پارس ناز پورتال

معرفی بهترین نوشیدنی های چربی سوز عالی

معرفی بهترین نوشیدنی های چربی سوز عالی

معرفی بهترین نوشیدنی های چربی سوز عالی 

برای سوزاندن چربی های بدن می توان از انواع نوشیدنی ها استفاده کرد تاثیرات عالی آن ها را هم مشاهده نمود. از بین بردن چربی شکم برای همه امکان پذیر است. ولی کم کردن چربی شکم می‌تواند مصداق یک کار دشوار باشد.

 

بسیاری از ترفندها و فرآیندهای لاغری بدون موفقیت به پایان می‌رسند، و کسانی را که از آنها استفاده کرده‌اند ناامید باقی می‌گذارند. با این حال، با دانش بهتری از چگونگی عملکردهای سوخت‌و‌ساز، هر کسی شانس بیش‌تری در از بین بردن آن چند سانت اضافه دارد.

 

واژه‌نامه‌ی وبستر سوخت‌و‌ساز را چنین تعریف می‌کند: ” فرآیندهای جسمانی و شیمیایی که به طور مداوم در موجودات زنده رخ می‌دهند“. متاسفانه این فرآیندهای مداوم در برخی موجودات، طی دوره‌های ناگهانی رشد، مانند دوره‌ی نوزادی یا دوره‌ی بلوغ، با بیشترین سرعت کار می‌کند.

 

بعلاوه از آن‌جایی که مردان عموما به صورت طبیعی نسبت ماهیچه به چربی بیشتری دارند، سوخت‌وسازشان اغلب سریع‌تر از زنان است. یک راه ساده‌ی سرعت بخشیدن به سوخت‌وساز و حذف چربی شکم صرف نظر از سن مصرف نوشیدنی‌ای است که از مواد بازسازی‌کننده‌ی زیر تشکیل شده است.

 

این نوشیدنی با ترکیبی از یک خیار، جعفری یا گشنیز، یک لیمو، یک قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده ‌شده، یک قاشق غذاخوری عصاره‌ی آلوئه‌ورا، و نصف لیوان آب تشکیل شده است. هر خیار همراه آب و محتوای فیبری، فقط چهل‌و‌پنج کالری دارد. جعفری و گشنیز هم کالری کم و ویتامین‌ها، مواد معدنی،

 

آنتی‌اکسیدان‌های بسیاری دارند که به بدن کمک می‌کنند با فساد محصولات غذایی ذخیره شده مقابله کند. تمام این اجزاء با هم کار می‌کنند تا آب را بدون ایجاد نفخ یا احساس ناراحتی در شکم ، حفظ کنند.

 

لیمو

لیمو سمومی را که طی روز در بدن جمع شده‌اند، می‌شوید. این فرآیند بدن را از شر ناخالصی‌ها رها می‌سازد، بنابراین سوخت وساز را افزایش می‌دهد و به این ترتیب می‌تواند چربی شکم را به سرعت بسیار بیش‌تری بسوزاند. پس برای از بین بردن چربی شکم به قاعده لیمو مصرف کنید.

 

زنجبیل

زنجبیل دارای خواص حرارت‌زا (ترموژنیک) است، که به‌تدریج در هنگام هضم دمای بدن را بالا می‌برد. این خواص، که در هر کدام از ترکیبات زنجبیل حضور دارند، از پرخوری و یبوست جلوگیری می‌کنند. مطالعات گوناگون هم توانایی زنجبیل را در بالا بردن سرعت سوخت‌وساز بدن نشان داده‌ است.

 

آلوئه‌ورا

عصاره‌ی آلوئه‌ورا غنی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به شدت فرآیندهای التهابی و رادیکال‌های آزاد را در بدن کاهش می‌دهند. بعلاوه، سوخت‌و‌ساز فرد را تحریک کرده، و شاخص توده‌ی بدنی را کاسته و آن را ثابت نگه می‌دارد. به دلیل آن‌که سوخت وساز هنگام استراحت به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد،

 

بهتر است این نوشیدنی را درست قبل از خواب بنوشید. یکی از رموز کاهش وزن، جایگزین کردن چربی با ماهیچه‌ی خالص است، که وقتی سوخت‌وساز سریع باشد راحت‌تر انجام می‌گیرد.مصرف این نوشیدنی به طور مرتب کمک خواهد کرد سوخت‌وسازی پرشتاب داشته باشید،

 

انرژی بیش‌تری در اختیار بدن قرار می‌دهد و در نهایت آن چربی شکم ناخواسته را کم می‌کند. شما چه ترفندهای دیگری برای کاهش چربی بلدید؟