پارس ناز پورتال

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016 

فیلم های عالی برای سال 2016 که ممکن است از دستتان در رفته باشد و آن ها را ندیده باشید! پس ما آن ها را برای شما لیست کرده ایم. هر سال فیلم های بسیار زیادی ساخته می شود و برای یک نفر کاره دشواری است که بتواند همه آنها را تماشا کند. به همین خاطر ممکن است بعضی از این فیلم ها را که کارهای خوبی هم هستند از دست دهیم.

 

اما نگران نباشید امسال قرار نیست چنین اتفاقی برای شما بیفتد چون ما در سایت بدونیم می خواهیم لیستی از فیلم های خوب را به شما معرفی کنیم که ممکن است ندیده باشید.

 

Love & Friendship

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

سوزان بیوه جوان و زیبایی است که برای فرار از پچ پچ های جامعه درباره رفتارش به عمارت خانوادگی همسر فوت شده اش می رود. بدون وقت تلف کردن شروع به جستجوی همسری پولدار برای خود و دخترش می کند. برای بدست آوردن چنین چیزی سوزان نه تنها به ترکیبی از زیبایی و دلربایی احتیاج دارد

 

بلکه باید شوخ و فتنه انگیز هم باشد! او این تکنیک ها را برای بدست آوردن قلب مردی به نام رجینالد دی کورسی به کار می برد.

 

Nine Lives

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

تام برند بیلیونری است که اعتیادش به کار باعث شده از همسر و دختر دوست داشتنی اش جدا بیفتد. او کاملا جذب کارش است و همین باعث شده از خانواده فاصله بگیرد طوری که در آخرین لحظات تازه به یاد می آورد برای دخترش باید کادوی تولد بگیرد. ربکا آرزو دارد که صاحب یک گربه واقعی باشد

 

اما تام اصلا میانه اش با حیوانات خوب نیست. با این حال به فروشگاه حیوانات خانگی می رود و زیباترین گربه را که نامش آقای فوزیپنس است را می خرد. اما اتفاقاتی عجیب باعث می شود تام وارد بدن این حیوان شود و ….

 

Mother’s Day

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

ورزش و خرید، پدر و مادر دمدمی مزاج و فرزندانی سرکش، دوستان حسود و مهمان های ناخوانده – همه اینها می توانند شادی را از زندگی یک زن یا مرد بگیرند. اما وقتی با عشق واقعی روبرو می شوی دیگر مهم نیست زندگی به کجا می کشاندت. مهمترین چیز این است که تسلیم نشوی.

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016Tiger Theory

جان ۶۰ ساله جراح دامپزشکی است که دچار افسردگی شده، به دنبال خودکشی پدر خوانده اش به شدت احساس دلزدگی از زندگی پیدا کرده است. جان می داند که باید هرچه زودتر چیزی را در زندگی خود تغییر دهد وگرنه دیر یا زود خودش نیز دچار سرنوشتی مشابه پدر خوانده اش می شود. بنابراین خود را آماده می کند تا به دنبال محبوب ترین رویای خود برود.

 

Sing Street

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

این فیلم داستانی است نوستالوژیک و کلاسیک درباره موسیقی و بزرگ شدن. وقتی بحران اقتصادی سال ۱۹۸۰ خانواده کانر را تحت تاثیر خود قرار می دهد، او مجبور می شود از مدرسه معتبری که در آن درس می خوانده به مدرسه ای معمولی برود. کانر خیلی سریع با خشونت و رفتارهای بد فضای

 

جدیدی که وارد آن شده مواجه می شود، اما در همین زمان عاشق دختری جوان و دست نیافتنی می شود. کانر برای تحت تاثیر قرار دادن این دختر شروع به تشکیل گروه راک برای خود می کند.

 

Maigret Sets a Trap

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016کمیسر مایگرت با مورد عجیب و پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند که روی قتل چندین زن جوان متمرکز است. برای جلوگیری از قربانی های احتمالی بیشتر، کمیسر چندین تله فوق العاده خطرناک برای قاتل می گذارد.

 

The BFG

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

دختری به نام سوفیا در مرکز این داستان قرار دارد. یک شب که سوفیا تا نیمه های شب نمی تواند به خواب برود و در حال نگاه کردن به بیرون پنجره است متوجه موجود غول پیکری می شود که از کنار خانه همسایه ها عبور می کند و از داخل پنجره اتاق خواب به درون خانه ها می دمد. این غول سوفیا را می بیند او را می گیرد و با خود به شهرش می برد.

