پارس ناز پورتال

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7 

همیشه محصولات برتر دنیا با هم مقایسه می شوند و نتیجه های جالبی هم از این مقایسه ها بوجود می آید.مانند مقایسه امروز ما. به جرات می توان گفت که آیفون های جدید (آیفون۷ و آیفون۷ پلاس) و سامسونگ گلکسی اس۷ بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر موجود در دنیا هستند.

 

از زمانی که آیفون۷ و آیفون۷ پلاس رونمایی شدند، همه ما می خواستیم بدانیم که این گوشی های جدید چه ویژگی هایی دارند. در ادامه لیستی از مهم ترین ویژگی هایی که فقط می توانید در آیفون۷ شاهد آن باشید و برترهای آن نسبت به گلکسی اس۷ است، ارائه می کنیم. لازم به ذکر است

 

که ما قصد مقایسه آیفون۷ و گلکسی نوت ۷ نداریم. البته این کار را پس از برطرف شدن مسائل پیش آمده در مورد باتری این گوشی انجام خواهیم داد.
مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7۱ – دوربین دوگانه آیفون۷ پلاس به شما ۲ برابر زوم اپتیکال و ۱۰ برابر زوم دیجیتال می دهد

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

زوم اپتیکال به این معنی است که شما می توانید بدون تغییر دادن تصویر بیش از حد زوم کنید. ولی اگر تصویری را زوم دیجیتال کنید، مجبور هستید قسمت هایی از آن را برش دهید تا به عکس دلخواه خود برسید. دوربین گوشی های سامسونگ زوم اپتیکال ندارند.

 

۲ – آیفون۷ تجربه جدیدی از لذت موسیقی را ارائه می دهد

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

ممکن است که دستگاه های بی سیم بیشماری وجود داشته باشد که امکان گوش دادن به موسیقی، بدون مزاحمت سیم را به کاربران دهد، اما ایرپادهای جدید اپل که پیشتر مفصل به آن ها پرداختیم، مزایای بیشتری مانند اتصال آسان و دسترسی به سیری (دستار سخنگوی سیستم عامل آی او اس) را دارد.

 

۳ – سیستم عامل آیفون ۷ آی او اس است، که تمایل دارد بهترین برنامه ها را برای اولین بار به کاربران عرضه کند

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7تجربه نشان داده است که توسعه دهندگان و برنامه نویسان بیشتر ترجیح می دهند که با سیستم عامل آی او اس کار کنند تا اندروید، که به این معنی است که بهترین برنامه ها و به روز رسانی ها اول برای این سیستم عامل عرضه می شود. البته همیشه هم این طور نیست، ولی اگر علاقه دارید بهترین برنامه ها را پیش از دیگران داشته باشید، آیفون۷ گوشی پیشنهادی ما به شما می باشد.

 

به عنوان مثال، نینتندو قصد دارد بازی “Super Mario Run” را ابتدا به صورت انحصاری برای آی او اس عرضه کند و پس از آن به فکر اندروید باشد.

 

۴ – آیفون۷ بلندگوهای استریو دارد

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

آیفون۷ می تواند صوت استریو پخش کند، اما در مقابل، گلکسی اس۷ تنها یک بلندگو دارد که در پایین دستگاه قرار گرفته است. صدای که آیفون۷ تولید می کند به مراتب بلندتر و قدرتمندتر از آیفون۶ و گلکسی اس۷ است، که تماشای فیلم، انجام بازی و یا گوش دادن به موسیقی را لذت بخش تر می کند.

 

۵- آیفون۷ دارای گزینه های بیشتری در مورد حافظه ذخیره سازی است

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7آیفون۷ در اندازه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. اما در مقابل گلکسی اس۷ تنها با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود که می توان با یک کارت حافظه آن را افزایش داد. با این حال، کارت های حافظه دارای محدودیت هایی هستند. به عنوان مثال، تمام برنامه ها به شما اجازه ذخیره کردن اطلاعات در کارت حافظه را نمی دهند.

 

۶ – آیفون۷ پردازنده سریع تری دارد

مزیت های گوشی آیفون 7 به گلکسی اس 7

آزمایش های اولیه از تراشه جدید A10، که وظیفه تامین انرژی در آیفون۷ را دارد، نشان می دهد که این پردازنده، سریع ترین پردازنده موجود در جهان است. در واقع، این احتمال وجود دارد که این پردازنده به اندازه ای قدرتمند باشد که بتوان از آن بر روی یک لپ تاپ استفاده کرد. سامسونگ هم پردازنده های خوب و قدرتمندی می سازد، اما گلکسی اس۷ سرعت فعلی آیفون۷ را ندارد.

 

۷ – آیفون۷ وعده عرضه به روز رسانی های سازگار بیشتری را از سامسونگ گلکسی اس۷ داده است
اپل دارای سابقه قوی در مورد عرضه به روزرسانی های جدید برای گوشی های جدید و قدیمی خود است. البته نسخه های جدید سیستم عامل iOS تا حدی با گوشی های قدیمی سازگار است. به عنوان مثال، iOS 10 برای کار بر روی آیفون ۵ به بالا، که در حال حاضر چهار ساله می باشد، طراحی شده است.

 

اما سامسونگ به ندرت به روزرسانی هایی را برای گوشی هایی که بیش از یک سال از عمرشان گذشته باشد، عرضه می کند. حتی عرضه جدیدترین نسخه اندروید برای پرچم داران این کمپانی هم چند ماهی طول می کشد.

 

سایت کلیک