پارس ناز پورتال

مردان بی کفایت را برای زندگی انتخاب نکنید

مردان بی کفایت را برای زندگی انتخاب نکنید

مردان بی کفایت را برای زندگی انتخاب نکنید 

وقتی مردی نمی تواند تصمیمات درست در زندگی بگیرد و همواره از لحاظ عاطفی متکی شدید و وابسته است نمی تواند برای همسر خود زندگی خوبی را فراهم کند. متاسفانه برخی مردان برای زندگی نامناسب هستند و تشکیل زندگی با آن ها به ضرر ما تمام خواهد شد مردان بچه صفت و به اصطلاح لوس،مردان خاله زنک،مردان مسئولیت ناپذیر و بسیاری ویزگی های منفی .

مردان بی کفایت را برای زندگی انتخاب نکنید

در برخی از آن ها از کفایت آن ها می کاهند و ممکن است در زندگی مشترک با شکست مواجه شوند می خواهیم برای دختران دم بخت ویژگی های شخصیتی این مردان را آشکار سازیم.مردان بچه صفت، بی‌مسئولیت و لاقید باعث دلسردی همسرانشان می‌شود.

 

تفاوت های بیولوژیکی و ساختاری بین زنان و مردان به تناسب وظایف و نقش‌هایی که هر جنس باید در زندگی ایفا کند با هم متفاوت است.به گزارش پارس ناز رفتارهای ذهنی و رفتاری زنان و مردان با هم متفاوت بوده و تحت تأثیر جنسیت بروز می‌کند که عوامل محیطی و شیوه تربیتی نیز در بروز آن موثر است.

 

گاه بروز برخی رفتارها در مردان باعث بیزاری زنان می‌شود و آنها را دلسرد می‌کند.مردان بچه صفت و به اصطلاح لوس از آن دسته افرادی هستند که زنان را فراری می دهند.رفتارهایی مثل عدم مسئولیت‌پذیری, عدم خلاقیت, آینده‌نگر نبودن و فرار از زیر بار زندگی رفتارهایی است که موجب دلسردی زنان می‌شود.

 

دسته دوم مردانی هستند که بیش از حد علاقه به حضور در جمع های زنانه دارند و دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند و به اصطلاح خاله زنک هستند.همسران اینگونه مردان معمولا از این رفتارها شکایت دارند.مردان هرگز نباید از عشق سابقشان پیش همسرشان تعریف و تمجید کنند این رفتار به شدت تأثیر منفی روی زنان می‌گذارد و پیوسته باعث درگیری ذهنی‌شان می‌شود.

 

آقایانی که بیش از حد در کار خود غرق هستند و زمانی را برای بودن در کنار خانواده اختصاص نمی‌دهند نیز معمولا در زندگی مشترکشان دچار مشکل می‌شوند.برای داشتن زندگی موفق باید بتوانیم بین زندگی خصوصی و کاری تعادل برقرار کنیم.