پارس ناز پورتال

معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017 

بسیاری از فیلم ها را می توان در کنار خانواده به تماشا نشست تا بهترین اوقات همراه با دیدن فیلم سپری گردد. در سال جدید فیلم های خوبی را شاهد هستیم. با رسیدن به روزهای پایانی سال فهرست فیلم‌هایی که همه در انتظار آن‌ها هستند به پایان می‌رسد و در عین حال فیلم‌هایی که برای سال جدید برنامه‌ریزی کرده‌اند، شروع به تبلیغ و معرفی خود می‌کنند.

 

به نقل از گاردین،‌ از داستان پریان گرفته تا ابرقهرمان‌ها و بازگشت یک خرس دوست‌داشتنی، این‌ها بهترین فیلم‌های خانوادگی سال آینده هستند.

 

«دیو و دلبر»

شایعه شده که قصه پریان لایو‌-اکشن ساخته بیل کاندن قرار است در فستیوال فیلم برلین در ماه فوریه به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش دربیاید. این فیلم از یک بازسازی با تمرکز بر شخصیتی زن است و از حضور اما واتسون در نقش اصلی سود می‌برد. با توجه به تریلر این فیلم می‌توان گفت باید با بودجه خیلی خوبی ساخته شده باشد.

 

دن استیونز دیو زشتی است که به شخصیت زن فیلم علاقه دارد و یوآن مک‌گرگور، گوگو ام‌باتا-راو، لوک اوانز، اما تامپسون، جاش گد، استنلی توچی، ایان مک‌کلن و کوین کلاین دیگر نقش‌های فیلم را بازی می‌کنند. تریلر این فیلم توانست رکورد «پنجاه طیف تیره‌تر» را برای بیشترین بازدیدها در ۲۴ سال اول بشکند و آن فیلم را به رتبه دوم بفرستد.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

زمان اکران رسمی فیلم برای ۱۷ مارس ۲۰۱۷ تعیین شده و این فانتزی مشهور آمریکایی بر مبنای فیلمنامه استفن چبوسکی و اوان اسپیلوتوپولوس بار دیگر داستان شاهزاده‌ای را روایت می‌کند که جادو شده و در قالب یک دیو درآمده است و تنهاعشقی واقعی می‌تواند واقعیت وجودی او را دوباره ظاهر کند.

 

«کوکو»

در ابتدا وقتی قرار بود فیلم «موآنا» کمپانی دیزنی بیرون بیاید شرایط خیلی خوب به نظر نمی‌رسید. خیلی‌ها بعد از دیدن نخستین تصاویر فیلم با تم موضوعی مربوط به جزایر پلینزی گفتند تملک فرهنگی صورت گرفته است، اما این فیلم از‌آن موقع تا به حال به موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلم این استودیو از زمان «یخ‌زده» تبدیل شد.

 

این مسئله باعث می‌شود امیدی دوباره نسبت به پروژه مکزیکی پیکسار به وجود بیاید که تا به حال به مشکلاتی هم برخورده است. نخستین مشکل پروژه وقتی شکل گرفت که کمپانی ماوس‌هاوس سعی کرد حقوق کپی‌رایت جمله «Dia de los Muertos» را بخرد تا بتواند از آن برای بازاریابی و فروش اجناسش استفاده کند. دادخواستی آنلاین برای جلوگیری از آن شکل گرفت که ۲۱ هزار امضا هم جمع کرد.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

از آن موقع تا به حال بخش اعظم فیلم تغییر کرده و تلاش‌های زیادی شکل گرفته تا خود مکزیکی‌ها بیشتر در فیلم حضور داشته باشند. در این فیلم آنتونی گونزالس مسئولیت صداپیشگی شخصیت پسری ۱۲ ساله را بر عهده دارد که کارهایش باعث می‌شوند یک راز چند صد ساله دوباره سر برآورد. بنجامین برت و گائل گارسیا برنال هنرمندان مکمل این فیلم هستند و لی آنکریچ کارگردان «داستان اسباب‌بازی‌ها ۳» روی صندلی کارگردانی آن نشسته است.

