پارس ناز پورتال

مردی که سه روز بی وقفه تلویزیون تماشا کرد

مردی که سه روز بی وقفه تلویزیون تماشا کرد

مردی که سه روز بی وقفه تلویزیون تماشا کرد

آلخاندرو فراگوسو که ۲۵ سال سن دارد. وی روی زندگی خودش ریسک کرده تا بتواند رکورد تازه‌ای را در کتاب گینس ثبت کند، او توانسته ۹۴ ساعت بدون وقفه به تماشای تلویزیون بنشیند. در حقیقت او رکورد این موضوع را که به فردی اتریشی تعلق داشت و ۹۲ ساعت بود، دو ساعت بهبود بخشیده است.

 

آلخاندور اهل نیویورک است و تلوزیون دیدن را یک روز جمعه شروع کرده و مجموعه‌ای از چند سریال را کنار دستش قرار داده و همه آن‌ها را تا صبح روز سه‌شنبه پشت سر هم نگاه کرده است، البته در این میان از غذا خوردن هم غافل نشده و رژیم مدیترانه‌ای که انرژی زیادی دارد را در برنامه کاری خودش قرار داده است.

 

آلخاندور درباره این تجربه می‌گوید: بعد از این مدت تلویزیون دیدن متوجه شدم که حرف‌ها درباره آسیب رساندن این جعبه جادویی دُرُست است و تماشای طولانی مدت تلویزیون مشکلات فیزیکی برای فرد به وجود می‌آورد.

 

دکتری که آلخاندرو را بعد از این ماراتن معاینه کرده است از بالا رفتن ضربان قلب و گشاد شدن مردک چشم‌هایش خبر داده است.

 

البته باید آلخاندرو را فرد خوش‌شانسی دانست که اتفاق خطرناکی برایش نیفتاده، طی جام جهانی فوتبال که سال گذشته در برزیل برگزار شد، فردی در چین برای اینکه بتواند همه بازی‌ها را ببیند، روزها و شب‌ها متوالی زیادی را بیدار بود و در نهایت به دلیل حمله قلبی ناشی از دیدن زیاد تلویزیون و کم‌خوابی بود، دار فانی را وداع گفت.