 

۴۷ Meters Down

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

موضوع این داستان روی دو خواهر متمرکز است، کیت و لیزا که برای گردش به مکزیک رفته اند. کیت که به دنبال هیجان و دلهره است خواهرش را قانع می کند تا با او داخل یک قفس به زیر آب برود و کوسه های سفید را از نزدیک تماشا کند. قفس می شکند و این دو خواهر خود را ۴۷ متر زیر آب و کمبود اکسیژنی که یک ساعت بیشتر دوام ندارند می یابند. فاصله آنها با ساحل ۲ ساعت است و اطرافشان نیز پر از کوسه.

 

The Light Between Oceans

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

تام و ایزابل که به تازگی ازدواج کرده اند با هم به توافق رسیده اند که در جزیره ای دور افتاده زندگی کنند. یک روز قایقی به ساحل می آید که درونش یک نوزاد است. این زوج تصمیم می گیرند آن کودک را به عنوان دختر خود بزرگ کنند اما نمی دانند این تصمیمشان چقدر فاجعه بار است.

 

Tenemos que hablar

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

زندگی نوریا فوق العاده است. کاری عالی، خانه و نامزدی که قرار است به زودی با او ازدواج کند. اما یک مشکل کوچک وجود دارد: هنوز از همسر سابق خود جدا نشده! همسر او جرج مردی است که همچنان با احساس گناه خود برای از بین بردن سرمایه پدر و مادرش دست در گریبان است.

 

I.T.

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

مایک ریگان مردی خود ساخته است که همه چیز دارد: همسری فوق العاده، دختر نوجوانی زیبا و خانه ای هوشمند. وقتی مایک سعی می کند به رابطه دخترش و یک متخصص IT پایان دهد نه تنها خودش بلکه خانواده اش نیز توسط آن فرد مورد تهدید قرار می گیرد.

 

Hell or High Water

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

توبی پدری است که همسرش را طلاق داده و در تلاش است زندگی بهتری برای پسر خود ایجاد کند. برادرش تانر نیز سابقا محکوک بوده است و زود جوش می آورد و اختیار ماشه تفنگش را ندارد. این دو با هم نقشه یک سری دزدی از بانکی را می کشند که می خواهد مزرعه خانوادگی شان را از آنها بگیرد. در این بین یک نفر سد راهشان است و آن کلانتری است که تنها یک هفته تا بازنشست شدن فاصله دارد.

 

Sully

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

اتفاقاتی که در ۱۵ ژانویه ۲۰۰۹ افتاد به معجزه هادسون معروف شد. در آن روز چسلی سولی سولنبرگ، کاپیتان پرواز ۱۵۴۹ با هواپیما A320 خود روی آب های یخ زده رودخانه هادسون در نیویورک فرودی اضطراری را انجام داد. هیچ کدام از مسافران این پرواز آسیبی ندید. با وجود این تحقیق و بررسی شروع شد که شهرت و اعتبار سولی در کارش را به خطر انداخت.

 

Mr. Church

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

پدر یک خانواده پس از فوتش برای همسر و دخترش شخصی به نام آقای چرچ را جهت مراقبت از آنها در نظر می گیرد. آقای چرچ آشپزی است که می تواند هر چیزی دوست دارید را برایتان بپزد، حتی چیزهایی که درباره شان نمی دانید. اما هنری جوزف چرچ خیلی زود نه تنها به عنوان سرآشپز خانواده

 

بلکه به عنوان عضوی از خانواده شناخته می شود. این چیزی است که در قلب فیلم نهفته است: روابط دشوار، از دست دادن، حمایت عاشقانه و دوستی بی پایان.

 

The Confirmation

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

آنتونی ۸ ساله باید آخر هفته را با پدر خود بگذراند، پدری که الکلی است و از مادر آنتونی جدا شده. برای هر دوی آنها شرایط دشواری است و با یک سری حوادث هم همراه می شود. اما وقتی این دو با هم تلاش می کنند بر سختی ها فائق بیایند متوجه می شوند چقد ارتباط بینشان قوی است.

 

Quo vado?

معرفی بهترین فیلم های تماشاگر پسند 2016

چیکو به مدت ۱۵ سال با کار شبانه روزی در اداره شکار و و ماهی گیری به مردم خود خدمت کرده است. چیکو حقوق و مزایای خوبی دریافت می کند و برای خود زندگی رویایی دارد. اما ناگهان به صورت غیر منتظره ای بدشانسی به سراغش می آید: کارفرمایان دولتی اش تصمیم می گیرند

 

کارمندان خود را کاهش دهند به همین منظور به بعضی از آنها برای جدایی مبلغ خوبی را پیشنهاد می کنند. اما آنهایی که از قبول این پیشنهاد صرف نظر می کنند برنامه دیگری چیده اند!

 

سایت بدونیم