 

زمان اکران رسمی فیلم ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ تعیین شده و گفته شده این فیلم به نوعی گرامیداشت یک عمر زندگی و کشف اسرار قدیمی است که می‌تواند در طول چند نسل به رازی بدل شده باشد. آدرین مولینا نویسنده فیلمنامه این فیلم است.

 

«کروئلا»

گزارش‌های مختلفی در مورد این فیلم پخش شده که بعضی‌ها ادعا می‌کنند تا سال ۲۰۱۸ روی پرده نخواهد رفت و بعضی‌ها هم می‌گویند قرار است فیلم بزرگ پرفروش کریسمس بعدی باشد.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

کروئلا همان زن خلافکار بدجنس عاشق اوور‌کت «۱۰۱ سگ خالدار» بود که در این فیلم شخصیت اصلی است. اما هر موقع این فیلم بیرون بیاید دو نکته مثبت دارد. یک این که اما استون نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند و دومی هم اینکه جز باتروورت مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد.

 

«من نفرت‌انگیز ۳»

این فیلم ادامه ای بر انیمیشن موفق و پرفروش «من نفرت انگیز ۲» است که ۹۳۵ میلون دلار فروش داشته است. هنوز اطلاعاتی درباره قسمت سوم این انیمیشن و بودجه تعیین شده برای آن اعلام نشده است. این که کدامیک از شخصیت های قسمت دوم در این قسمت نیز حضور داشته بانشد هنوز روشن نیست. اما کمپانی یونیورسال اعلام کرده انیمیشن «من نفرت انگیز ۳» را سال ۲۰۱۷ راهی پرده های سینماها می‌کند.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

استیو کارل در نقش گورو و نیز کریستن ویگدر ، راسل برند، استیو کوگان و کن جیونگ در دیگر نقش‌های «من نفرت انگیز ۲» صداپیشگی کرده بودند. به نظر می‌رسد آدم‌بده دوست‌داشتنی داستان یعنی گرو و تمام آن مینیون‌های کوچک مطیع‌نشدنی برای سومین بار بازمی‌گردند تا باکس‌آفیس را به تسخیر خود دربیاورند. هنوز جزییات زیادی در مورد خط داستانی فیلم منتشر نشده است.

 

«پدینگتون ۲»

«پدینگتون» که احتمالا جذاب‌ترین فیلمی است که تا به حال مخصوص کودکان ساخته شده، در سال ۲۰۱۴ بعد از یک دوره تبلیغات، آن فیلم از راه رسید تا در قلب هواداران جا بگیرد و باکس‌آفیس جهانی را تسخیر کند. این خط داستانی دنباله این فیلم است: «پدینگتون که حالا به خوشحالی با خانواده براون زندگی می‌کند و یکی از اعضای محبوب جامعه محلی است،

 

چند شغل معمولی پیدا می‌کند و مشغول به کار می‌شود تا بتواند بهترین هدیه را برای تولد ۱۰۰ سالگی عمه لوسی بخرد. اما هدیه او دزدیده می‌شود.»
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

می‌توان حدس زد که داستانی مثل این مشکلات زیادی به وجود نخواهد آورد و برای فیلم دوم برندن گلیسون و هیو گرنت هم به جمع بازیگران اضافه شده‌اند که باعث می‌شود علاقه تماشاگران نسبت به فیلم بیشتر شود.قسمت دوم این فیلم را پل کینگ کارگردانی کرده و آن را بر مبنای فیملنامه‌ای به قلم خودش و سیمون فارنبی ساخته است.

 

با توجه به بازگشت فیلم با کارگردان قسمت اول، انتظار می‌رود این فیلم همچنان حال و هوای بریتانیایی خود را حفظ کند و به نوعی در همان فضا سیر کند. علاوه بر موفقیت «پدینتگتون» اصلی در باکس آفیس، آن فیلم با اقبال منتقدان نیز روبه رو شده بود و در سایت «روتن تومیتوز» امتیاز ۹۸ درصد را کسب کرده بود. اعلام شده است «پدینگتون ۲» ۲۴ نوامبر ۲۰۱۷ راهی سینماها می‌شود.

