پارس ناز پورتال

مردی که به 100 دختر نوجوان دانش آموز تجاوز کرد

مردی که به 100 دختر نوجوان دانش آموز تجاوز کرد

مردی که به 100 دختر نوجوان دانش آموز تجاوز کرد 

خبر تجاوز هولناکی از کشور هند به گوش می رسد. مرد هندی دختران دانش آموز را در راه مدرسه اغفال کرده و به خانه اش می برد و به آنان تجاوز می کرد. مردی به نام “Tailor Sunil Rastogi” به اتهام تجاوز Rape به 100 دانش آموز دختر در مسیر مدرسه به خانه هایشان توسط پلیس Police دستگیر شد. تیلور در همه تجاوزاتش برای پیشگیری از به دام افتادن از یک لباس مشابه استفاده می کرده است،

 

وی همیشه با بلوز راه راه قرمز رنگ با یک جین سر راه قربانیان قرار می گرفته و وانمود می کرده دوست پدر آنهاست. متهم در ایستگاه پلیس به به حمله جنسی به بیش از 100 دختر نوجوان بعد از تعطیلی ساعت مدرسه اعتراف کرده است. بدنبال شکایت خانواده های برخی قربانیان با بررسی فیلم دوربین های مدارس پرونده این مرد روانی به جریان افتاد.

 

تیلور 38 ساله دختران 7 تا 11 ساله را هدف مقاصد شوم خود قرار می داده است. سایر قربانیان این جنایت Crime هنوز شناسایی نشده و پلیس در حال تحقیقات است. شگرد متهم بدین گونه بوده است که دختران را تعقیب می کرده و بعد از اینکه به آنها می گفته پدرشان یکی از دوستان خوب وی است آنها را فریب می داده و به جای منزوی می کشانده است.

 

به گزارش پارس ناز هند تقریبا هر روز شاهد حوادث Accidents بیشماری از تجاوز جنسی و خشونت علیه زنان و دختران است. در دسامبر سال 20122 یک زن در اتوبوسی در دهلی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و سپس بر اثر جراحات وارده جان باخت. بر اساس گزارش سازمان ملل در سال 2014، از هر سه قربانی تجاوز در هند یک نفرشان کودک بوده است.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار