پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

معرفی مواد غذایی که سدیم دارند

معرفی مواد غذایی که سدیم دارند

معرفی مواد غذایی که سدیم دارند 

سدیم ماده معدنی است که بدن به آن احتیاج شدید دارد و این ماده در درمان آلزایمر و پوکی استخوان نقش جدی دارد.  کارشناسان تغذیه توصیه می کنند همواره باید مواد خوراکی سرشار از سدیم در وعده های غذایی گنجانده شود تا تعادل هر وعده حفظ شود. در ادامه به مواد خوراکی سرشار از این ماده اشاره می شود.

 

اسفناج: یک فنجان اسفناج حاوی ۱۲۵ میلیگرم سدیم است. می توان از اسفناج به جای کاهو در سالاد استفاده کرد.

 

چغندر: چغندر می تواند ۶۵ میلیگرم از سدیم موردنیاز بدن را تامین کند. چغندر می تواند بهترین جایگزین نمک به منظور تامین سدیم باشد. مصرف آب چغندر هم مفید است.

 

کرفس و هویج: هر دو این سبزیجات منبع خوب سدیم هستند. یک ساقه بزرگ کرفس و یک هویج حاوی ۵۰ میلیگرم سدیم هستند.

 

تخم مرغ: یک تخم مرغ بزرگ می تواند به اندازه ۱۵۰ میلیگرم سدیم داشته باشد که عمدتا در زرده تخم مرغ یافت می شود. اما مصرف بیش از دو عدد تخم مرغ در روز توصیه نمی شود.

 

ماست: یک فتجان ماست ساده بالغ بر ۱۲۵ میلیگرم سدیم بدن شما را تامین می کند.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