پارس ناز پورتال

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

مجموعه : اخبار سینما
معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان 

شما می توانید با برترین فیلم های سینمایی روز جهان در این مطلب آشنا شوید و از دیدن آن ها بسیار لذت ببرید. کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

اولین تریلر کامل فیلم حماسی جنگ جهانی دومی کریستوفر نولان، به نام “دانکرک” (Dunkirk)، تصویرگر ابعاد وسیع ساخت این فیلم است. فیلمبرداری آن با فرمت 65 میلیمتری و آیمکس بوده و قرار است این فیلم روز 21 جولای 2017 به نمایش عمومی در بیاید. داستان آن درباره عملیات

 

دینامو و تخلیه نیروهای متفقین از بندر فرانسوی دانکرک از بیست و ششم مه تا چهارم ژوئن است. تیم بزرگ بازیگران آن شامل تام هاردی، مارک رایلنس، کنث برانا و کیلیان مورفی و همچنین فیون وایت‌هد، آنورین بارنارد، هری استایلز، جیمز دارسی، جک لودن و بری کیوهان می شود.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

پس از “خشمگین 7″، بزرگترین پروژه از این سری فیلم ها، “سرنوشت خشمگین” (The Fate of the Furious) (که پیش از این “خشمگین 8” نام داشت) داستان دام (با بازی وین دیزل) را از سر می گیرد که حالا از سوی زنی اسرارآمیز (با بازی شارلیز ترون) به سمت تاریکی اغوا شده است.

 

این فیلم که در سراسر دنیا فیلمبرداری شده است و قرار است 14 آوریل 2017 اکران گردد، توسط اف. گری گری (کارگردان “بچه ناف کامپتون”) کارگردانی شده و با ستاره هایی نظیر دواین جانسون، جیسون استاتهام، لوکاس بلک، جوردانا بروستر، میشل رودریگوئز، تایریس گیبسون، لوداکریس، کرت راسل و ناتالی امانوئل نزد طرفداران باز خواهد گشت.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

جاناتان لوین قرار است فیلمی به نام “آدم‌ربایی” (Snatched) با بازی گلدی هان و ایمی شومر در نقش یک مادر و دختر را کارگردانی نماید. فیلمنامه آن را کیتی دیپولد نوشته و داستان آن درباره سفر شومر و هان به آمریکای جنوبی و ربوده شدن آنهاست. بقیه بازیگران این فیلم که قرار است 12 مه 2017 اکران شود، ایکه برینهولتز، جوان کیوزاک، رندال پارک، واندا سایکس و کریستوفر ملونی هستند.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

زک براف سکان کارگردانی فیلمی کمدی با بازی مورگان فریمن، مایکل کین و آلن آرکین را به دست گرفته که درباره سرقتی در سال 1979 با بازی جورج برنز، آرت کارنی و لی استراسبرگ است. این سه دوست که مستمری بازنشستگی شان را از دست داده اند تصمیم می گیرند از بانکی که پول شان در آن ناپدید شده سرقت کنند. فیلم “شیک مردن” (Going in Style) نوبت اکران 7 آوریل 2017 دارد.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

“حس یک پایان” (The Sense of an Ending) فیلمی اقتباسی به کارگردانی ریتش باترا از رمان جولین بارنز درباره مردی است که گذشته اش و به خصوص عشق اولش، او را آزار می دهند. جیم برادبنت و شارلوت رمپلینگ نقش آن مرد و عشق اول او را ایفا می کنند و قرار است روز 10 مارس 2017 شاهد اکران این فیلم باشیم. بقیه بازیگران این فیلم میشل داکری، هریت والتر، امیلی مورتیمر، جو الوین و متیو گود هستند.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

بالاخره فیلم “بای بای من” (Bye Bye Man) که نوبت اکران سوم ژوئن امسال را داشت، روز سیزدهم ژانویه 2017 روی پرده سینماها خواهد رفت. این فیلم درباره سه دانشجوی کالج در ویسکانسین است که وقتی بدترین خانه خارج از پردیس دانشجویی شان را می گیرند، با بای بای من روبرو می شوند.

