید شماره همراهتان را به فروشگاه های آنلاین بدهید یا خیلی موارد دیگر…

 

بنابراین خیلی کارها هست که می توانید با این شماره ها انجام دهید. هم ارزان هستند و هم پرکاربرد. علاوه بر این شماره ها یکسری اپلیکیشن ها هم هستند که می توانند شماره شما را هنگام تماس مخفی کنند. این برنامه ها یکسری قابلیت های دیگر هم دارند. مثلا پیام هایی که می فرستید بعد از خواندن گیرنده حذف می شود یا می توانید چند شماره را با هم بگیرید.

 

اکنون از میان این برنامه پرکاربردترین شان را معرفی کرده ام که هم برای اندروید و هم برای آیفون قابل استفاده هستند.

 

Hushed

این اپلیکیشن طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد و می توانید در آن کد ۴۰ کشور را به عنوان شماره های جایگزین وارد کنید. این برنامه از شبکه وای فای برای تماس ها استفاده می کند. بنابراین هیچ هزینه بالایی برای تماس های راه دور نخواهد داشت. یک بخش مستقلی هم دارد به نام voicemail.

 

این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای آیفون قابل استفاده است. هم می توانید این اپ را به صورت رایگان ۳ روزه استفاده کنید و هم برای یک شماره خصوصی هزینه بدهید.

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

Burner

این اپلیکیشن طراحی و ظاهر ساده ای دارد و به شما اجازه می دهد با شماره پرایویتی که انتخاب کرده اید تماس گرفته و پیام بدهید. بهترین قسمت برنامه برنر این است که می توانید شماره خود را بسوزانید. بنابراین می توانید آن را کنار گذاشته و یک شماره جدید برای خود انتخاب کنید.

 

این اپلیکیشن را می توانید هم به صورت رایگان برای مدت محدود استفاده کنید و هم برای دسترسی به امکانات بیشتر آن هزینه کنید. برنر به شما این اجازه را می دهد که شماره خود را به اپلیکیشن هایی چون اورنوت (Evernote)، اسلک (Slack)، دراپ باکس (Dropbox) و SoundCloud متصل کنید.

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

Line2

این اپلیکیشن علاوه بر گوشی های اندروید و آیفون روی مک، ویندوز، آمازون فایر، آیپد و اپل واچ هم نصب می شود. هم می توانید به صورت ۷ روزه رایگان از آن استفاده کنید و هم جهت استفاده های مختلف در دوره های مختلف آن را خرید کنید. البته ناگفته نماند که از نسخه رایگان این اپ می توانید تنها با کسانی که این اپ را دارند تماس برقرار کنید.

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

TextMe Up

این هم یکی دیگر از اپ هایی است که می توانید به صورت رایگان با شماره های بیش از ۲۰۰ کشور تماس داشته باشید. با نسخه رایگان این اپ فقط می توانید با کسانی که اپلیکیشن های TextMe Up و TextMe را در گوشی نصب شده دارند ارتباط برقرار کنید اما اگر می خواهید از امکانات بیشتر این اپ و با شماره های مخفی تماس برقرار کنید باید بابت خرید آن هزینه کنید.

معرفی چند برنامه برای تماس گرفتن ناشناس

 

سایت بدونیم