پارس ناز پورتال

این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان است

مجموعه : مجله خبری روز
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان است

این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان است 

وقتی به وی لقب پادشاه فلفل را دادند که به طور عجیبی تندترین فلفل ها را می خورد و کاملا هم لذت می برد. این مرد چینی در خوردن فلفل در جهان اول است. یک مرد چینی از یک روستای کوچک در چین، لقب پادشاه فلفل تند قرمز را از آن خود کرده است. او تمایل شدیدی به خوردن فلفل تند دارد.
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان استآقای لی یونگ چی در روستای چاولی چین زندگی می کند. او هر روز دو کیلو و نیم فلفل تند می خورد و این کار به عادت غذایی او تبدیل شده است. او حتی هر روز صبح از فلفل تند برای شستن دندان هایش استفاده می کند.
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان استلی یونگ می گوید: «بیشتر مردم صبح ها برای شستن دندان هایشان از مسواک و خمیر دندان استفاده می کنند اما من از فلفل تند برای تمیز کردن دندان هایم استفاده می کنم» .او می گوید: بدون خوردن گوشت و تخم مرغ می توانم زندگی کنم اما بدون خوردن فلفل تند قرمز هرگز نمی توانم.
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان استاو برای پاسخگویی به مصرف روزانه فلفل خود، در حیاط خانه اش انواع مختلف فلفل تند را پرورش می دهد. 
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان استولع او به خوردن فلفل از ده سال پیش شروع شد و او را به شهرت رساند. موفقیت او در مسابقات فلفل خوری انگیزه عجیب او برای خوردن فلفل را بیش از پیش کرده است تا جایی که مردم به او لقب پادشاه فلفل تند را داده اند.
این مرد چینی پادشاه فلفل خوری جهان است