 

استیسی تایتل کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و داگلاس اسمیت، کرسیدا بوناس، لوسین لاویسکانت، داگ جونز، کری-آن ماس و فی داناوی در آن نقش آفرینی می کنند.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

استیون سی. میلر پس از چند تجربه کار با بروس ویلیس، حالا نیکولاس کیج را برای نقش اصلی فیلم جدید خود با “جنگ افزار” (Arsenal) انتخاب کرده است. این فیلم که قرار است ششم ژانویه 2017 به نمایش عمومی درآید، فیلم جنایی مهیجی درباره دو برادر (جاناتان شیچ و آدریان گرنیه) است که از دوست قدیمی شان (جان کیوزاک) کمک می گیرند تا حساب شان را با رئیس بی رحم کیج صاف کنند.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

“فراموش نشدنی” (Unforgettable) نام فیلمی با تاریخ اکران 21 آوریل 2017 و با حضور کاترین هایگل در نقش زن مطلقه ای است که نمی تواند زندگی قبلی و به خصوص شوهر سابقش (با بازی جیوف استالتس) را فراموش کند، به خصوص وقتی شوهر سابقش با زن دیگری (رزاریو داوسون) آشنا می شود. دنیس دی نووی کارگردان این فیلم است و فیلمنامه آن را کریستینا هادسون نوشته است.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

“تنها در برلین” (Alone in Berlin) داستان واقعی اتو و آنا کوانگل (با هنرنمایی برندان گلیسون و اما تامپسون) را به تصویر می کشد، زن و شوهری آلمانی از طبقه کارگر که پسرشان در خط مقدم کشته می شود و باعث می شود این دو به پروپاگاندای ضد نازی رو بیاورند. این فیلم بر اساس رمان “همه انسان ها تنها می میرند

 

” نوشته هانز فالادا ساخته شده و وینسنت پرز کارگردانی آن را بر عهده داشته است. دنیل بروهل یکی دیگر از بازیگران این فیلم است که قرار است 13 ژانویه 2017 روی پرده سینماها برود.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

اگر “گاو خشمگین” عطش تان برای داستان دیگری از جیک لاموتا را برطرف نکرد، شاید “گاو برانکس” (The Bronx Bull) با هنرنمایی ویلیام فورسایث در نقش بوکسور، برای خود شما ساخته شده باشد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را مارتین گی‌گی بر عهده داشته و جو مانتنیا، تام سایزمور، پل سوروینو،

 

پنه‌لوپه آن میلر، موژیان آریا، ری وایز، ناتاشا هنستریج و جیمز روسو، از بازیگران این فیلم هستند که قرار است 6 ژانویه 2017 به نمایش عمومی درآید.

معرفی برترین فیلم های سینمایی روز جهان

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

 

• دیوید آیر (کارگردان) قرار است برای فیلم “افسونگران شهر گاتهام” (Gotham City Sirens) دوباره با مارگو رابی در نقش هارلی کوئین همکاری کند. جنوا رابرتسون-دورت فیلمنامه آن را بر اساس سری کامیک های دی سی خواهد نوشت. (منبع: Heat Vision)

 

• بن مندلسون قرار است نقش داروغه شرور ناتینگهام را در فیلم “رابین هود: سرآغاز” (Robin Hood: Origins) بازی کند. دیگر بازیگران این فیلم تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو و ایو هیوسون در نقش بانو ماریون خواهند بود. (منبع: Variety)

 

• پاتریک ویلسون قرار است نقش اورم کِری یا همان ارباب اقیانوس را در مقابل جیسون موموآ در فیلم “آکوامن” (Aquaman) ایفا نماید. (منبع: THR)

 

• رونی مارا و جونا هیل در حال مذاکره برای پیوستن به خواکین فینیکس در فیلم “نگران نباش، پیاده به جایی نمی رسد” (Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot) ساخته گاس ون سانت هستند؛ فیلمی زندگی نامه ای درباره جان کاهالان کاریکاتوریستی که از گردن به پایین فلج بود. (منبع: Variety)

 

• روبن فلایشر قرار است فیلم “جکیل” (Jekyll) با بازی کریس اوانز را کارگردانی نماید، فیلمی اقتباسی از مینی سریالی به همین نام که در سال 2007 توسط بی بی سی ساخته شد. (منبع: Heat Vision)

 

• لین-مانوئل میراندا قرار است با استودیوی سونی پیکچرز انیمیشن برای “ویوو” (Vivo) شریک شود که موزیکالی با 11 آهنگ اصلی درباره میمونی است که از هاوانا به میامی سفر می کند. (منبع: Deadline)

 

• روبی رز در حال مذاکره برای پیوستن به آنا کندریک، ربل ویلسون و بریتانی اسنو در فیلم “آوازخوان حرفه ای 3” (Pitch Perfect 3) است. (منبع: Variety)

 

• لوگان مارشال-گرین قرار است در فیلم “ساقه” (Stem) فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی لیف وانل نقش آفرینی نماید. (منبع: Heat Vision)

 

• سباستین استن نقش جف گیلولی را در کنار مارگو رابی در نقش تونیا هاردینگ و الیسون جانی در نقش لا وونا، در فیلم زندگی نامه ای “من، تونیا” (I, Tonya) ایفا خواهد کرد. (منبع: Variety)