پارس ناز پورتال

مشکل اساسی Sony Xperia X هنگام عکاسی

مشکل اساسی Sony Xperia X هنگام عکاسی

مشکل اساسی Sony Xperia X هنگام عکاسی

با مشکل گرم شدن گوشی Sony Xperia Z3 Plus حال Sony Xperia X نیز هنگام عکاسی بشدت گرم می شود در ادامه مطلب دلیل و توضیحات بیشتری را خواهید دانست.

 

البته با توجه به این که +Xperia Z3 از پردازنده‌ی Snapdragon 810 استفاده می‌کرد که تمایل زیادی به گرم شدن دارد این موضوع چندان موجب شگفتی نبود. هنگامی که مشخص شد اپلیکیشن دوربین Xperia Z4 هم (که دقیقا مشابه +Xperia Z3 است) موجب داغ شدن گوشی می‌شود، سونی قول داد تا یک بروزرسانی نرم‌افزاری را برای حل این مشکل منتشر کند.

 

احتمالا فکر می‌کنید چنین مشکلاتی دیگر گریبان‌گیر کاربران گوشی‌های هوشمند سری Xperia سونی نخواهد شد؛ چرا که گوشی جدید Sony Xperia X به پردازنده‌ی Snapdragon 650 مجهز است.

 

پردازنده‌ای که مانند Snapdragon 810 مشکل داغ شدن ندارد. ولی یک ویدیوی تازه که در آلمان ضبط شده است خبر از داغ شدن این گوشی پس از باز کردن اپلیکیشن دوربین می‌دهد.

 

البته باید اضافه کرد که به نظر نمی‌رسد تمام گوشی‌های Xperia X به مشکل داغ شدن دچار باشند. این مشکل می‌تواند به نسخه‌های متفاوت میان‌افزار (Firmware) مربوط باشد که در مناطق مختلف روی گوشی استفاده شده است.

 

حتی ممکن است این مسئله فقط به دلیل معیوب بودن گوشی مورد استفاده در این ویدیو رخ داده باشد. با این حال بهتر است سونی حتی کوچکترین اشاره به مشکلات مربوط به داغ شدن را هم کاملا جدی بگیرد.

 

به ویژه حال که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را از نو صف‌آرایی کرده و از مشکلات سال گذشته‌ی خود در این زمینه فاصله بگیرد.

 

منبع:دیجی کالا