پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

معرفی بهترین میان وعده های غذایی سالم

مجموعه : رژیم و تغذیه

معرفی بهترین میان وعده های غذایی سالم

معرفی بهترین میان وعده های غذایی سالم 

میان وعده ها در طول روز می توانند تاثیر خوبی در رژیم و تغذیه ما داشته باشند. مانند مصرف میوه ها و انواع کیک ها که در وعده عصر واقعا مفید هستند. ترکیبات غذایی که در این مطلب برایتان آورده ایم می توانند برای تغذیه فرزندانتان انتخاب خوبی باشند آن ها حاوی انواع ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز فرزندتان هستند

 

و برای تقویت قوای جسمی آن ها اننتخاب بسیار خوبی هستند با استفاده از آن ها فرزندتان را به تغذیه سالم تشویق خواهید کرد کلسیم ،پتاسیم و پروتئین های زیادی در این مواد غذایی نهفته است در ادامه با انواع ترکیبات این صبحانه ها و میان وعده های سالم آشنا شوید .

 

ماست و موز (پروتئین و پتاسیم)
این ترکیب می‌تواند هم به‌عنوان صبحانه، هم به‌عنوان میان‌وعده و هم به‌عنوان یک تقویت‌کننده فوق‌العاده بعد از انجام دادن ورزش‌های مختلف استفاده شود. ترکیب پتاسیم موجود در موز با پروتئین زیادی که ماست‌ها و به‌خصوص ماست یونانی دارد، به ساخت عضله‌های بیشتر کمک می‌کند و اسیدهای آمینه‌ای که در طول فعالیت‌های ورزشی تخلیه شده‌اند را دوباره تامین می‌کند.

 

حمص و هویج (کربوهیدرات‌های سالم و پروتئین)
عصرهایی که بی حال و حوصله هستید، باید میان‌وعده‌هایی بخورید که ترکیبی از کربوهیدرات‌های سالم و پروتئین‌ها داشته باشند. این ترکیب می‌تواند گرسنگی را به‌خوبی رفع کند و حتی انرژی فوق‌العاده زیادی به شما بدهد. حمص غذایی است که نخود زیادی دارد و برای همین سرشار از پروتئین است.

 

ترکیب شدن این غذا با هویج که کربوهیدرات‌های با کیفیت بالا و فیبر محلول زیادی دارد، می‌تواند میان‌وعده خیلی سالمی برای روزهای پُرمشغله شما باشد. البته می‌توانید از ماست و میوه، سیب و کره بادام‌زمینی، پنیر و غلات سبوس‌دار به‌عنوان گزینه‌های مشابه دیگر استفاده کنید.

 

تخم‌مرغ و پنیر (ویتامین D و کلسیم)
بدن انسان به‌طور طبیعی به ویتامین D نیاز دارد تا کلسیم مورد نیاز بدن را به‌خوبی جذب کند. اما این ماده مغذی مهم در غذاهای طبیعی خیلی کمی وجود دارد. زرده تخم‌مرغ یکی از همین منابع کم‌یاب است. می‌توانید به‌راحتی املت بپزید و آن را همراه با پنیر مورد علاقه‌تان بخورید.

 

البته بهتر است پنیرهایی استفاده کنید که چربی و کالری کم‌تری دارند. حتی می‌توانید این تاثیر را با اضافه کردن کلم بروکلی که سرشار از کلسیم است، چند برابر کنید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