پارس ناز پورتال

مدیرانی که بالای 30 میلیون حقوق می گرفتند

مدیرانی که بالای 30 میلیون حقوق می گرفتند

مدیرانی که بالای 30 میلیون حقوق می گرفتند 

خبر انتشار فیش های حقوقی مدیران دولتی حقایق زیادی را برای مردم برملا کرد که هنوز هم تبعات آن ادامه دارد. اعتمادبه نقل از سخنگوی کمیسیون اصل نود نوشت: کمیسیون اصل نود درصدد است با توجه به اینکه قرار است گزارش جامعی را در مورد این پرونده در صحن علنی مجلس ارایه دهد بدون شک تمامی موارد لازم را در نظر می‌گیرد تا با همکاری سازمان‌های مربوطه اطلاعات لازم پیرامون این پرونده را کسب کند.

 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا به امروز نزدیک به ٣٠ نفر از دریافت‌کنندگان حقوق‌های غیر متعارف شناسایی شده‌اند و تقریبا از میزان ٩٥٠ پرونده مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، مشخص شده که تنها کمتر از سه درصد آنها حقوق‌های بالای ٣٠ میلیون دریافت می‌کرده‌اند،

 

آن را حاصل پیگیری‌های این کمیسیون از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، دو نهاد نظارتی می‌داند. که جزییات اطلاعات حقوقی این مدیران را در اختیار آنان قرار داده است.

 

برخی سازمان‌ها پاسخگوی نهادهای نظارتی نیستند
پارسایی با اشاره به اینکه تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا گزارش مربوط به حقوق‌های نجومی را ظرف یکی دو هفته آینده آماده کنیم، از مشکلاتی هم می‌گوید که روند کار این کمیسیون را کند کرده است و آن مستثنائاتی است که برای برخی سازمان‌ها وجود دارد.

 

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: متاسفانه بعضی از سازمان‌ها پیرامون همکاری با سازمان‌های مربوطه در راستای بررسی حقوق‌های مدیران خود جوابگوی سوالات سازمان بازرسی و دیوان محاسبات نیستند و خود را مستثنی می‌دانند که این موضوع متاسفانه روند کار را کند کرده است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری این سازمان‌ها بتوانیم گزارش جامعی را پیرامون این موضوع تهیه و به مردم ارایه دهیم تا با کسانی که حقوق‌های غیرمتعارف دریافت می‌کردند به طور جدی برخورد شود.