 

«زن شگفت انگیز»

آیا واقعا «واندر وومن» یک فیلم خانوادگی است؟ و یا این یک داستان مارولی مثلا جدی می‌تواند باشد؟ گل گدوت که نخستین بار در فیلم «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» نقش این شخصیت ابرقهرمان را بازی کرده بود دوباره برمی‌گردد تا در یان نقش ظاهر شود و این بار کریس پاین همراه اوست.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

این فیلم که ساخته پتی جنکینز است ۲ ژوئن ۲۰۱۷ اکران می شود و در قالب یک فیلم فانتزی اکشن داستان شاهزاده خانمی آمازونی را روایت می‌کند که جزیره خود را ترک می‌کند تا دنیا را کشف کند و به بزرگ‌ترین قهرمان زن بدل می‌شود. این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جیسون فوکس و ویلیام ام مارستون ساخته شده است.

 

«اسپایدرمن: بازگشت به خانه»

تام هالند که سومین بازیگری است که در مجموعه فیلم‌های سینمایی «اسپایدرمن» نقش این شخصیت را بازی می‌کند، نخستین بار در آخرین فیلم «انتقام‌جویان» در قالب این نقش ظاهر شد و واکنش خوبی هم از مخاطبان دریافت کرد. بنابراین برای این فیلم که نخستین از مجموعه‌ای جدید خواهد بود امیدها بالاست و علاوه بر این می‌توان به این نکته اشاره کرد که مایکل کیتون قرار است نقش شخصیت منفی اول داستان یعنی والچر را بازی کند.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

در این فیلم تام هالند نقش پیتر پارکر یا اسپایدرمن رابازی می کند و ملیسا تومی هم نقش عمه مِی را بر عهده دارد. در عین حال رابرت داونی جونیور نیز به گروه بازیگران این فیلم اضافه شده است و در نقش تونی استارک بازی خواهد کرد. فیلم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه روز هفتم جولای ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

 

«ستاره‌ای متولد می‌شود»

افراد کمی بودند که می‌توانستند حدس بزنند نخستین تجربه کارگردانی بردلی کوپر قرار است یک فیلم موزیکال سبک اکس‌فاکتور با حضور لیدی گاگا در نقش اول باشد. اما خوشحالیم که او حرکتی تازه کرده و امیدواریم که این همکاری عجیب (تهیه‌کننده فیلم هم کسی نیست جز کلینت ایستوود) بتواند نتیجه‌ای خوب در بر داشته باشد.
معرفی بهترین فیلم های خانوادگی سال 2017

در هر حال بردلی کوپر بازیگر «تک‌تیرانداز آمریکایی» اولین کارگردانی‌اش را با یک خواننده جنجالی تجربه کرده تا اولین تجربه بازیگری خواننده ۳۰ ساله را رقم بزند. سوژه این فیلم درباره یک ستاره تازه‌کار است که به امید شهرت راهی هالیوود می‌شود و آنجا کارگزاری موفق به وی کمک می‌کند تا راه خود را پیدا کند.

 

این فیلم نخستین بار در سال ۱۹۳۷ با بازی جانت گینور و فردریک مارچ ساخته و اکران شد. این فیلم بعدها دوباره با بازی جودی گارلند و جیمز میسون در سال ۱۹۵۴ ساخته شد و بار دیگر در سال ۱۹۷۶ بارابار استرایسند و کریس کریستوفرسون در نقش‌های اصلی بازی کردند. در فیلم جدید قرار است لیدی گاگا ترانه‌های جدیدی بنویسد و بخواند.

 

«سرود کریسمس»

فیلم قبلی بنت میلر «فاکس‌کچر» بود، داستانی پرتنش از یک میلیاردر عجیب و پریشان که به کشتی علاقه شدیدی دارد و بعد قاتل می‌شود. او بعد از این پروژه حالا رو به یک اثر کلاسیک از چارلز دیکنز در مورد کریسمس روی آورده است. البته در این فیلم ارواح حضور دارند و کودکی در شرف از دست دادن جان خود است بنابراین شاید میلر خیلی هم گرایشات

 

چپی کسب نکرده باشد یا به دنیا کلاسیک‌ها نزده باشد. جزییات زیادی از این پروژه در دست نیست، اما تام استوپارد مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته است.