پارس ناز پورتال

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

برای گیمرها برترین بازی ها را داریم تا مایه سرگرمی خود را بـه دست آورند. این بازی ها در ماه اخیر برترین بوده اند. اگر گرافیک و گیم‌پلی خوب بازی هـای اندروید و آیفون این روزهای فروشگاه‌هـای نرم‌افزاری شما را شگفت‌زده کرده‌اند، و از طرفی هم نمی‌خواهید صدها بازی روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید،

 

ما برای راحتی کار شما، بهترین بازی هـای اندروید و آیفون هفته گذشته موجود در اپ استور و گوگل پلی را جمع‌آوری کرده‌ایم.این بازی‌ها فقط بر اساس کیفیت خوبی که دارند انتخاب شده‌اند و سبک انها تاثیری در این انتخاب نداشته است. بـه عنوان مثال، شما در لیست بهترین بازی هـای اندروید و آیفون ما،

 

بازی‌هایی در ژانرهای ساده، معمایی، مسابقه‌ای، استراتژی و هر چیزی بین این‌ها را خواهید دید. معیار مهم ما در انتخاب این بازی‌ها، کیفیت و گیم‌پلی جذاب آنهاست.

 

بهترین بازی هـای اندروید و آیفون «هفته چهارم مهر 95»

بازی FIFA Mobile Soccer

قیمت: رایگان «پرداخت درون برنامه‌ای» / ژانر: ورزشی / دانلود: اندروید ، iOS ، ویندوز فون

 

بازی FIFA Mobile Soccer یکی از بهترین بازی هـای اندروید و آیفون ، و در واقع، جزو بهترین بازی هـای فوتبالی است. این بازی در طول چند سال اخیر و بـه طور مستمر عرضه شده و همه ی ي ساله شاهد بهبودهایی در فیزیک بازیکنان، حرکات آنها و تکنیک‌هایی که بـه کار می برند، هستیم.

 

این بازی بیشتر اوقات بسیار بـه واقعیت نزدیک بوده بـه گونه‌ای که کاربران می‌توانند با بازیکنان واقعی در تیم‌ها و لیگ‌هـای واقعی بازی کنند. آخرین نسخه از بازی موبایل فیفا شامل 30 لیگ، 650 تیم واقعی و 17000 بازیکن واقعی است. محتوای این بازی بر اساس آخرین تغییرات دنیای فوتبال بـه‌روزرسانی شده و برای اولین بار، بازیکنان می‌توانند در لیگ‌هـای مختلف و با دوستانشان در سراسر دنیا بازی کنند.

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

بازی Flappy Golf 2

قیمت: رایگان / ژانر: ساده «Casual» / دانلود: اندروید و iOS

 

مکانیزم بازی Flappy Golf 2 مانند بازی Flappy Bird است که باید بـه جای پرنده، توپ گلف را با ضربه زدن بـه صبفحه نمایش بـه پرواز درآورده، از موانع رد کرده و بـه سمت پرچم هدایت کنید. این بازی قابلیت آنلاین و چند نفره را نیز دارد که آن را سرگرم‌کننده‌تر از قبل کرده است. نظارت ساده و گیم‌پلی سریع Flappy Golf 2 آن را بـه یکی از بهترین بازی هـای اندروید و آیفون هفته گذشته تبدیل کرده است.

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

بازی Really Bad Chess

قیمت: رایگان / ژانر: شبیه بـه شطرنج / دانلود: iOS

 

بازی Really Bad Chess فقط شبیه بـه شطرنج است و در آن از مهره‌هـای تصادفی استفاده شده است. در این بازی 8 اسب، 4 فیل و 3 سرباز بـه کار رفته است. چرا که نه؟

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

بازی Shuffle Cats

قیمت: رایگان / ژانر: کارتی / دانلود: اندروید و iOS

 

بازی Shuffle Cats در واقع نسخه‌ای از یک بازی کارتی کلاسیک چند نفره است. در این بازی، مرحله‌هایی قفل شده وجود دارد که شما می توانید با خلاقیت خود، آنها را باز کرده و میزان تلاشتان را بـه چالش بکشید. همچنین قادر خواهید بود تا با استفاده از قابلیت Lucky Charms در برابر حریفانتان سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

بازی Mushroom Wars 2 «نبرد قارچ ها»

قیمت: رایگان «با پرداخت درون برنامه‌ای» / ژانر: استراتژی / دانلود: iOS

 

بازی نبرد قارچ ها 2 یکی دیگر از بهترین بازی هـای اندروید و آیفون هفته گذشته فروشگاه‌هـای نرم افزاری بود. در این بازی، قبایل جنگجوی قارچ ها با هم در میدان نبرد بـه مقابله می‌پردازند.  بـه گزارش پارس ناز بـه دستورات فرمانده شجاع قارچ ها گوش دهید، یک قهرمان برای رهبری ارتش خود انتخاب کرده و قلمرو دیگر قبایل را فتح کنید. این بازی در دو حالت یک نفره و چند نفره آنلاین قابل اجرا است.

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

بازی Crooked Path : Infinity Run

قیمت: رایگان / ژانر: فرار / دانلود: اندروید و iOS

 

آخرین بازی از لیست بهترین بازی هـای اندروید و آیفون هفته گذشته، بازی Crooked Path است. شما در این بازی در مسیرهای سخت و پیچ در پیچی قرار می گیرید که باید در زمان مناسب از این پیچ‌ها بگذرید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اما همه ی ي این کارها باید با سرعت و دقت عمل بالایی انجام گیرند. این بازی در محیطی خیالی و بی انتها اجرا می‌شود.

معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون در امسال

 

گجت نیوز